• 8.606.143 stemmen

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Otherhood

"Life beyond motherhood"

Carol, Gillian en Helen zijn reeds lang met elkaar bevriend en hebben kinderen die intussen op zichzelf wonen. Nadat ze zich op Moederdag door hun volwassen zonen verwaarloosd voelen besluiten de vrouwen naar New York te rijden om de banden met hen weer aan te halen. Daar aangekomen komen ze tot het besef dat niet enkel de levens van hun kinderen aan verandering toe zijn.

imageimageimageimageimageimageimage

avatar van Waku

Waku

Typische netflix komedie. Luchtig gebracht. Ik denk dat vrouwen meer lol hier aan beleven dan mannelijke kijkers. Het is erg zoetzappig en soms schreeuwerig en hysterisch. Met name Felicity Huffman kopieert haar rol bijna van haar karakter in "Desperate Housewifes" Angela Bassett ziet er best nog aantrekkelijk uit voor een vrouw op leeftijd.? 2.5*

avatar van schumacher

schumacher

Komedie? Helemaal niet hoor, het is een drama. Gelachen heb ik niet gedaan, dan mogen de dames mij uitleggen of ze veel gelachen hebben en wrm dan .

Op 1 scene na viel er niks te lachen.

In het begin had ik zin om de film af te zetten, dat was meteen njah, niet mijn ding maar ik vond het 15 min te vroeg dus ik bleef verder kijken en éénmaal de moeders toekwamen begon de film opeens aantrekkelijker te worden en kon het er nog al bij al mee door.

Van mij had het nog pittiger gemogen.

Het was alvast geen cast die mooi was maar ze deden het best goed. 1 keer zien is wel genoeg.

Dus een 3 , een nipte voldoende.

avatar van moshimoshi

moshimoshi

Als moeder van een soort van volwassen zoon (18) herkenbaar.... Gewoon een leuk klein filmpje. Geen hoogvlieger, maar denk voor de moeders onder ons wel een feest der herkenning.

avatar van Stephan123

Stephan123

Dit is meer een drama-komedie maar het kijken waard.

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

• 2053 berichten

Ik beschouw deze film als een komedie met een tragisch ondertoontje. Mijn vrouw en ik hebben regelmatig even moeten lachen om bepaalde situaties en uitlatingen. De film heeft ons vermaakt en dat is een voldoende waard. Een vette 3.0+

avatar van missl

missl

Voor mij onherkenbaar deze film over 3 moeders die op bezoek gaan bij het kind. Nergens grappig.