Unbroken: Calum Von Moger (2019)

Alternatieve titel: Calum Von Moger: Unbroken

Documentaire / Sport

geregisseerd door Vlad Yudin
met Calum Von Moger, George Gallo en Michael B. Banffy

Bodybuilder Calum Von Moger blikt terug op zijn lange weg naar de top en zijn moeilijke comeback na een vervelende blessure. Door veel bodybuilders wordt Calum Von Moger gezien als de toekomst van de sport. Hij werd tweemaal Mr. Universe kampioen en werd beroemd. Hij staat bekend om zijn gelijkenis met Arnold Schwarzenegger.