- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
Shadowed
-
- 11421 berichten
- 6719 stemmen
Ik ben niet zo van de goude oude klassiekers 
Smaken verschillen, zo vrees ik dat ik in jouw lijstje zover nog weinig heb gezien.
Zo zie ik al verschillende gebruikers die bij mij flink gaan scoren momenteel.
John Milton
-
- 24233 berichten
- 13405 stemmen
Haha, maar dáár doen we het ook niet voor hé? En nee The Vvitch is ab-so-luut niet voor jou alexspyforever
joolstein aan de beurt.
Horror draft - Google Таблиці - docs.google.com
PS met Google spreadsheets is docje ook op mobiel te bewerken, kom ik net achter.
joolstein
-
- 10844 berichten
- 8946 stemmen
Laat ik dan tussen al die recente films en bekende klassiekers nog maar een film nomineren waar je niet zo gauw aan denk! Maar zeker wel top is! Helaas is deze ook niets voor jou alexspyforever
En de eer is weer aan: Shinobi
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Laat ik dan tussen al die recente films en bekende klassiekers nog maar een film nomineren waar je niet zo gauw aan denk! Maar zeker wel top is! Helaas is deze ook niets voor jou alexspyforever
En de eer is weer aan: Shinobi
Ja die vond ik ook niet echt goed, maar gelukkig heb ik die wel al gezien 
Ik zie ook weer veel dezelfde films voorbij komen van de vorige editie met vooral klassiekers en recent werk.
Shadowed
-
- 11421 berichten
- 6719 stemmen
Zit nu ook een beetje te kijken. Je kan gelijk de hoop opgeven voor mijn films alex, mijn nominaties ga je voor 90% niets vinden haha. Ik vind het altijd leuk om van love it or hate it films gebruik te maken.
Shinobi
-
- 4305 berichten
- 2552 stemmen
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1726 stemmen
Cikx
-
- 2120 berichten
- 1084 stemmen
Vooruit, omdat ik The Neon Demon heb gebietst gun ik je deze parel.
Edit: The Witch en Mother! ook al weg. Ik neem mijn woorden terug. 
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3849 stemmen
De link werkt blijkbaar niet op mijn smartphone. Ik nomineer in ieder geval Ghost stories (2017). Deze is volgens mij nog niet genoemd. Ik zet hem er vanavond bij. (Of als iemand zo goed wil zijn mag je dat natuurlijk ook al doen
) zo staat het hier alvast niet stil.
Volgende Collins
joolstein
-
- 10844 berichten
- 8946 stemmen
Ik heb je nominatie Ghost Stories (2017) toegevoegd in de sheet
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ik ga volgende keer toch eens vragen om wat meer variatie in de jaren te doen, voor sommige is precies enkel de horror van de laatste jaren goed. Jullie geven mij misschien werk om wat meer recente horror te kijken, maar dan ga ik nog des te meer horror van de vorige eeuw nomineren 
joolstein ik ben toch verrast door die keuze van Frankenstein's Army volgens mij zijn er hopen films die je beter vindt dan die.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ok ik zie nu dat ik een bericht heb gekregen van Collins om een nominatie te doen dus dat doen we dan maar 
Film waar ik benieuwd naar ben toch
Woland back to you
Horror draft - Google Таблиці - docs.google.com
Aan stinissen stel ik de vraag of hij misschien een lijstje wil sturen gezien je zo weinig aanwezig bent.
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3849 stemmen
Thx ?
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3849 stemmen
Ik ga volgende keer toch eens vragen om wat meer variatie in de jaren te doen, voor sommige is precies enkel de horror van de laatste jaren goed. Jullie geven mij misschien werk om wat meer recente horror te kijken, maar dan ga ik nog des te meer horror van de vorige eeuw nomineren 
joolstein ik ben toch verrast door die keuze van Frankenstein's Army volgens mij zijn er hopen films die je beter vindt dan die.
Ik heb house of wax genomen he ?
Ik ben voor het moment weer helemaal in mijn oude Hollywood fase. Karloff, Price, Cushing, Lee en Lugosi. Het kan dus zijn dat er nog volgen 
joolstein
-
- 10844 berichten
- 8946 stemmen
Nee hoor. de film is wel degelijk een groot favoriet (4,5 *) De reden waarom ik de film nomineer is omdat er nu in de bioscoop een (vermoedelijk) slap aftreksel (Overlord) van producer J.J. Abrams draait. Daarnaast probeer ik een top 10 te maken van niet de grote klassiekers en recent werk. Maar een combinatie van films die iedereen vaak vergeet en ouder werk maar die zeker de moeite waard zijn.
Ik kan natuurlijk minder bekend werk van Val Lewton gaan nomineren of de door bijna iedereen afgekraakte film van Rob Zombie; The Lords of Salem of over-de-top gore van The Human Centipede of uit de Necrostorm-stal of films zoals; The Mole People (1956), Singapore Sling (1990), Gothic (1986) en/of Black Cat from the Grove (1968) die niemand bijna heb gezien. Films die ik wel fantastisch vind maar waar niemand op zit op te wachten! Nee dat kan ik niemand aan doen!
En favorieten als de The VVitch, Carrie (1976), Witchfinder General (1968), Rosemary's Baby (1968), The Haunting (1963), The Innocents (1961) Hellraiser (1987) en Ghostland (2018) en nu net dus May (2002) werden alle al genoemd. Dus het valt ook niet mee om met andere films te komen.
Wat ik me wel afvraag of er ook nog films gaan genomineerd worden die ik niet gezien heb? Tot nu toe heb ik 100% al gezien!
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
joolstein ik denk dat ik er wel 'kan' nomineren die jij niet hebt gezien. Alleen is het zo dat als er een film is die ik dan goed vind en jij nog niet hebt gezien, dan ga jij die ook vrij snel bekijken. En ik ga natuurlijk geen films gaan nomineren die ik zelf niet goed vind 
Misschien moet ik toch maar Fright (1971) nomineren die heb jij niet gezien.
Woland
-
- 4802 berichten
- 3820 stemmen
Geen volbloed horror deze keer, wel een hele gave film: Gokudô Kyôfu Dai-gekijô: Gozu (2003).
stinissen, jij mag weer.
joolstein
-
- 10844 berichten
- 8946 stemmen
Misschien moet ik toch maar Fright (1971) nomineren die heb jij niet gezien.
Die heeft maar 15 stemmen de meeste hier hebben die nog niet gezien
Gek genoeg als ik de horror-lijstjes van I Check Movies bekijk heb ik veel nog niet gezien!
Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
Zit alexspyforever weer te klagen over de nominatie van Joolstein Frankenstein's Army, notabene een nominatie van mij vorig jaar, die hij toen al niet goed vond. Beetje jammer weer

Ik kijk af en toe eens mee bij jullie nominaties, maar zie nu eindelijk een Oosterse titel voorbijkomen... daar nomineerde ik vorig jaar nog een aantal van
Hulde Woland 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Zit alexspyforever weer te klagen over de nominatie van Joolstein Frankenstein's Army, notabene een nominatie van mij vorig jaar, die hij toen al niet goed vond. Beetje jammer weer

Ik kijk af en toe eens mee bij jullie nominaties, maar zie nu eindelijk een Oosterse titel voorbijkomen... daar nomineerde ik vorig jaar nog een aantal van
Hulde Woland
Ik klaag niet ik heb em al gezien dus dat scheelt al weer 
Ach ja veel (mindless) actie dus niet echt verrassend dat jij die goed vond. 
Cikx
-
- 2120 berichten
- 1084 stemmen
Ik heb ook veel meer met recente horror. Heb wel meteen Rosemary's Baby geregistreerd om wat variatie aan te brengen. Zeker nu Alien, The Texas Chainsaw Massacre en The Thing al weg zijn blijven er niet veel favoriete horrorklassiekers over.
stinissen (crew films & series)
-
- 23462 berichten
- 76959 stemmen
Geen volbloed horror deze keer, wel een hele gave film: Gokudô Kyôfu Dai-gekijô: Gozu (2003).
stinissen, jij mag weer.
Ik vind dit een omslachtige manier van spelen ik had liever gezien dat er telkens twee films tegen elkaar moeten spelen.
IH88
-
- 9734 berichten
- 3186 stemmen
Ik vind dit een omslachtige manier van spelen ik had liever gezien dat er telkens twee films tegen elkaar moeten spelen.
Ik vind dit juist het leukste gedeelte. Maakt het ook wat persoonlijker als straks je “eigen” film strijdt tegen een ander.
Shadowed
-
- 11421 berichten
- 6719 stemmen
Dat kan op zijn beurt ook uit de bocht vliegen. Ik ga denk ik ook het overdrijven van mijn keuzes vermijden ermee.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Mag ik jou dan verwijderen uit de lijst, aangezien deze werkwijze je niet aanspreekt?
In elk geval mag jij nomineren Cikx
En neen IH88 het is niet film tegen film maar lijst tegen lijst na de nominaties.
Cikx
-
- 2120 berichten
- 1084 stemmen
Ik nomineer Hereditary (2018). Sorry alexspyforever. 
Kondoro0614, jij mag weer.
IH88
-
- 9734 berichten
- 3186 stemmen
Mag ik jou dan verwijderen uit de lijst, aangezien deze werkwijze je niet aanspreekt?
In elk geval mag jij nomineren Cikx
En neen IH88 het is niet film tegen film maar lijst tegen lijst na de nominaties.
Ah wacht, dan heb ik het even verkeerd begrepen. Excuus 
stinissen (crew films & series)
-
- 23462 berichten
- 76959 stemmen
Haal me maar weg , sorry voor het ongemak.
Collins
-
- 7310 berichten
- 4324 stemmen
Dat betekent dat The Exorcist (1973) weer vacant is, toch?
Die film had ik ergens op m'n nominatielijstje staan.
Voor later misschien...