• 8.349.463 stemmen

The Amityville Haunting (2011)

Horror | 86 minuten

Genre: Horror

Geregisseerd door: Geoff Meed

Met onder meer: Devin Clark, Jon Kondelik en Tyler Shamy

Plot The Amityville Haunting

"Be warned, the footage is real."

De familie Benson neemt haar intrek in een huis waar twintig jaar eerder een zekere Robert Defeo Jr. zijn gezin heeft vermoord door alle leden een kogel door het hoofd te schieten. Spoedig zijn ze getuige van paranormale verschijnselen, die steeds angstaanjagender worden. Ze besluiten alles op beeld vast te leggen.

imageimageimage

avatar van Mac Hammer Fan

Mac Hammer Fan

Paranormal Activity Meets Amityville Horror in nog maar eens een draak van een film. Het genre "Paranormal Activity" ligt mij echt niet. Ik heb me als griezelfan weer steendood verveeld. Maar misschien dat de "Paranormal Activity" fanaten er anders zullen over denken.

"Amityville Horror" vond ik wel een veel betere film.

avatar van Daan258

Daan258

Lijkt me erg vet.

Wil ik zeker wel is zien

avatar van SaNDuTjE

SaNDuTjE

Trailer zag er nog wel vermakelijk uit.

avatar van huppelepup

huppelepup

Wederom een 'meesterwerk' van The Asylum. Zegt genoeg lijkt me.

De meeste films van deze filmstudio zijn zó slecht, dat het gewoon heerlijk is om naar te kijken met een stel vrienden. Lachen gegarandeerd!

Onderhond

Zoveel viel er anders niet te lachen.

Gewoon een erg goedkope rip-off van Paranormal Activities, zo mogelijk nog slechter. Acteerwerk was werkelijk niet om aan te zien, er is geen enkele scare die werkt en verder dan wat kapotte camera effecten komt men niet.

Ik kan me nog wel wat voorstellen bij so bad it's good films, maar deze valt daar toch echt niet onder, daarvoor kleurt het allemaal veel te veel binnen de lijntjes. Meer dan een goedkope ripoff van een belabberde film is het niet, qua cijfer kan ik er verder dan ook niet veel aan kwijt.

Geen enkel positief punt te vinden in deze film.

dutchtuga

Het hoeveelste deel is dit nu in de Amityville reeks?

Onderhond

Heb zelf de tel niet bijgehouden, maar volgens mij behoort deze film niet echt tot de officiële reeks.

dutchtuga

Kan het me niet voorstellen. Huis is exact hetzelfde en alles met Amityville in de titel behoort volgens mij tot de reeks.

dutchtuga

Volgens mij is het met de remake alweer het tiende deel.

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Film is door een kleine onafhankelijke studio gemaakt en heeft officieel niets te maken met de big-budgetreeks Amityville Haunting-films uit de jaren '70/'80 en de re-make een paar jaar terug. Het huis is hetzelfde omdat alle films gebaseerd/geïnspireerd zijn op de ware gebeurtenissen die zich in een huis afspeelden dat er zo uitzag.

avatar van Mynke

Mynke

Wat een verschrikkelijke film, heb me eigen alleen maar zitten ergeren aan dat kind wat het filmde en aan zijn vader...film slaat ook totaal nergens op.

avatar van blackwolves

blackwolves

het vervolg van het beroemde spook huis gaat zijn gang niets beter dus komt op het zelfde neer als alle andere films. fans van de films waarin ze een camera gebruiken in de film kunnen er nog van genieten maar ik erger mij aan dat om door de lens te kijken van een camera.en deze zou weer eens echt gebeurt geweest zijn? en neen dit is niet het beroemde huis waar het ooit begon want ik herken geen enkel beeld van al die plaatsen die in de film heb gezien.

Gerelateerde tags

blood splatterold housegevonden beeldenfather figurestory about a young girl