• 154.223 films
  • 9.115 series
  • 27.211 seizoenen
  • 602.590 acteurs
  • 339.174 gebruikers
  • 8.709.858 stemmen

Imagine Film Festival

zoeken in:

Woland

• 3695 berichten
  • 3148 stemmen

Ik kom een beetje halverwege binnenvallen, maar ga toch nog wel wat proberen te kijken. Wellicht nog een 5x5 ticket, al trekt lang niet alles me. Films op mijn shortlist:

Ich-chi (2020)

Sarajin Sigan (2020)

Historia de lo Oculto (2020)

En voor de rest moet ik nog een beetje op onderzoek uit. Fried Barry, Mangkujiwo en Caveat wellicht, maar tips zijn welkom.

Rvdz

• 602 berichten
  • 2319 stemmen

Ik vermaak me sowieso prima deze festivaleditie voorlopig (van de vijf geziene films voorlopig maar eentje die echt tegenviel), maar Woman of the Photographs (2020) was voorlopig wel de positieve uitschieter. Zeer intrigerend debuut, en alvast een voorlopige kandidaat voor mijn jaarlijstje.

Richardus

• 1595 berichten
  • 796 stemmen

Programma bekend, ziet er goed uit, zin in! Verbeterpunt is om het 2 weekenden te laten omspannen; voor filmliefhebbers van buiten A'dam blijft de keuze zo met 1 weekendje wel erg beperkt tov de totale duur/programmering. Wordt lekker puzzelen om die 2 dagen efficiënt te gaan vullen

(edit: damnit, ik kan de Noë niet eens zien. Vervelend A'dams intern feestje zo.)

tbouwh

• 5433 berichten
  • 4556 stemmen

Ik snap dat het beter bij de festivalsfeer past om voor Lab en Filmhallen te gaan, maar EYE gaat toch wel gemist worden. Als ik ga voor die ene film is EYE I een motivator...

tbouwh

• 5433 berichten
  • 4556 stemmen

Maar de regisseur van Ashkal heeft al wel een draak van een (semi-?)genrefilm afgeleverd.

Richardus

• 1595 berichten
  • 796 stemmen

tbouwh schreef:

Maar de regisseur van Ashkal heeft al wel een draak van een (semi-?)genrefilm afgeleverd.

Das leuk om even voor aanschouwen te lezen! Gelukkig verschillen wij net zo regelmatig van mening als we overeenkomen

tbouwh

• 5433 berichten
  • 4556 stemmen

Richardus schreef:

(quote)
Das leuk om even voor aanschouwen te lezen! Gelukkig verschillen wij net zo regelmatig van mening als we overeenkomen

Weet uit ervaring dat het niets hoeft te zeggen - ik vond "Black Medusa", de film in kwestie, helemaal niets maar heb van meerdere regisseurs sommige films heel hoog (of laag) in aanzien staan, om dan vervolgens op een ander uiterste te stuiten.

Wat het wel voor effect heeft, is dat ik een film als deze minder snel opzoek of prioriteit geef.

Edit: je vond hem zo-zo, zo te zien.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.