Transformers: The Last Knight (2017)

Verenigde Staten / Canada / China
Sciencefiction / Actie

geregisseerd door Michael Bay
met Mark Wahlberg, Josh Duhamel en Anthony Hopkins

Cade Yeager (Mark Wahlberg) wordt beschermd door Autobots Bumblebee, Hound, Drift, en Crosshairs. Optimus Prime wordt nog steeds vermist, hij is namelijk alle uithoeken van het universum aan het afzoeken naar zijn schepper Unicron. Die is echter een plan aan het smeden om de aarde te vernietigen, en Optimus moet de Autobots aanvoeren in hun pogingen om Unicron te stoppen.

Ik heb nog nooit me zo verveelt bij een actiefilm. Wat is dit een waardeloze film.

avatar van jipt
Nogal veel exposition en geneuzel voor een film over vechtende auto's. Het eindgevecht maakt gelukkig veel goed. Bay weet het slotstuk visueel bijna tot abstracte kunst te verheffen. 3*

avatar van 606
Elke dag 1 Transformer film herbekeken, blijft toch wel een kers op de taart, een visuele top trip met machtig goed geluid....

avatar van Panta Rei
Zit nu te kijken (geen idee waar het allemaal over gaat), maar wel grappig om hier Mr. Carson (de butler uit Downton Abbey) hier te 'zien' als een soort lijfwacht-butler.