• 15.839 nieuwsartikelen
  • 178.537 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.279 acteurs
  • 199.150 gebruikers
  • 9.381.135 stemmen

Horrorfilm draft en KO

zoeken in:

Shadowed

• 11421 berichten
  • 6719 stemmen

Is het ook de bedoeling om alle films te kijken die nog niet gezien zijn? Op die manier moet ik er waarschijnlijk aan het einde van dit evenement een hele berg oude klassiekers kijken.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Shadowed schreef:

Is het ook de bedoeling om alle films te kijken die nog niet gezien zijn? Op die manier moet ik er waarschijnlijk aan het einde van dit evenement een hele berg oude klassiekers kijken.

Neen dat is niet nodig we gaan er van uit dat bij de stemming (zijn we nog lang niet aan) iedereen een beetje gezond verstand gebruikt. Uiteindelijk blijft het doel dat eenieder komt tot een lijst van 10 horrorfilms die ie goed vindt en volledig uniek is. Je kan het ook zien als tips, aanbevelingen, uiting van smaak.

joolstein

• 10844 berichten
  • 8946 stemmen

Hierbij ook even een tussenstand; Alle films die tot nu toe zijn genomineerd heb ik ook daadwerkelijk gezien. Helaas hebben zowel Cikx als ook Woland nu een film genomineerd die ik ook hoog op mijn lijst had staan.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Ok hiermee hebben we al 2 films van Flanagan (en 2 die ik goed vind)

Ik denk dat Holly het druk heeft

Ik heb nog 2 titels van haar door gekregen:

Summer of 84 (2018)

En meteen dan ook maar voor Tornado die mij ook eentje heeft gestuurd:

The Fly (1986)

Zijn we weer bij Shinobi

Horror draft - Google Таблиці - docs.google.com

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3849 stemmen

Thx alexspyforever, je was me net voor ?

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Hollywood007 schreef:

Thx alexspyforever, je was me net voor ?

Die film en ook je volgende dan moet ik precies netflix of zo hebben om die te kunnen kijken.

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3849 stemmen

linkje gestuurd

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

Oef, toch nog één film uit mijn shortlist van vijf kunnen nomineren!

IH88

• 9736 berichten
  • 3186 stemmen

TornadoEF5 schreef:

Oef, toch nog één film uit mijn shortlist van vijf kunnen nomineren!

Raw/Grave is ook nog niet genomineerd.

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

IH88 schreef:

(quote)

Raw/Grave is ook nog niet genomineerd.

Lol, je moet anderen niet op ideeën brengen. Foei, foei, foei. Ik ga er vanuit dat daar minder interesse voor is, dus daarom wacht ik tactisch en straks is de beurt weer aan ik.

John Milton

• 24233 berichten
  • 13405 stemmen

word je verdrietig als ik die zo pak?

Kondoro

• 11526 berichten
  • 2867 stemmen

John Milton schreef:

.

IH88

• 9736 berichten
  • 3186 stemmen

TornadoEF5 schreef:

(quote)

Lol, je moet anderen niet op ideeën brengen. Foei, foei, foei. Ik ga er vanuit dat daar minder interesse voor is, dus daarom wacht ik tactisch en straks is de beurt weer aan ik.

Sorry

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

John Milton schreef:

Neen, als je oorspronkelijk ook van plan was om die te nemen. Anders zal ik boos zijn op IH88, haha. Maar goed, ik ga er niet van dood, maar ik zie de film wel niet in je top 100 staan, dus denk dat er voor jou ook nog betere opties zijn.

Ik heb nog een plan B klaarliggen, maar die lijkt mij zelfs nog veel sneller genomen te worden.

Shadowed

• 11421 berichten
  • 6719 stemmen

Op het moment dat er nog 2 gebruikers voor je komen hoop je toch echt dat jouw filmpje niet gepakt wordt..

John Milton

• 24233 berichten
  • 13405 stemmen

TornadoEF5 schreef:

(quote)

Neen, als je oorspronkelijk ook van plan was om die te nemen. Anders zal ik boos zijn op IH88, haha. Maar goed, ik ga er niet van dood, maar ik zie de film wel niet in je top 100 staan, dus denk dat er voor jou ook nog betere opties zijn.

Ik heb nog een plan B klaarliggen, maar die lijkt mij zelfs nog veel sneller genomen te worden.

Dat is een oversight, die hoort zeker een plekje te hebben in mijn horror top 100. Vreemd, ik had hem net gezien de week voor ik hem opstelde. Wat ik zeg, die moet hoognodig eens bijgewerkt worden. Maar ik heb vast wel een andere kanshebber

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

Shadowed schreef:

Op het moment dat er nog 2 gebruikers voor je komen hoop je toch echt dat jouw filmpje niet gepakt wordt..

Het begin van zo een draft is echt niet leuk. Echt niet!

John Milton

• 24233 berichten
  • 13405 stemmen

Jij hebt mijn The Fly gepakt, Tornado. Mijn nummer 6 allertijden. Eigenlijk wel poetic justice als ik met Raw aan de haal ga

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

John Milton schreef:

Jij hebt mijn The Fly gepakt, Tornado. Mijn nummer 6 allertijden. Eigenlijk wel poetic justice als ik met Raw aan de haal ga

Als het The Fly niet was, was het Alien. Was het Alien niet, dan was het The Exorcist, maar goed ja, op dat vlak kunnen we dezelfde films wel enorm waarderen. Misschien moet ik ook nog eens werk maken van Rosemary's Babe en Repulsion. En voor vanavond ga ik misschien Cube (1997) kijken.

Van mij mag het, zolang je hem maar niet vergeet voor de MM top 1000 volgend jaar, en als je Victoria (2015), Kreuzweg (2014) en Respire (2014) zeker tegen ten laatste juni 2019 gezien hebt. Ik begrijp eigenlijk absoluut niet hoe je Victoria nog niet gezien hebt, maar bon.

John Milton

• 24233 berichten
  • 13405 stemmen

Beloofd.

joolstein

• 10844 berichten
  • 8946 stemmen

Mijn keuze komt ditmaal uit mijn geboorte jaar: The Abominable Dr. Phibes (1971)

En dan is het nu aan John Milton om niet Raw/Grave te kiezen

John Milton

• 24233 berichten
  • 13405 stemmen

Ik kies voor The VVitch: A New-England Folktale (2015).

Dan is de beurt aan Shadowed

ik ben zo natuurlijk nog een keer aan de beurt als we weer naar rechts gaan

Shadowed

• 11421 berichten
  • 6719 stemmen

Mother! (2017)

De beurt is aan jou, alexspyforever.

Horror draft - Google Таблиці - docs.google.com.

Mooi dat Mother! me niet is afgepakt

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Fuck moet ik die VVitch gaan kijken, dat lijkt me niks voor mij. Mother die heb ik gelukkig al gezien.

Ok kan ik lekker 2 films kiezen en dan weer een hele tijd wachten. Even tactisch kiezen want ik vrees dat ik ze anders kwijt ben

The Innocents (1961)

Spider Baby, or The Maddest Story Ever Told (1968)

Terug aan Shadowed en wake up call aan stinissen

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

Nee gaat niets voor jou zijn, maar dat die genomineerd ging worden stond eigenlijk al vast.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Shadowed ik vrees dat je bij mij niet veel punten gaat scoren, ik vind je keuzes steeds minder worden.

Woland

• 4802 berichten
  • 3820 stemmen

Ik vind het een prima lijstje voorlopig

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.