Beats (2019)

geregisseerd door Chris Robinson
met Anthony Anderson, Khalil Everage en Emayatzy Corinealdi

Een jonge tiener is een echt muzikaal talent. Hij leeft echter teruggetrokken omdat hij lijdt onder het verlies van zijn zus. Hij ontmoet een gedesoriënteerde manager die in zijn muzikale carrière op het goede spoor probeert te komen. Tussen de twee ontstaat een onwaarschijnlijke vriendschap. Verenigd door hun wederzijdse liefde voor hiphop trachten ze elkaar te bevrijden van de demonen uit hun verleden en door te breken in de muziekscene van de stad.

avatar van Broek
Aardig filmpje. Vond de rol van Anthony Anderson erg fijn dit keer. Serieus staat hem wel goed naast al het Comedy geweld uit zijn carriere.

avatar van Big Chris
Goede film. Anderson en Everage spelen beide hun rol geloofwaardig en goed. Het verhaal steekt goed in elkaar en boeide me van begin tot eind.
De film is geen topper, maar wel een geslaagde amusante film.

avatar van Big Chris
De film is geen topper, maar wel een geslaagde amusante film.