Amityville: Mt. Misery Rd. (2018)

Alternatieve titel: Amityville: Mt. Misery Road

Horror / Thriller

geregisseerd door Chuck Morrongiello en Karolina Morrongiello
met Chuck Morrongiello, Karolina Morrongiello en Curtis Wyka

Charlie en zijn vriendin Buzi zijn geobsedeerd door geesten en geestverschijningen en zijn gefascineerd door de legende van de engste weg in Amerika, Mount Misery Road. Het gerucht gaat dat het spookt op deze weg en in de omringende bossen, vanwege tragische gebeurtenissen in een voormalig gekkenhuis dat is afgebrand. Het stel vervolgt hun avontuur naar het bos, totdat ze zich realiseren dat ze in een draaikolk van paranormale activiteiten zijn beland.

• vanaf 10 december te koop op dvd