• 15.835 nieuwsartikelen
  • 178.425 films
  • 12.235 series
  • 34.018 seizoenen
  • 647.758 acteurs
  • 199.127 gebruikers
  • 9.379.002 stemmen
Avatar
 
banner banner

Transformers: Revenge of the Fallen (2009)

Actie / Sciencefiction | 150 minuten
3,17 2.716 stemmen

Genre: Actie / Sciencefiction

Speelduur: 150 minuten

Oorsprong: Verenigde Staten

Geregisseerd door: Michael Bay

Met onder meer: Shia LaBeouf, Megan Fox en Josh Duhamel

IMDb beoordeling: 6,0 (450.953)

Gesproken taal: Engels en Spaans

Releasedatum: 24 juni 2009

Plot Transformers: Revenge of the Fallen

"Revenge is coming."

De strijd op aarde is voorbij, maar die in het universum is net begonnen. Wanneer Sam Witwicky (Shia LaBeouf) de waarheid leert over de oude oorsprong van de Transformers, moet hij zijn lot accepteren en zich samenvoegen met Optimus Prime en Bumblebee in hun epische strijd tegen de Decepticons, die sterker terug zijn dan ooit en het plan hebben om onze wereld te vernietigen.

logo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm stilllogo tmdbFilm still

Externe links

Volledige cast

Acteurs en actrices

Sam Witwicky

Mikaela Banes

Optimus Prime (stemrol)

Megatron (stemrol)

Fallen (stemrol)

Major Lennox

USAF Chief Master Sergeant Epps

Ron Witwicky

Reviews & comments


avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.

Let op! Je gebruikersnaam is voor iedereen zichtbaar, en kun je later niet meer aanpassen.

* denotes required fields.
zoeken in:
avatar van Montorsi

Montorsi

  • 9717 berichten
  • 2378 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Beetje kort door de bocht. Die mensen die graag films als deze neersabelen omdat hun smaak too sophisticated is voor dit soort meuk en die louter komen met kritiekpunten die van tevoren al vast stonden dat ze aanwezig zouden zijn. Dan kan je je afvragen waarom ze dit gaan kijken, en dat is puur om interessant te doen met hun verfijnde filmsmaak en dit soort no brain pulp aan het kruis te nagelen.

Dat zei je hiervoor ook al in dezelfde bewoordingen, en ook de aannames zijn weer dezelfde, en ze slaan wederom nergens op. Niet de eerste keer dat jij hier kritiek op films afdoet als iets wat aan de kijker ligt, makkelijker kan haast niet.

Om voor mezelf te spreken, ik ben de film niet gaan kijken om hem te kunnen neersabelen, al verwachtte ik geen goede film. Maar ik vind het nog altijd leuk om met vrienden naar de film te gaan, en dan neem ik maar voor lief dat wat lui hier op hun tere zieltjes getrapt worden door mensen zoals ik met mijn o-zo-verfijnde filmsmaak. Ik denk dat dat het is, en dat er met de film verder niks mis is..


avatar van Montorsi

Montorsi

  • 9717 berichten
  • 2378 stemmen

Pastichio Rocker schreef:

Ben ik het eigenlijk wel mee eens: liefhebbers van arthouse zoals pretentieuze meuk zoals The Fountain en Stalker hebben niks te zoeken bij een brainless actiefilm zoals dit.

Dus mag je er niet naartoe gaan! Laat staan stemmen of je mening geven!


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik heb ook nergens benadrukt dat dat bij iedereen het geval is. Schrijnend dat je zo defensief reageert.. Ik lig er niet wakker (ik vind die irritatie posts juis teen enorme amusement factor hebben) van maar als een hollywoodliefhebber een Tarkovski de grond inboort is hier op MM wel de wereld te klein.


avatar van paul83

paul83

  • 1361 berichten
  • 1571 stemmen

Het gaat nu wel erg ver. Het mag toch wel duidelijk zijn dat er hier een paar mensen zijn die er behoorlijk veel plezier in hebben om de film af te kraken. Ik zie alleen niemand die het toegeeft. En dat is jammer.


avatar van Mr_White

Mr_White

  • 2067 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Beetje kort door de bocht. Die mensen die graag films als deze neersabelen omdat hun smaak too sophisticated is voor dit soort meuk en die louter komen met kritiekpunten die van tevoren al vast stonden dat ze aanwezig zouden zijn. Dan kan je je afvragen waarom ze dit gaan kijken, en dat is puur om interessant te doen met hun verfijnde filmsmaak en dit soort no brain pulp aan het kruis te nagelen.

Meesterlijk. "Kritiekpunten die van tevoren al vast stonden dat ze aanwezig zouden zijn."

Je mag er dus niet vanuit gaan dat Bay (of welke regisseur dan ook) bij zijn volgende film de kritiekpunten op zijn vorige film probeert te verbeteren? En dat je dus maar moet accepteren dat ze erin zitten want dat was bij de vorige film ook al zo? Geen wonder dat deze film hier nog zo'n hoge score heeft, mensen hebben geen enkele verwachtingen om ook maar een beetje een fatsoenlijke film te krijgen die de kritiekpunten op het eerste deel aan pakt.

De kritiek die deze film krijgt, heeft niks te maken met onze 'verfijnde smaak' of 'interessant doen', maar puur op verwachtingen die je mag hebben (of zou moeten hebben) van elke film, ongeacht het onderwerp of het concept.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mr_White schreef:

Je mag er dus niet vanuit gaan dat Bay (of welke regisseur dan ook) bij zijn volgende film de kritiekpunten op zijn vorige film probeert te verbeteren?

Niet als zijn huidige manier van films maken vele miljoenen genereert. Ik denk niet dat ie dat over boord gooit omdat er wat luitjes op een Nederlandse filmsite er een hekel aan hebben.

En dat je dus maar moet accepteren dat ze erin zitten want dat was bij de vorige film ook al zo?

Als de vorige film al zo'n straf was snap ik niet waarom je deel 2 ook gaat bekijken.

Geen wonder dat deze film hier nog zo'n hoge score heeft, mensen hebben geen enkele verwachtingen om ook maar een beetje een fatsoenlijke film te krijgen die de kritiekpunten op het eerste deel aan pakt.

Deze film heeft een hoge score omdat wij realiseren dat het lelijke eendje van de klas geen hoofd cheerleader wordt.

De kritiek die deze film krijgt, heeft niks te maken met onze 'verfijnde smaak' of 'interessant doen', maar puur op verwachtingen die je mag hebben (of zou moeten hebben) van elke film, ongeacht het onderwerp of het concept.

Zeker niet bij iedereen het geval nee.


avatar van Ceeda7

Ceeda7

  • 3544 berichten
  • 1381 stemmen

Naomi Watts schreef:

Tuurlijk mag je je gefundeerde mening geven. Maar ik krijg eerlijk gezegd ook jeuk van die zogenaamde verfijnde users met Amélie in hun top 10 die dit soort films gaan kijken en niet verder komen dan wat open deuren intrappen waar op voorhand al vast te stellen waren dat ze aanwezig zouden zijn.

Ik hou ervan om naar deze films te kijken, ze zorgen er indirect voor dat kwalitatieve films meer gewaardeerd worden tov de kwantitatieve "hoe- meer-peperdure -actie -en- flauwe -humor- hoe -beter -de film" meanstream die tijdens het blockbusterseizoen onze strot word ingeramt.

Ik hou idd ook van deuren intrappen, al had ik ze bij deze film liever gesloten willen houden.

Mag ik je krabben als het nog bij je jeukt?


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ouch! Ben jij even pijnlijk ongrappig..


avatar van Mr_White

Mr_White

  • 2067 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Niet als zijn huidige manier van films maken vele miljoenen genereert. Ik denk niet dat ie dat over boord gooit omdat er wat luitjes op een Nederlandse filmsite er een hekel aan hebben.

Als de vorige film al zo'n straf was snap ik niet waarom je deel 2 ook gaat bekijken.

Deze film heeft een hoge score omdat wij realiseren dat het lelijke eendje van de klas geen hoofd cheerleader wordt.

Het maakt toch geen zak uit hoeveel geld de vorige film heeft opgeleverd? Dan kun je toch nog zeggen "er was kritiek op deze zaken, laten we die nog aanpakken en een (nog) betere film afleveren, want wij filmmakers hebben respect voor de fans en willen ze dus niet laten zitten met een halfbakken ervaring".

En de vorige vond ik 'verspilde potentie'. Oftewel, de film was bij vlagen best te hebben maar teveel aspecten konden beter, en ik had dan ook gehoopt dat ze die aspecten (waar vele mensen toch wel kritiek op hadden, ook al haalde het voor hen de film niet omlaag) zouden verbeteren. Maar als ik jullie moet geloven, mag je dat niet eisen... Te stompzinnig voor woorden natuurlijk.

Het lelijke eendje van de klas kan geen hoofd cheerleader worden? Hahahaha! Waarom is Batman dat wel gelukt dan? Batman & robin wordt bijkans gezien als één van de slechtste blockbusters aller tijden, en met Batman Begins maar vooral The Dark Knight is dat nu niet alleen een gerespecteerde film-franchise, maar ook nog door velen beschouwd als één van de beste blockbusters aller tijden. Het kan blijkbaar dus wel, maar als je dat niet in ziet, dan snap ik best dat je tevreden bent met een misbaksel als TF2.


avatar van Nomak

Nomak

  • 11634 berichten
  • 0 stemmen

Mr_White schreef:

Het maakt toch geen zak uit hoeveel geld de vorige film heeft opgeleverd? Dan kun je toch nog zeggen "er was kritiek op deze zaken, laten we die nog aanpakken en een (nog) betere film afleveren, want wij filmmakers hebben respect voor de fans en willen ze dus niet laten zitten met een halfbakken ervaring".

De kritiek komt blijkbaar niet van de fans, want zijn films scoren goed bij de fans.

De kritiek komt van jou en nog een paar tegenstanders van Bay.

Geen enkele reden om iets te veranderen dus.


avatar van paul83

paul83

  • 1361 berichten
  • 1571 stemmen

Mr_White schreef:

(quote)

Het maakt toch geen zak uit hoeveel geld de vorige film heeft opgeleverd? Dan kun je toch nog zeggen "er was kritiek op deze zaken, laten we die nog aanpakken en een (nog) betere film afleveren, want wij filmmakers hebben respect voor de fans en willen ze dus niet laten zitten met een halfbakken ervaring".

En de vorige vond ik 'verspilde potentie'. Oftewel, de film was bij vlagen best te hebben maar teveel aspecten konden beter, en ik had dan ook gehoopt dat ze die aspecten (waar vele mensen toch wel kritiek op hadden, ook al haalde het voor hen de film niet omlaag) zouden verbeteren. Maar als ik jullie moet geloven, mag je dat niet eisen... Te stompzinnig voor woorden natuurlijk.

Het lelijke eendje van de klas kan geen hoofd cheerleader worden? Hahahaha! Waarom is Batman dat wel gelukt dan? Batman & robin wordt bijkans gezien als één van de slechtste blockbusters aller tijden, en met Batman Begins maar vooral The Dark Knight is dat nu niet alleen een gerespecteerde film-franchise, maar ook nog door velen beschouwd als één van de beste blockbusters aller tijden. Het kan blijkbaar dus wel, maar als je dat niet in ziet, dan snap ik best dat je tevreden bent met een misbaksel als TF2.

Hier moet ik toch even inhaken. Hoelang is de franchise van Batman dood geweest!? Dit kan je toch niet vergelijken man. Het is nu dezelfde cast, dezelfde regiseur etc. Je gaat me toch niet vertellen dat jij ineens een goed in elkaar gezette film verwachtte!? Weer het verwachtingspatroon waar het aan schort.

Bay dacht waarschijnlijk; never change a winning team. Gezien de opbrengst geef ik hem gelijk natuurlijk en wie niet? Op andere punten had het lichtelijk verbeterd kunnen zijn, maar verwacht nou toch echt geen Batman & Robin en TDK veranderingen. Alsjeblieft zeg.

En tuurlijk kon de film beter!


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mr_White schreef:

Het maakt toch geen zak uit hoeveel geld de vorige film heeft opgeleverd? Dan kun je toch nog zeggen "er was kritiek op deze zaken, laten we die nog aanpakken en een (nog) betere film afleveren, want wij filmmakers hebben respect voor de fans en willen ze dus niet laten zitten met een halfbakken ervaring".

Zo werkt het niet bij Bay en Spielberg.

En de vorige vond ik 'verspilde potentie'. Oftewel, de film was bij vlagen best te hebben maar teveel aspecten konden beter, en ik had dan ook gehoopt dat ze die aspecten (waar vele mensen toch wel kritiek op hadden, ook al haalde het voor hen de film niet omlaag) zouden verbeteren. Maar als ik jullie moet geloven, mag je dat niet eisen... Te stompzinnig voor woorden natuurlijk.

Hmm, nergens gelezen. Het gaat er meer om dat die eisen niet reëel zijn.

Het lelijke eendje van de klas kan geen hoofd cheerleader worden? Hahahaha!

Doelde juist op dat je verwachtingen reëel moeten zijn. Bij Bay weet je wat je kan verwachten. Hij heeft nooit van zijn recept afgeweken, waarom zou hij dat nu wel doen?

Waarom is Batman dat wel gelukt dan? Batman & robin wordt bijkans gezien als één van de slechtste blockbusters aller tijden, en met Batman Begins maar vooral The Dark Knight is dat nu niet alleen een gerespecteerde film-franchise, maar ook nog door velen beschouwd als één van de beste blockbusters aller tijden.

Gewoon een goed bezochte film, niet anders dan Transformers. Of moeten we het over het feit hebben dat er een castlid overleden is van TDK. MJ's platen zijn dit weekend ook meer verkocht dan in de laatste 5 jaar. Point not made.


avatar van Ceeda7

Ceeda7

  • 3544 berichten
  • 1381 stemmen

Gewoon een goed bezochte film, niet anders dan Transformers. Of moeten we het over het feit hebben dat er een castlid overleden is van TDK. MJ's platen zijn dit weekend ook meer verkocht dan in de laatste 5 jaar. Point not made.

Ja en als Shia LaBeouf sterft zal Transformers 2 de beste film zijn van het jaar lol.

Petje af voor de volhouders hier.


avatar van Skrean

Skrean

  • 539 berichten
  • 694 stemmen

Ik snap niet wat iedereen altijd loopt te bitchen over de films van meneer Bay. Meneer Bay was kind aan huis bij de playboy mansion dus de vriendinnen die die daar heeft opgedaan komen in de film, ik kijk liever lekkere oppervlakkige wijven met mooie gezichtjes, dikke tieten en een lekkere kont dan van die talentvolle lelijkerds. Ook zijn de films van Bay altijd ongeloofwaardig en vol met actie. Maar dat wil je of wil je niet. Je gaat niet naar een Bay film voor de geweldige plotwendingen of het ingenieuze script. Je wil van begin tot eind gefascineerd worden door al het pracht en praal. Revenge of the fallen is zo'n film, flauwe grappen gecombineerd met overdonderde actie, ik bedoel anders ga je maar met je intellectuele vrienden naar het filmhuis naar zo'n slaapfilm ofzo. Wil je 'armageddon' achtige proporties dan moet je naar bay, het regisseren van een film van dit caliber zie ik een andere regiseur niet snel doen, er komt zoveel bij kijken bij het maken van zo'n caliber film dat ik Bay alle lof geef voor het maken van zo'n film. Revenge of the fallen is gewoon 'letterlijk' een film met ballen waar bijna alles wat je ziet naar de filistijnen gaat, en dat wil je, juist dat ie langer duurt betekend alleen maar dat het lekkere gevoel dat je krijgt van al het geweld langer duurt. Dus..niet zeuren, lekker genieten.


avatar van deTuinman

deTuinman

  • 1186 berichten
  • 0 stemmen

simpele zielen-opmerking

alleen voor de actie naar een film gaan...


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

deTuinman schreef:

simpele zielen-opmerking

alleen voor de actie naar een film gaan...

In dit geval wel ja, en daar is helemaal niks mis mee.


avatar van Materny

Materny

  • 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Skrean schreef:

Ik snap niet wat iedereen altijd loopt te bitchen over de films van meneer Bay. . Ook zijn de films van Bay altijd ongeloofwaardig en vol met actie. Maar dat wil je of wil je niet. Je gaat niet naar een Bay film voor de geweldige plotwendingen of het ingenieuze script. Je wil van begin tot eind gefascineerd worden door al het pracht en praal. Revenge of the fallen is zo'n film, flauwe grappen gecombineerd met overdonderde actie, ik bedoel anders ga je maar met je intellectuele vrienden naar het filmhuis naar zo'n slaapfilm ofzo. Wil je 'armageddon' achtige proporties dan moet je naar bay, het regisseren van een film van dit caliber zie ik een andere regiseur niet snel doen, er komt zoveel bij kijken bij het maken van zo'n caliber film dat ik Bay alle lof geef voor het maken van zo'n film. Revenge of the fallen is gewoon 'letterlijk' een film met ballen waar bijna alles wat je ziet naar de filistijnen gaat, en dat wil je, juist dat ie langer duurt betekend alleen maar dat het lekkere gevoel dat je krijgt van al het geweld langer duurt. Dus..niet zeuren, lekker genieten.

Uitstekende reactie.


avatar van Flipman

Flipman

  • 7113 berichten
  • 1145 stemmen

Pastichio Rocker schreef:

Ben ik het eigenlijk wel mee eens: liefhebbers van arthouse zoals pretentieuze meuk zoals The Fountain en Stalker hebben niks te zoeken bij een brainless actiefilm zoals dit.

Nu verdeel je filmliefhebbers iets teveel in kampen op. Als je van het ene genre houdt ben je dus automatisch compleet ongecharmeerd door het andere? Ik hou namelijk wel van arthouse, maar een actiefilm op zijn tijd is ook wel leuk. Dit is mij alleen iets TE hersenloos.


avatar van Pastichio Rocker

Pastichio Rocker

  • 6344 berichten
  • 0 stemmen

Masterkale schreef:

(quote)

Slechte film. Man jij geeft pokemon een 5 sterren en dan dit een slechte film vinden. Mensen moeten jou gewoon niet serieus nemen.

Pokemon is leuker dan een film van Bay.


avatar van Mr_White

Mr_White

  • 2067 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Zo werkt het niet bij Bay en Spielberg.

(quote)

Hmm, nergens gelezen. Het gaat er meer om dat die eisen niet reëel zijn.

(quote)

Doelde juist op dat je verwachtingen reëel moeten zijn. Bij Bay weet je wat je kan verwachten. Hij heeft nooit van zijn recept afgeweken, waarom zou hij dat nu wel doen?

(quote)

Gewoon een goed bezochte film, niet anders dan Transformers. Of moeten we het over het feit hebben dat er een castlid overleden is van TDK. MJ's platen zijn dit weekend ook meer verkocht dan in de laatste 5 jaar. Point not made.

Al jouw argumenten komen op hetzelfde punt neer, dat ik geen realistische verwachtingen heb. Maar ik heb alleen de verwachtingen dat de film naast actie ook een beetje fatsoenlijk is op het gebied van regie en acteerwerk. Het kan me geen moer schelen dat Bay 'zo' niet werkt. Wat is dat voor excuus? Omdat hij nietszeggende bagger-films maakt, mag ik het niet aanrekenen als hij een nietszeggende bagger-film maakt, want dat is gewoon wat hij doet? Onzin! Neem James Cameron die al sinds Terminator consistent films aflevert die op en top vermaak zijn maar ook gewoon uitstekend in elkaar steken. Waarom mag ik dat van een andere regisseur niet verwachten? Omdat zijn doel is entertainment te brengen? Dat kun je ook zonder de regie, het plot en het acteerwerk te laten slingeren.

Ik herhaal het keer op keer, deze film is verspilde potentie. Er zit zoveel potentie in deze franchise die compleet genegeerd wordt omdat Bay geen enkele originele visie heeft (zie ook zijn herhalende en bijna zelf-parodiërende regie).


avatar van paul83

paul83

  • 1361 berichten
  • 1571 stemmen

Mr_White schreef:

(quote)

Al jouw argumenten komen op hetzelfde punt neer, dat ik geen realistische verwachtingen heb. Maar ik heb alleen de verwachtingen dat de film naast actie ook een beetje fatsoenlijk is op het gebied van regie en acteerwerk. Het kan me geen moer schelen dat Bay 'zo' niet werkt. Wat is dat voor excuus? Omdat hij nietszeggende bagger-films maakt, mag ik het niet aanrekenen als hij een nietszeggende bagger-film maakt, want dat is gewoon wat hij doet? Onzin! Neem James Cameron die al sinds Terminator consistent films aflevert die op en top vermaak zijn maar ook gewoon uitstekend in elkaar steken. Waarom mag ik dat van een andere regisseur niet verwachten? Omdat zijn doel is entertainment te brengen? Dat kun je ook zonder de regie, het plot en het acteerwerk te laten slingeren.

Ik herhaal het keer op keer, deze film is verspilde potentie. Er zit zoveel potentie in deze franchise die compleet genegeerd wordt omdat Bay geen enkele originele visie heeft (zie ook zijn herhalende en bijna zelf-parodiërende regie).

Je weet wel waar je op moet reageren he. Beetje selectief.

Jij vind overigens dat Michael Bay nietszeggende films maakt. The Rock was prima te pruimen en Bad Boys ook. Denk dat een heleboel dat met me eens zijn.

Werk ook eens aan je zinsopbouw, want dit gaat nergens over. Het leest niet lekker.


avatar van Pastichio Rocker

Pastichio Rocker

  • 6344 berichten
  • 0 stemmen

The Rock was te pruimen vanwege acteurs zoals Ed Harris, Sean Connery en Nic Cage. Bad Boys was kwalitatief uitermate teleurstellend. Maar goed: ook The Rock en Bad Boys zijn nietszeggende simpele films. Maar Bad Boys pretendeert ook niks meer te zijn. De enige film uit Bay's oeuvre die niet zo simpel was is Pearl Harbor, omdat die op ware gebeurtenissen is gebaseerd. Het liefdesverhaal daarentegen was vreselijk cliché en tot op het irritante aan.


avatar van paul83

paul83

  • 1361 berichten
  • 1571 stemmen

Pastichio Rocker schreef:

The Rock was te pruimen vanwege acteurs zoals Ed Harris, Sean Connery en Nic Cage. Bad Boys was kwalitatief uitermate teleurstellend. Maar goed: ook The Rock en Bad Boys zijn nietszeggende simpele films.

Ow natuurlijk! Dus als Sean Connery, Ed Harris en Nic Cage (pfff) mee hadden gedaan was het een prima film volgens jou!

Ja precies. Jij vind dat. Als je dit allemaal nietszeggende films vind, wat doe je dan in deze topics?

Wat pretendeert deze film dan te zijn eigenlijk?


avatar van SgtP

SgtP

  • 111 berichten
  • 143 stemmen

Vond deel 1 een super entertainment film. Deze vond ik persoonlijk nog beter. Vond hem lekker weg kijken, lekker veel actie en mooie special effects. irriteerde me soms wel aan de slappe humor maagoed als dat alles is. Oja en Megan Fox blijft gewoon een hottie!


avatar van Montorsi

Montorsi

  • 9717 berichten
  • 2378 stemmen

Skrean schreef:

ik bedoel anders ga je maar met je intellectuele vrienden naar het filmhuis naar zo'n slaapfilm ofzo. .

daar hebben we er weer een..


avatar van Pastichio Rocker

Pastichio Rocker

  • 6344 berichten
  • 0 stemmen

paul83 schreef:

(quote)

Ow natuurlijk! Dus als Sean Connery, Ed Harris en Nic Cage (pfff) mee hadden gedaan was het een prima film volgens jou!

Ja precies. Jij vind dat. Als je dit allemaal nietszeggende films vind, wat doe je dan in deze topics?

Wat pretendeert deze film dan te zijn eigenlijk?

Goeie acteurs kunnen inderdaad een matige film boven de middelmaat uit tillen.

Het is vooralsnog niet verboden hier om te discussiëren over een film en de regisseur ook al heb je de film nog niet gezien. Hell, mensen discussiëren wat af al voordat de film in de bios draait.


avatar van JacoBaco

JacoBaco

  • 10573 berichten
  • 2405 stemmen

paul83 schreef:

(quote)

Ow natuurlijk! Dus als Sean Connery, Ed Harris en Nic Cage (pfff) mee hadden gedaan was het een prima film volgens jou!

Ja precies. Jij vind dat. Als je dit allemaal nietszeggende films vind, wat doe je dan in deze topics?

Wat pretendeert deze film dan te zijn eigenlijk?

Ook The Rock is ongeloofwaardig, over de top, het leger is weer present en de film bevat hier en daar humor. Vooral door Nico Kooi.

Maar Transformers komt zoals je weet van een populaire Tekenfilmserie en als je dat gaat verfilmen liggen de zaken al wat gevoeliger. Als je als regisseur zo'n film verkloot dan helpen zelfs goede acteurs er niet altijd bij. En de flauwe humor gaat gewoon echt te ver in Transformers. Leefde Stanley Kubrick nog maar, dan had hij de film mogen maken.

Zo heeft iedereen zo zijn redenen om Transformers niet amusant te vinden.


avatar van nens89

nens89

  • 30 berichten
  • 53 stemmen

Duurde mij iets te lang, maar desondanks goed weg te kijken. In de bios gezien, wat het helemaal 'afmaakt' qua specials, die ronduit fantastisch waren.

Ontzettend gelachen om de 'chihuaha en de twins.' Maar men-oh-men, wat is die Megan Fox toch een lekker ding. Weinig tekst voor haar en ze rent maar terwijl haar borsten op en neer springen, maar damn. En dat zegt wat; ben nog wel een meisje.

3,5*


avatar van paul83

paul83

  • 1361 berichten
  • 1571 stemmen

Pastichio Rocker schreef:

(quote)

Goeie acteurs kunnen inderdaad een matige film boven de middelmaat uit tillen.

Het is vooralsnog niet verboden hier om te discussiëren over een film en de regisseur ook al heb je de film nog niet gezien. Hell, mensen discussiëren wat af al voordat de film in de bios draait.

Ik heb het over deze film en dat weet je wel.

Jouw berichten hebben geen toegevoegde waarde meer. We wachten op jouw recensie. Echter, dat zal nog even duren met je "ik kijk hem wanneer ik hem kijk".

Je hebt overigens nog geen antwoord gegeven op de vraag wat deze film pretendeert te zijn.


avatar van JacoBaco

JacoBaco

  • 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Deze film pretendeert een mix te zijn van Ben Hur en Apocalypse Now en dat zegt genoeg.