The Package (2018)

geregisseerd door Jake Szymanski
met Geraldine Viswanathan, Sugar Lyn Beard en Alexander Calvert

Vijf tieners gaan kamperen in de voorjaarsvakantie. Ze trekken de vrije natuur in, ver afgelegen van de bewoonde wereld. Ze drinken bier, halen grappen uit en plagen elkaar. Na een vervelend ongeluk begint een race tegen de klok om het meest waardevolle bezit van hun vriend te redden.

avatar van Kondoro0614
Lijkt me niks bijzonders.

Inderdaad niks bijzonders. Humor in de eerste 20 minuten was van een redelijk niveau. Daarna ging het verhaal wat bergafwaarts. Flauwe grappen en onzin om de film langer te laten duren zorgen ervoor dat het verhaal redelijk voorspelbaar is.
Al met al heb ik me best vermaakt met deze film, redelijk uitgewerkte personages en een grappig verhaal zorgen ervoor dat het een leuke film voor tussendoor is.
Een krappe 3 sterren om dit leuke en grappige 'verhaaltje' een krappe voldoende te gunnen.
(Tip; kijk niet de trailer van tevoren, de synopsis zegt al genoeg)

Dit gewoon puur HORROR! Engste horrorfilm is er niets mee. Ik ga niets spoilen maar oordeel zelf maar.

Zo flauw dat ie ook wel weer leuk is. 2,5*

avatar van schumacher
Geinig filmpke haha.

avatar van Chelsea94
Ik weet niet goed wat ik van deze film moet vinden, laat ik voorop stellen dat ik niet weet hoe het voelt maar me er wel wat bjj voor kan stellen. Deze film is de nachtmerrie van elke man.

avatar van Elchapo
Gisteravond gekeken en idd zo flauw dat lachen gegarandeerd is........3.5 stars.

Tja, hoe leg je dat verhaal nu uit aan je collega's. De hele film draait om de bezorging van iemands edele delen. De film is flauw maar vermakelijk, de eerste 30 minuten weet hij je aardig mee te nemen waarna het verhaal wat zwakker wordt en zowel het aantal als de kwaliteit van de grappen wat afnemen. Een vermakelijke komedie over het algemeen.. en de nachtmerrie van elke man zoals al eerder wordt genoemd.

avatar van horizons
Flauw, vermakelijk, cast met plezier. Erg leuke comedy dit.

avatar van bjerik76
begon wel leuk, maar t werd ontzettend puberaal, niet leuk en langdradig helaas.

avatar van jeroentjuhhhhh
Net als Szymanski's Mike and Dave Need Wedding Dates (2016) een erg geslaagde komedie. Mist wel een beetje een écht (jong) komisch ''zwaargewicht'' (a la Adam Devine, die hier producent is en nog een tegenspeelster zoals Aubrey Plaza), al komt Luke Spencer Roberts er nog wel goed vanaf! Ontzettend plat en puberaal, met een legio aan piemel-grappen en andere simpele slapstick-achtige humor.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Vooral de eerste helft is nog best vermakelijk! Het acteren is om aan te zien en de karakters zijn redelijk.
Soms deed de bizarre humor mij een beetje denken aan de serie Man Seeking Woman, maar is met tijden ook erg flauw en voorspelbaar als de film een groot gedeelte van de speeltijd moet teren op 1 uitgerekte grap.

Toch kan je ze een stuk slechter treffen, het is over het algemeen gezien best vermakelijk en Geraldine Viswanathan is stiekem best wel cute en leuk om naar te kijken.

Aardig vermaak.

avatar van Corcicus
Hilarische komedie. Soms wat puberaal maar meestal zeer geslaagd en heerlijk genieten. Uitgangspunt was ook best origineel.

avatar van john mcclane 2
“ 6969, pretty ironic now “

Het team van The workaholics hebben meegewerkt aan dit heerlijk platte project .
En dat zie je er ook aan af , als je de serie kent weet je wat je te wachten staat .
Maar desondanks ( of dankzij , het is maar hoe je het bekijkt ) is het een vlotte en vermakelijke film.
Het is geen dijenklapper , en aan het einde Heb je wel zoiets van : oké , hoeveel Dick Jokes blijven grappig .
Maar ze komen er wel mee weg . En het is best grappig .

avatar van Daan258
Bij de eerste 20 min had ik het gevoel dat dit wel een aardige comedy zou kunnen zijn.
Heb ook best kunnen lachen in het begin en zaten er wel wat leuke momenten in. Helaas zakt de film daarna totaal het diepe in. Het wordt een vreselijk kinderachtige comedy met oh zo slecht grappen. Piemel dit piemel dat, kom op zeg. Misschien leuk voor wat jongeren maar ik heb me hier achteraf niet mee vermaakt.

avatar van IH88
“If I was a dick, where would I be?”

Redelijke Netflixfilm. Het verhaal wordt steeds belachelijker, en vooral het tweede gedeelte van The Package is pijnlijk ongrappig. Viswanathan en de andere acteurs weten er nog wel wat van te maken, maar je zit er soms met plaatsvervangende schaamte naar te kijken. Het gaat over een afgehakte penis die naar het ziekenhuis moet worden gebracht, dat is alles wat ik er over kan zeggen. Als dit je als muziek in de oren klinkt, dan is The Package een film die je niet mag missen.

avatar van Shadowed
Betere Szymanski.

Maar nog steeds niet echt de ideale komedie voor mij, vooral omdat de Amerikaanse puberale humor duidelijk nog steeds de overhand heeft. Maar in vergelijking met Mike and Dave Need Wedding Dates die ik nog geen week geleden zag is dit een behoorlijke verademing die veel frisser is en waar je makkelijker doorheen komt.

Duidelijk dat de makers van Workaholics hier ook aan hebben gezeten, dat zie je namelijk vooral aan het verhaal. Het vervoeren van iemand zijn penis staat hier dan ook centraal. Daarmee kan je al verwachtten dat dit geen hele briljante komedie gaat worden, met veel puberale grapjes en simpele humor.

Viswanathan lijkt het wel graag te willen. Calvano ziet er eigenlijk gewoon goed uit. Franco ok, Roberts ok en Doheny ok. Daarnaast nog enkele korte rollen in wat grotere namen in het genre zoals Anderson, maar geen van alle weten heel grappig te zijn. Humor is dan ook hetgene wat faalt in deze film, alhoewel er nog leuke stukken in het begin zaten.

Duurt niet al te lang, maar dit soort filmpjes hoeven van mij absoluut geen 94 minuten te duren. Dit kan gewoon worden gedaan in 70-80 minuten, en zelfs dan zal het niet erg grappig zijn. Het is dan gewoon het tempo en luchtigheid van dit filmpje en de jonge cast die het nog een niveautje hoger tillen.

Wel leuk voor een keertje, maar als komedie nergens heel grappig en dan denk ik dat Szymanski niet helemaal mijn genre pakt. Gelukkig wel beter te doen dan het vreselijke Mike and Dave Need Wedding Dates eerder aangegeven. Wat een gedrocht was dat.

Geen voldoende, maar ook geen lage onvoldoende.

Wat een film zeg vond het eerste halfuur/3 kwartier tegen mijn verwachting nog best vermakelijk! Daarna word het meer van hetzelfde en ontzettend voorspelbaar, jammer. Richting het einde ook zitten wachten tot het afgelopen was. Maar over het algemeen vind ik dit een prima komedie geworden! Kan allemaal beter en veel dezelfde grappen natuurlijk, maar vond ze wel grappig vaak Van mij krijg hij 3.5*!