A Fall from Grace (2020)

Alternatieve titel: Tyler Perry's A Fall from Grace

Thriller / Misdaad

geregisseerd door Tyler Perry
met Crystal Fox, Phylicia Rashad en Bresha Webb

Grace Waters, een goede bekende binnen haar gemeenschap in Virginia, blijft kalm als haar ex zijn minnares trouwt en haar zoon verhuist. Met steun van haar beste vriendin Sarah probeert ze haar leven weer op te pakken en krijgt een nieuwe relatie. Maar de nieuwe echtgenoot van Grace verwoest al snel haar leven, haar werk en - velen zeggen - haar gezond verstand. Ze bekent dat ze haar man vermoord heeft maar haar jonge advocate is sceptisch en vastberaden de waarheid te achterhalen

avatar van Luudje10
Uitstekende film met aardige wendingen. Wij hebben ons vermaakt

Tyler Perry heeft de thriller A Fall from Grace gemaakt in vijf dagen.

ja dat is ook te merken zeg

avatar van Elchapo
Prima film,spannend met een verassend plot....4 stars.natuurlijk zijn er ook weer een paar individuen hierboven die het weer niks vinden,lekker boeien

avatar van IH88
A Fall from Grace

Matig. Tyler Perry heeft A Fall from Grace in zeer korte tijd gefilmd, en dat is er wel aan te zien. Het acteerwerk van vooral Rashad en Fox is uitstekend, maar het script is matig, de regie is slecht en de 'look' van de film is amateuristisch, grauw en ongeïnspireerd. Vooral de rechtbankscènes zijn lachwekkend, en de rechtszaal lijkt wel op een gymzaaltje met klapstoeltjes. De grote twist is belachelijk en lijkt zo uit een stuiverromannetje afkomstig, in plaats van een volwassen rechtbankthriller.

avatar van missl
Begint best mysterieus maar in de tweede helft van de film gebeurde er ineens zoveel en was het te veel voor mij.

avatar van Rickazio
Best geinig filmpje, verhaal was best spannend/vermakelijk, acteurs (vanzelfsprekend) niet zo denderend. Ook het einde van de film is wat onlogisch met name.

Prima film vond ik dit.
Rechtbankdrama's spreken me altijd wel aan, en dit was weer een goede zaak.
Prima vertolkingen ook met oudgediende Phylicia Rashad in een van de hoofdrollen.
2 uur durende film die me niet heeft verveeld, en me kon boeien van begin tot einde.

goede film, spannende wending

avatar van snarfje5508
Verrassend goed film, helaas met 2 uur net aan de te lange kant waardoor met name het begin zich wat voortsleept. Met 1,5 uur zou dit zijn voorkomen. Plot zonder meer onverwachts. Leuk Rashad (Claire Huxtable in the Cosby Show) weer eens te zien acteren.

avatar van jippie2010
IH88 schreef:
A Fall from Grace

Ik sluit me hier bij aan!

avatar van Rodger
leuk rechtbank filmpje.. dus zeker niet onaardig..
3.5 ***

Ik heb me hier best mee vermaakt. Er zijn absoluut veel betere legal thrillers qua niveau, maar toch zat het wel ok in elkaar. De twist zag ik niet echt aankomt aangezien we de scene zagen van hoe Grace aardig los ging met die knuppel op het hoofd van Shane, maar dat heeft hij dus overleefd. Ok........tja en dan op het eind van de film dat Sarah geboeid wordt en dan toch weet te ontsnappen en zelfs aan de salg kan gaan in een andere staat. Really? Dus zij heeft die handboeien afgekregen, hoe dan?

avatar van U96
U96
een film met scenes en dialogen die abrupt stoppen en onafgewerkt zijn, een verhaallijn die op sommige momenten zich zelf tegen spreekt en op het einde een twist die echt lachwekkend is, acteerwerk is nog min of meer ok, maar dat is voor mij ook het enige positive aan deze film, kortom zonde van de tijd....