Generation Iron 3 (2018)

Documentaire

geregisseerd door Vlad Yudin
met Kai Greene, Jay Cutler en Rich Gaspari

Deze documentaire probeert antwoord te geven op de vraag wat de ideale lichaamsbouw is. We volgen een aantal professionele bodybuilders en trainers in onder andere India, Brazilië, Europa en Afrika en in de Verenigde Staten en Canada. Door middel van interviews met zowel bodybuilders en trainers als experts en fans van wordt getracht een universeel beeld te krijgen van het perfecte lichaam.

avatar van Timothyvdmeer
Minder dan de vorige delen die waren door de bekende in de wereld toch wat leuker om naar te kijken.