- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
Kondoro
-
- 11525 berichten
- 2867 stemmen
Cikx
-
- 2120 berichten
- 1083 stemmen
Ik ga voor een out-of-the-box nominatie deze keer en nomineer bij deze de eerste animatie film: Pafekuto Buru (1997)
Horror draft - Google Таблиці - docs.google.com
De beurt is nu weer aan Woland
John Milton
-
- 24233 berichten
- 13405 stemmen
Anders had ik het wel gedaan. Goede keus 
Woland
-
- 4802 berichten
- 3820 stemmen
Inderdaad een goeie keuze. Ik ga daarentegen voor deze: 28 Days Later... (2002)
John Milton
-
- 24233 berichten
- 13405 stemmen
Ik heb het maar voor je ingevuld op de sheet. En zal ik ook Collins dan maar taggen? 
Collins
-
- 7301 berichten
- 4318 stemmen
Carpenter mag niet ontbreken.
Hollywood007, ga je gang.
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3849 stemmen
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ik heb nog 2 titels van hem doorgekregen voor Tornado deze film:
En dan zijn we weer bij Shinobi
Shinobi
-
- 4305 berichten
- 2551 stemmen
Dawn of the Dead (1978), opvallend dat deze nog niet genoemd is. En Kondoro0614 is mij helaas voor geweest met 'Los Ojos de Julia'.
Next up: joolstein. Horror draft - Google Таблиці - docs.google.com
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8941 stemmen
...E tu Vivrai nel Terrore! L'Aldilà (1981)
John Milton het is de beurt aan jou?!
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Dawn of the Dead (1978), opvallend dat deze nog niet genoemd is. En Kondoro0614 is mij helaas voor geweest met 'Los Ojos de Julia'.
Next up: joolstein. Horror draft - Google Таблиці - docs.google.com
Tja en als Kondoro die niet had genomen was jij alweer binnen dit decennium gebleven 
Dus eindelijk eens eentje van jou niet uit de jaren 2010 
En een Fulci dank u joolstein
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8941 stemmen
En een Fulci dank u joolstein
Een lijst met wel Argento maar zonder Bava en Fulci kan natuurlijk niet!
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ik zou gerust nog een nominatie of 2 extra willen doen maar wie weet welke films er dan nog worden genomineerd. Er zijn sowieso nogal wat nominaties waar ik persoonlijk weinig horror aan vind. Bijvoorbeeld Split die ik net heb gezien of Excision die ik gisteren zag.
Nu goed zo blijf ik wel bezig en af en toe komt er dan toch iets wat mij meer bevalt dan verhoopt zoals The Witch (2015).
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
JM is ik weet niet wat aan het doen, ik zou ook graag weer eens aan de beurt komen. Hij doet er straks maar 2 dan. Het is aan jou Shadowed
John Milton
-
- 24233 berichten
- 13405 stemmen
Ha, toen je dat typte had ik net The Wicker Man (1973) genomineerd in google docs.
Je favoriet ook nog alexspyforever 
Maar JM was druk aan het kijken naar nieuwe meubels voor de woonkamer, in dit geval, en MM even uit het oog verloren. Exsqueeze me.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ha, toen je dat typte had ik al The Wicker Man (1973) geschreven in de google docs.
Je favoriet ook nog alexspyforever 
Maar JM was druk aan het kijken naar nieuwe meubels voor de woonkamer, in dit geval, en MM even uit het oog verloren. Exsqueeze me.
Straks vind ik The Witch nog de beste uit je lijst 
hey ja dat ga ik op het einde toch vragen dat iedereen van de andere lijsten de beste film kiest!
John Milton
-
- 24233 berichten
- 13405 stemmen
Beter dan Caligari?
Mooie keuze wederom, Shadowed.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Moeilijk te zeggen allebei sterk in hun genre, maar dat ik de film graag op blu ray wil zegt toch al heel veel. Het zal wellicht wel regio A worden want de regio B heeft geen extra's.
Shadowed
-
- 11421 berichten
- 6719 stemmen
Revenge (2017) (Staat als horror bij IMdB, ik hoorde dat dat toegestaan is)
alexspyforever is aan de beurt
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Zitten we aan nominaties 6 en 7
Communion (1976) al prefereer ik de alternatieve titel Alice, sweet Alice
En het is ook tijd voor mijn favoriete regisseur neen niet James Wan, maar Herschell Gordon Lewis
Terug naar jou Shadowed, je laatste nominatie klinkt alvast interessant.
Shadowed
-
- 11421 berichten
- 6719 stemmen
Mooi zo, is meer een gore film trouwens, voor een goed verhaal is hij niet echt je film.
The Wizard of Gore moet ik ook eens bekijken.
John Milton, maak er iets moois van
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Mwah een goed verhaal is voor mij niet zo erg belangrijk meer, ik ben met de jaren meer van de gore geworden eigenlijk, niet te ingewikkeld niet te veel poespas 
Ik hou wel van filmpje waarin een vrouw revenge neemt op haar verkrachters zoals in de I Spit on your Grave films.
John Milton gaf me deze door via pm:
Dus het is weer aan joolstein
John Milton
-
- 24233 berichten
- 13405 stemmen
Thanks Alex.
Lekkere keuzes hoor Shadowed. je pikt steeds net de recentere titels weg waarvan ik denk 'die doe ik hierna' :-p
joolstein
-
- 10841 berichten
- 8941 stemmen
Shadowed
-
- 11421 berichten
- 6719 stemmen
Ik heb zometeen die 2 weken pauze behoorlijk nodig, ik moet nog zeker 50 titels kijken en heb het vrij druk doordeweeks 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ik heb zometeen die 2 weken pauze behoorlijk nodig, ik moet nog zeker 50 titels kijken en heb het vrij druk doordeweeks
Geen probleem ik was al blij dat ik mijn achterstand had teruggebracht tot ongeveer 7 films maar nu zijn er toch weer 4 bijgekomen 
Kondoro
-
- 11525 berichten
- 2867 stemmen
Ik houd het ook oplettend in de gaten met mijn lijstje via letterboxd die ik nog wel moet bijwerken, en van alle films die tot nu toe genomineerd zijn heb ik de helft gezien, ben al wel bezig met alles te kijken.
Shinobi
-
- 4305 berichten
- 2551 stemmen
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1726 stemmen
Hollywood007 is weer. Horror draft - Google Таблиці - docs.google.com
Toevallig juist dit topic gecheckt om te kijken wanneer het mijn beurt was, en dan tagt Shinobi me.