• 8.485.780 stemmen

Transformers: The Last Knight (2017)

Sciencefiction / Actie | 155 minuten

Genre: Sciencefiction / Actie

Oorsprong: Verenigde Staten / Canada / China

Geregisseerd door: Michael Bay

Met onder meer: Mark Wahlberg, Josh Duhamel en Anthony Hopkins

Releasedatum: 22 juni 2017

Plot Transformers: The Last Knight

"For one world to live, the other must die."

Cade Yeager (Mark Wahlberg) wordt beschermd door Autobots Bumblebee, Hound, Drift, en Crosshairs. Optimus Prime wordt nog steeds vermist, hij is namelijk alle uithoeken van het universum aan het afzoeken naar zijn schepper Unicron. Die is echter een plan aan het smeden om de aarde te vernietigen, en Optimus moet de Autobots aanvoeren in hun pogingen om Unicron te stoppen.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

avatar van deventerate

deventerate

Ik heb nog nooit me zo verveelt bij een actiefilm. Wat is dit een waardeloze film.

avatar van jipt

jipt

Nogal veel exposition en geneuzel voor een film over vechtende auto's. Het eindgevecht maakt gelukkig veel goed. Bay weet het slotstuk visueel bijna tot abstracte kunst te verheffen. 3*

avatar van 606

Elke dag 1 Transformer film herbekeken, blijft toch wel een kers op de taart, een visuele top trip met machtig goed geluid....

avatar van Panta Rei

Panta Rei

Zit nu te kijken (geen idee waar het allemaal over gaat), maar wel grappig om hier Mr. Carson (de butler uit Downton Abbey) hier te 'zien' als een soort lijfwacht-butler.