Poms (2019)

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten

geregisseerd door Zara Hayes
met Diane Keaton, Jacki Weaver en Pam Grier

De gepensioneerde Martha trommelt haar buren en vriendinnen uit om een cheerleadersteam te vormen. Ze willen aan iedereen bewijzen dat er op deze sport geen leeftijd staat. Wanneer ze jongere vrouwen aan het werk zien komen de dames evenwel tot de ontdekking dat het cheerleaden doorheen de jaren niet hetzelfde is gebleven.

• Vanaf donderdag 8 augustus in de bioscoop

Vanaf 22 augustus in de bioscoop (The Searchers)