Shut In (2016)

Frankrijk / Canada / Verenigde Staten
Drama / Thriller

geregisseerd door Farren Blackburn
met Naomi Watts, Oliver Platt en Jacob Tremblay

Een kinderpsycholoog leidt een geisoleerd bestaan op het platteland van New England. Ze probeert haar leven weer op orde te krijgen na het verlies van haar echtgenoot. Haar uithoudingsvermogen wordt op de proef gesteld wanneer zij door een sneeuwstorm van de bewoonde wereld wordt afgesneden en gevangen komt te zitten in haar eigen huis.

avatar van Noodless
Inderdaad vrij standaard en voorspelbaar...maar verre van slecht.
Een gemiddeld filmpje dat fijn wegkijkt en gedragen wordt door een goede actrice. Misschien is dat wel het geluk van de film 6/10

avatar van Hereistom
Goede film, wij hebben ons prima vermaakt! 8/10

avatar van Macmanus
Vreemde film.

Wat vooral gek is, is dat de opbouw echt totaal random is. Nergens heb je het gevoel dat er echt iets vreemds aan de hand is in het huis. Hooguit dat Watts niet zo lekker slaapt. De reveal voelt dan ook vrij plots aan en dat dat jongetje de gehele tijd in het huis zit is ook hopeloos geschreven. De finale is ook vreselijk slecht. Als de jongen nou nog een geest was ofzo. Maar hij is gewoon van vlees en bloed. Telkens als hij neergeslagen wordt rent mevrouw weg. Op het einde wordt het wel erg bont als ze ook nog eens de hamer laat liggen die de jongen daarna pakt. Je moet wel heel welwillend zijn omdat dan nog spannend te vinden.

Gelukkig geflopt. Je merkt aan alles dat hier geen enkel talent te bespeuren is.

1.5 sterren.

avatar van Waackx
Als ik een top 5 zou moeten maken van de 5 slechtste films die ik heb gezien in mijn leven staat deze er zeker in.

avatar van Daan258
Absoluut niet zo slecht als de meeste hier doen zeggen.

Ik heb de film heel erg lang aan de kant laten liggen door de vele slechte berichten en reviews.
Maar wat kunnen smaken verschillen zeg. Waarom de film zo vreselijk wordt afgekraakt vind ik een beetje raar. Er zijn zeker veel slechtere films.

Het is gewoon een prima thrillerthe voor tussendoor.
Ja, het is allemaal vrij voorspelbaar en cliché maar dat mag de pret zeker niet drukken.
De sfeer was prima, het acteerwerk was ook best sterk en het verhaal was ook zeker niet slecht. Spanning had misschien wat meer gemogen maar dat is zeker door de vingers te zien.

Misschien is het dat mijn verwachtingen heel laag waren door de berichten maar ik kan er toch wel een hele kleine 3,0* van maken.

Al met al prima film.

avatar van Decec
Een goede drama/horror/thriller film...
Prima verhaal...
Prima acteerwerk...
Bekende actrice Naomi Watts speelt goed...
Ook een bekende acteur Oliver Platt...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Prima achtergrond geluid/muziek
(Dolby Digital)...
Spannend laatste slot...

avatar van AmazingPP
Aardige thriller, niets meer dan dat. Watts speelt haar rol met verve. Gekeken vanaf Blu Ray. 3 *