Saw VI (2009)

Canada / Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk / Australië
Horror / Thriller

geregisseerd door Kevin Greutert
met Tobin Bell, Betsy Russell en Costas Mandylor

Agent Strahm is overleden, en detective Hoffman wordt naar voren geschoven als de onbetwiste opvolger van Jigsaw's erfenis aan gruwelijkheden, waaronder weer een van te voren opgezet plan waarin gevangenen zich moeten bewijzen tegenover de zonden die ze zijn begaan. Wanneer de FBI bijna op het punt staat om Hoffman te arresteren, zet hij een nieuw spel in werking, met daarin de laatste wensen van Jigsaw die ter uitvoering moeten worden gebracht.

avatar van namingway24
Deze komt hiet toch wel in de bios hopelijk? want hoewel het plot steeds slechter wordt, kan ik de reeks nog steeds wel waarderen. Hopelijk krijgen we weer wat originele vallen te zien.

avatar van bollepeer
wyatt earp schreef:
Zeker niet helemaal opgelet tijdens de films. Dr. Gordon is een slachtoffer van Jigsaw en komt alleen in de eerste film voor, en is daarna niet meer verschenen. Detective Hoffman is de opvolger van Jigsaw.

klopt. dat wist ik ook nog wel, maar kijk dit filmpje eens:

YouTube - Dr. Gordon is alive ! Now proved ! SAW 6

avatar van JDSsmetje
bollepeer schreef:

klopt. dat wist ik ook nog wel, maar kijk dit filmpje eens:

YouTube - Dr. Gordon is alive ! Now proved ! SAW 6

Ja, ze gaan het precies wel heel ingewikkeld beginnen maken.

avatar van Lui
Lui (crew)
Ze blijven maar van alles verzinnen om nieuwe delen te maken... Ik heb het nu eigenlijk wel een beetje gehad.

edit; na een half uur aan beeldmateriaal gekeken te hebben ben ik er ook van overtuigd dat Dr. Gordon nog in leven is!

avatar van MoviefreakRob
Ik ben benieuwd!! Zoals ik al eerder noemde, 8 films komen er.

Voor diegene die het al genoemd heeft, ze zeggen dat er 10 komen.
Darren kon het prima regisseren! Saw 3 was een knaller.
Deel 1 vond ik wat minder.
Deel 2 vond ik eindelijk een wat ''beter'' verhaal.
4 ging wel, nogal ransig maar dat vind ik juist heerlijk!!!
de rest niet zo maar ik bleef wel kijken.

Daarom ben ik wel benieuw wat Kevin Greutert doet.
Hij zat al eerder in de crew, maar dit is zijn eerste film voor Saw.

In oktober weten we het!

PS: Ennuh... Tobin Bell speelt erin? hoe kan het terwijl hij allang dood is?

avatar van wyatt earp
Ze zullen wel, net als de vorige 2 films, behoorlijk wat flashbacks in de film verwerken.

avatar van Ajax&Litmanen1
Nieuwe foto's Saw VI - FilmTotaal filmnieuws

Van mij mogen er nog wel een paar komen
Alleen iets minder diepzinnige plots die alle films aan elkaar moeten plakken en gewoon wat meer leed met de valstrikken.

JDSsmetje schreef:

Ja, ze gaan het precies wel heel ingewikkeld beginnen maken.

echt geniaal, het idee van Gordon terug te brengen

avatar van supermovieman
Iedereen denkt nu wel dat ze Gordon gaan terug brengen maar de acteur die hem speelt heeft een aantal jaren terug al aangegeven dat hij niets meer met Saw te maken wilde hebben, dit vanwege een conflict over de hoogte van het bedrag dat hij zou krijgen! Dus dit idee lijkt mij ook al tijden fantastisch, maar ik zou er maar niet op rekenen!

avatar van uberjason
Ik dacht dat Saw VI de laatste zou zijn......ach, als Jason al 12 delen heeft in z'n reeks, kan er bij Saw ook nog wel wat bij. Ik vind het wel slim geschreven, deze films. En daarom blijft het ook boeien.
Ik ga in ieder geval wel naar deel VI.

avatar van gurktjurk
wanneer komt hij in de bios.
omg. ik wil hem zien..
maar het wordt idd steeds ingewikkelder.
van mij mogen ze door gaan tot SAW C
of misschien wel SAW MMMMMMM xd

avatar van clockwork72
waarom heb je al gestemd?

Stem verwijderd.

Oh neen, zeg niet dat het waar is. Dit wist ik niet eens, dat er een zesde deel komt. Geeuw!

avatar van HarmJanStegenga
Nieuwste en laatste trailer.

avatar van supermovieman
Ziet er wel goed uit! De traps zien er ook weer ingewikkeld uit!

avatar van Ajax&Litmanen1
Lekkere trailer hoor. Ik vind dit echt een heerlijke reeks. Deel 1 is een classic, deel 2 tot 4 erg vermakelijk. Alleen deel 5 flopte voor mij. Laten we hopen dat deel 6 de delen daarvoor weer oppakt.
Lekker belangrijk dat het plot aan alle kanten rammelt en dat het niet origineel is. Ik vind dit heerlijke popcorn pulp met veel gruwel en leed. Lekker toch met een bakkie chips en een biertje erbij

31 oktober met Halloween in de VS uit dus? Zal wel hier pas in januari in de bios draaien.

ach, ga gewoon naar de Halloweennight in de lokale bioscoop, daar zullen ze hem wel spelen denk ik

DonLeone schreef:

Ik betwijfel het! Saw films komen hier altijd in januari uit, en een lokaal bioscoopje heeft hem echt niet zo maar al binnen! Dat gaat landelijk!

laat maar komen deze Kan niet wachten!!!

Heb gehoord dat ze ook met saw VII en VIII bezig zijn en dat VII In 3D zal verschijnen.... HEERLIJK!!

Ben eindelijk 16 dus kan deze film in bios zien

Trouwens die Dr, Lawrence die komt nooit meer terug want die heeft van deel 1 nooit salaris gekregen ondanks het grote s6 van de film en heeft het echt gehad met die films!

misschien gebruiken ze een andere acteur of laten ze zijn gezicht nooit zien...

avatar van jumpstylemovie
Hmm, die trailers beginnen wel te duiden op uitmelkerij. Maar ja, het is altijd wel grappig.

ik vind net de trailer van deze film 1 vd betere sawsequel-trailers heeft vast wel meer te bieden dan die minder geslaagde deel V

avatar van mrwhite
laat maar komen ik ben een grote saw liefhebber maar wordt dit nu eigelijk de laatste saw film ?

avatar van mrwhite
net vlug ever gekeken en : With Saw 6 having wrapped shooting two months ago, now comes word through Variety that writers Marcus Dunstan and Patrick Melton are already beginning work on Saw 7. The announcement was made today, and the film is expected to hit cinemas in October of 2010. Tobin Bell I would say, is probably the only cast member who's a lock to return at this point. We'll have more on "Saw 7" as we hear it! Meanwhile "Saw 6" hits theaters October 23rd.

mja, heb ook ergens gehoord dat ze plannen hebben om te gaan tot saw 8
ik denk echter dat, zolang het succes blijft hebben, de Saw franchise blijft bestaan
in andere woorden, zolang Tobin Bell blijft acteren, zullen er Saw delen blijven gemaakt worden

avatar van JacoBaco
Tobin Bell is nu 67 jaar. Ik hoop voor hem dat hij dus nooit de 68 zal halen, want dan is hij eindelijk van die Saw-films verlost.

JacoBaco schreef:

Een beetje een lullige opmerking, hij kan zelf toch ook gewoon stoppen!