Herbie Fully Loaded (2005)

Avontuur / Komedie

geregisseerd door Angela Robinson
met Lindsay Lohan, Michael Keaton en Matt Dillon

Maggie Peyton is de nieuwe eigenaresse van de Volkswagen Kever Herbie, nummer 53, het autootje met een eigen wil. Wanneer Maggie ontdekt dat dit niet zomaar een auto is, besluit ze hem klaar te stomen voor de NASCAR-wedstrijden.

avatar van Roodkapje
Deze film heb ik bekeken voor de nostalgie, en ik moet het zeggen: ik heb me wel redelijk vermaakt. Kwa film als kunst moet je hier niet zijn natuurlijk. Leuke familiefilm die natuurlijk naar aloude disney traditie erg voorspelbaar is. Leuk om eens "the old days" terug mee te maken :-p

avatar van Minority_Check
leuke familiefilm
heb er wel van genoten
al was het begin wel een beetje saai

avatar van Tommy De Vito
Als die mooie Lohan er niet in speelde had ik die film nooit hoeven zien 2*

avatar van darkjaap
vermakelijke film..
het verhaal; was wel origineel maar soms wel voorspelbaar.
al met al een leuke film om eens te kijken zeker geen meesterwerk maar gewoon een leuke familiefilm

avatar van kimberlyVD
Leuke film, echt humoristisch is hij niet maar hij is gewoon heel ontspannend... Een 4

avatar van alegondatje
lachen en huilen met dat autootje !!! Leuke film die lekker wegkijkt .....

avatar van Ajax&Litmanen1
Symphatiek filmpje met een vlot acterende Lohan. Ik kijk altijd graag naar haar, ze is best knap in mijn ogen. Om die reden wou ik Herbie ook eens zien.

De film zelf was best vermakelijk. Slap verhaal maar ik verwachtte van een Herbie en Lindsay Lohan ook niks meer dus dat was niet erg. Ik kon er af en toe wel om glimlachen. De film verveelde ieder geval niet ondanks dat het einde na 10 minuten al te raden was.

avatar van Smaling
Toch de 1e Herbie blijft het beste.
Lohan verpest het toch mooi voor deze.
Anders had de film, misschien wat leuker kunnen zijn.

avatar van Verhoeven
Nog nooit een Herbie-film gezien wist niet precies waar ik moest beginnen. En dacht, laat ik dat kopie eens uit de kast trekken met een Lindsay Lohan, Michael Keaton en Matt Dillon in de hoofdrollen. Dus de meest recente remake en niet het origineel met zijn vervolgen. Het leukste bij die slechte kopieën dat ze regelrecht opgenomen zijn in de bioscoop met een derderangs camera-tje. Daarvan is de kwaliteit een ondergeschikte rol. Wat veel leuker is om de hoeveelheid massa’s te zien zitten, opstaan en gewoon midden in de film weg zien lopen. Helaas zat er dit keer maar één onmenselijk dik persoon in beeld met zijn gigantische bak vol met popcorn. Een maat die wij in Nederland niet kennen, geloof maar! Wat vreten die Amerikanen toch wat bij films, denk aan die supersize popcornbakken, 2 kilo zakken M&M’s, chocolade, chips en andere smerigheid. En dan wegspoelen met Coca Cola wel te verstaan een drie liter fles. En over de film kan ik kort en krachtig zijn, afschuwelijk moralistische drol die nooit maar dan ook nooit gemaakt hoefde te worden. Niet voor niets dat Lindsey Lohan aan de drugs is gegaan naar deze kinderfilm.

avatar van mckiller
Absoluut niks aan, heel kinderachtig ook. Oh ja en totaal niet grappig.

Nou op het zich is een goede film, zeer goede computereffecten ook.
Enkel moesten ze weer de originele acteurs uit de 1ste moeten nemen hebben, want sorry dat ik het zeg Lindsay Lohan acteerd verschrikkelijk in deze film, in andere films zie ik ze dan wel weer graag. Dus mijn stem is jammer genoeg maar een 3.

avatar van Katharina
Schattige film, en ook nog grappig

Adrenal
Echt een enorm slechte, flauwe film, nooit grappig, spannend of leuk. Hij zou van mij nog 1* gekregen hebben als hij niet zo vol zat met sluikreclame (Cheetos, Pepsi, Chupa Chups,...).

avatar van Mutlee
Ongelofelijk dom dit..

Nomak
Eerste Herbie film die ik gezien heb. En ik moet zeggen dat het zeker goed is. Ik snap de lage stemmen hier niet. Herbie is echt een prachtig personage, mooi gemaakt.

The Scorcher
Vrij grappig als je het niet te serieus opneemt.

avatar van Jan met de pet
Leuke familie film: 3.5

goeie family film voor de kids

avatar van DragQueen
Leuk filmpje rondom herbie de auto. deze is vermakelijk neergezet in de prent. lohan acteert verder wel zoals ze altijd doet. niet echt grandioos. voor de film maakt dat natuurlijk niet veel uit. het verhaaltje is lekker simpel, en met de actie en humor zit het wel goed. 2,5 sterren.

avatar van jumpstylemovie
Grappige film. Zo onrealistisch als maar kan en de acteerprestaties zijn nihil, maar vermakelijk is het zeker en Lohan blijft lekker.
Herbie is ook wel een leuk autootje. Ook wanneer ie op 't laatst gaat daten met een nieuw Volkswagen model. xD

avatar van dragonlady1982
leuke familie film
echt een vermakelijke film

teigetje37
Hele leuke amusement film.
Beter als verwacht.
Leuke ontspannen feel good movie.

avatar van tommykonijn
Ik vond dit zeker een leuke film. Goed geacteerd met name door Keaton. Ook vaker gelachen om de humor die er in de film zat, gemengd met een flinke dosis spanning, (al kun je toch wel raden hoe het zal eindigen) heb ik me toch prima vermaakt.

avatar van HarmJanStegenga
Enorme rukfilm. Lohan kan niet acteren, Dillon bakt er ook niks van en Herbie is een ergelijk stuk schroot. Slecht verhaal en humor die ik niet kon waarderen, erg flauw allemaal. De film kijkt wel aardig weg en kent een enkel leuk moment, maar dat redt de film niet. Geef mij de ''oude'' Herbie-films maar, daar werkte alles nog wel een beetje, nu niet meer.

avatar van m1701
Geweldig leuke film!
Die liedjes tussendoor zijn echt super en passen heel goed bij het moment! Top gedaan
Lohan doet het ook wel aardig!
Verhaal is ook erg leuk
Ik keek vroeger ook al herbie
3,5* voor deze leuke film, dat zeker de moeite waard is

Heel leuke film. Ik heb deze al meermaals gezien en hij blijft leuk. Het verhaal is zeer leuk. Af en toe is het wel iets overdreven. Persoonlijk vond ik dat Lindsay Lohan in deze film goed acteerde. Ze stoorde mij op geen enkel moment.

avatar van aburex
Tamelijk vermakelijke Disney tienerfilm. Het is feitelijk een vervolg op de Herbie-films van vroeger. Ik heb me toch goed vermaakt ondanks ik niet meer tot de tieners behoor.

avatar van Timothyvdmeer
Dit is echt een aanfluiting voor iedereen die de oude films heeft gezien....dit is gewoon slecht!!!

Lohan mag een leuke dame zijn en ze zal ook best kunnen acteren maar daar komt hier niet naar voren. Dillon lijkt wel soijt te hebben van zijn rol zo inspiratieloos staat hij te acteren...

2*.

avatar van Legan
Laatste deel uit de Herbie reeks en ik moet zeggen een verbetering ten opzichte van de laatste paar Herbie-films. Die pauze van 25 jaar heeft de reeks goed gedaan.

Ondanks dat Herbie Fully Loaded eigenlijk niets meer is dan een simpel, cliché en voorspelbaar filmpje, heeft het toch dat sfeertje; die Herbie magie en uitstraling. Dit is vooral te danken is aan de witte kevertje zelf, maar ook aan Lohan die het overgrote deel aardig bezig is.

De film kent meerdere leuke scènes zoals de racestukjes (met lekker swingende clichémuziek) en het auto bekrassen. Stukjes welke vaak de kind in iemand naar boven halen. Het is dan ook jammer dat andere scènes zoals de demolitionrace en de grote race op het einde totaal rukken en hierdoor de score het negatieve intrekken.

Daarnaast kent Herbie Fully Loaded ook een erg hoog gehalte familiemoraaltje en bevat het teveel onnodig verhaal, teveel zogenaamde drama, teveel talk en te weinig avontuur en racen.

Het begint allemaal leuk over-the-top, maar men wil teveel waardoor de film zichzelf uiteindelijk verliest. Zonde.

Dick2008
Altijd moeilijk om na zoveel jaren weer eens een vervolgfilm te maken. Hierdoor begint de film al erg ongeloofwaardig maar tegelijkertijd ook erg komisch. Ook alle scenes daarna met het menselijke kevertje zijn leuk en vaak ook knap gedaan. Vol met trucages en fantasie aangepast aan deze tijd, maar het stoorde mij niet.
Het laatste gedeelte met de grote race gaat de film wel een stuk achteruit maar als geheel toch, boven verwachting, een erg leuke film.