Almost Friends (2016)

Alternatieve titel: Holding Patterns

Komedie / Drama

geregisseerd door Jake Goldberger
met Freddie Highmore, Odeya Rush en Haley Joel Osment

Charlie, eens een veelbelovende jonge chef-kok, is nu een ongemotiveerde twintiger die bij zijn moeder Samantha en zijn stiefvader woont. Hij werkt nu in een bioscoop en leeft een ondergeschikt leven met zijn beste vriend Charlie. Het leven van Charlie krijgt echter een onverwachte wending als hij valt voor de lokale barista Amber. Als plots ook de vervreemde vader van Charlie, Howard, opduikt stapelen de conflicten zich op.