Mijn Series +

Silent Witness - Seizoen 19 (2016)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Misdaad

ontwikkeld door Nigel McCrery
met Emilia Fox, David Caves en Richard Lintern

Sam Ryan werkt in Cambridge als forensisch-patholoog. Politie en Openbaar Ministerie roepen bij hun onderzoeken regelmatig de hulp in van het haar forensisch laboratorium. Later is Sam Ryan werkzaam in Londen. Ze heeft het geschopt tot "Professor of Forensic Pathology" aan de universiteit aldaar. Bij haar werk krijgt Sam ondersteuning van haar collega's Harry Cunningham en Leo Dalton. Na Sam Ryan wordt Nikki Alexander het gezicht van het forensisch laboratorium. Zij heeft een diepgeworteld gevoel voor rechtvaardigheid en is hardnekkig om de waarheid boven tafel te krijgen. Ze beperkt haar onderzoek niet tot de muren van het laboratorium. De rechtlijnige en soms gevaarlijke koers die ze vaart, brengt haar regelmatig in de problemen, zowel professioneel als privé. Nikki's oog voor detail brengt meer dan eens verrassend nieuw bewijsmateriaal aan het licht. Niet altijd tot genoegen van de politie-inspecteurs die belast zijn met het onderzoek.

1. After the Fall: Part 1
  7. In Plain Sight: Part 1
  8. In Plain Sight: Part 2
  9. River's Edge: Part 1
  10. River's Edge: Part 2
Eens was dit een leuke serie met spannende afleveringen.
nu is het afgezaagd en nodeloos ingewikkeld.

Harry, Waarom moest je ons verlaten?