- Home
- MisterD 1985
- Meningen
Meningen
Hier kun je zien welke berichten MisterD 1985 als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.
Saving Private Ryan (1998)
Dit is toch echt een pareltje. Al weer meer dan 20 jaar oud...
Sea of Trees, The (2015)
Mooie dramafilm die soms wat traag verloopt. Goed te verteren.
Secret Obsession (2019)
Dit einde zie je vanaf de eerste minuten aankomen. Wat matig zeg. Ook de acteerprestaties vielen mij erg tegen. De detective heeft het nog een beetje gered. Nee dit is niet veel!
Security (2017)
Spannende actiefilm met veel clichés. Uiteraard ook nog eens ongeloofwaardig, maar zeker niet heel vervelend. Ik heb mij wel vermaakt.
Sextuplets (2019)
Geen enkele keer gelachen en heb de film in 6 delen moeten uitkijken. Dit is gewoon niks ...
Shack, The (2017)
Geen film voor het brede publiek. Toch vond ik het wel een interessant verhaal. Een beetje het moraal van "Bruce Almighty" maar dan in een serieuze context. Ik kon het wel waarderen, alhoewel ik het wel een flinke zit vond. Had wel wat korter gemogen naar mijn mening.
Shaft (2019)
Ik heb mij wel vermaakt. Ik vond hem wat leuker om naar te kijken dan de deel 1 in 2000. Geen topper, maar wel vermakelijk. Het einde vond ik wel wat uitgerekt.
Shooter (2007)
Geen onaardige film, maar je moet wel af en toe een oogje dicht knijpen. Soms een beetje een Chuck Norris-gehalte en vooral het einde is vrij bijzonder (de meest gezochte crimineel van het land mag even zijn verhaaltje komen doen en hij mag gaan).
Shut In (2016)
Alternatieve titel: Oppression
Komt langzaam op gang, een beetje taai zelfs. Dan komt eindelijk de twist, maar die is dan ook best aardig. Maar dan, wat een ellende...
De zogenaamd verlamde jongen (vrij bijzonder dat het ziekenhuis niet weet dat hij faked, maar goed) ligt welgeteld drie keer half bewusteloos op de grond! En onze Naomi maar weglopen. Ik weet dat het een film is, maar een beetje realiteit kan geen kwaad. Het einde trek ik echt niet...
Silence, The (2019)
Geen hoge verwachtingen, maar heb mij wel kunnen vermaken. De acteerprestaties zijn naar mijn mening goed. Helaas is het verhaal wat mager en het einde is afgeraffeld. Dat laatste is nog niet zo erg, want de film was lang genoeg.
Spenser Confidential (2020)
Gekeken, aardig, nietszeggend verhaal, maar aardig tijdverdrijf.
De kamergenoot van Mark heeft helemaal een nietszeggende rol.
Stripes (1981)
Ik heb het geprobeerd in de juiste tijdsgeest te plaatsen... desondanks vind ik het maar moeilijk te bekijken. Nergens grappig en het verhaal slaat helemaal al nergens op...
Summer of 84 (2018)
Een spannende film die wel traag op gang komt. Het einde vond ik een beetje onrealistisch. Daarnaast vind ik het open einde ronduit vervelend.
Voor de rest is het zeker wel een film die je op je lijst kan zetten.