Sextuplets (2019)

geregisseerd door Michael Tiddes
met Marlon Wayans, Molly Shannon en Glynn Turman

Alan begint aan een persoonlijke reis om zijn biologische moeder te ontmoeten voordat zijn eerste kindje geboren wordt. Wanneer hij zijn broer Russell ontmoet, ontdekt hij dat hij deel uitmaakt van een zesling. Hij besluit zijn vier andere broers en zussen op te zoeken. Samen beginnen de broers aan een reis om de rest van de familie op te sporen.

avatar van Chelsea94
Bijna alle Wayans films zijn totaal niet grappig dus verwacht hier weinig van.

Aardige film wel kijkt lekker weg met hier en daar een grappig stukje

avatar van SaintEye
Zoals vrijwel elke film van Marlon: niet grappig, voorspelbaar en van het niveau lik-me-vessie. Tenenkrommend slecht.

Geen enkele keer gelachen en heb de film in 6 delen moeten uitkijken. Dit is gewoon niks ...

Ik vond het wel een leuke film, niet zo grappig helaas als scary movie of white chicks maar bij een aantal scenes moest ik wel lachen.

avatar van john mcclane 2
nou echt grappig wil het maar niet worden,,,dan maar lekker schuin zoals we gewent zijn van Marlon Wayans.
Maar dat gebeurde ook niet ,,wel is hij heel erg veel in beeld , en zijn vele typetjes zijn best te pruimen,.
Hij draagt de film helemaal . Kan ook niet anders want hij is dus 90% van de tijd in beeld .
voor een saaie dag kan het er mee door .
maar je gaat bijna terug verlangen naar de parodie hoogtijden van Scary Movie...

Die altijd naast de ( door de ) schuine / foute humor zomaar leuke scene's /grappen bevatten .

Ik kan niet zeggen dat ik nooit heb gelachen om Marlon Wayans, don't be a menace, scary movie, White chicks waren best wel te pruimen.
Ik heb in deze film wel gelachen meer in de trant van kan het nog slechter?

avatar van Chelsea94
zoals verwacht, een slechte film. uiteraard weeer veel black and white people grappen van laag niveau. de eerste broer is al zo irritant dat het een reden is om de film af te zetten.

avatar van Grindhouse62
Wij hebben af en toe toch wel even gelachen, maar niet dusdanig dat het een voldoende is. Nee, daar is de film te matig en op sommige momenten te langdradig voor. Heb betere films van Marlon Wayans gezien. Maar deze was voor een keertje best te te doen. Een 2.0