Secret Obsession (2019)

Drama / Thriller

geregisseerd door Peter Sullivan
met Brenda Song, Mike Vogel en Dennis Haysbert

Jennifer is een pasgetrouwde jonge vrouw. Op een dag wordt ze brutaal aangevallen. Ze geneest moeizaam van haar verwondingen en kan zich van haar verleden niets herinneren. Ze vecht om het geheugen terug te krijgen, maar kan ze de mensen om wie ze geeft wel vertrouwen?

schumacher schreef:

Tgoh dit: ik kijk extreem veel films op een jaar tijd: der zijn bitter weinig films waarbij het verhaal vernieuwend is of niet voorspelbaar is. We mogen dan al zeker niet naar Rambo kijken of Creed of Terminator, Fast and furios , Star Wars,de zoveelste Avengers, X-Men en James Bond, allemaal voorspelbare films en ik kan er nog een hele nest opnoemen.

Weet je wat ik erg vind?: Van deze film hier verwachte ik een gewoon simpel filmpke maar bv vd laatste Avengers waar de meerderheid zo hoog mee oploopt vond ik nu net zo'n film een diepte punt, die was echt niet goed, stak slecht in elkaar, sleepte niks mee , was in vele momenten echt saaie boel etc... en dat voor de zogenaamde best bekeken film ooit in de decascoop?

Ik heb me met deze film niet of nauwelijks zitten vervelen ondanks de vele minpunten.

Awel zunne...Vlaming denk ik??/ Welkom dan...Maak van je kijkplezier geen excuus, geldt ook voor El Chapo...

avatar van schumacher
frans123 schreef:

Avatar een 0.5 geven lol, doe niet zo uit de hoogte man.

schumacher schreef:

Avatar een 0.5 geven lol, doe niet zo uit de hoogte man.

Animatie...flutverhaal...0,0!!! Er staan meer 1,0 bij .Ben niet de enige....Ja voel me daar te goed voor. Kijk ik liever een ""echte" film....Dwarsstraat "Five easy pieces " bv...echte mensen...

Ik vond deze film eigenlijk best goed en spannend. En tuurlijk weet je meteen waar t verhaal heen gaat (ik had zelfs de trailer gezien). Maar ik vond het een goede film en snap niet dat mensen het acteerwerk slecht vonden... ik begrijp wel dat sommige dingen niet kloppen met de werkelijkheid... maargoed mensen springen ook regelmatig met een auto van een parkeergarage af en overleven het... en dat is wel een goede film... (lees Fast and Furious ergens deel 8 ofzo). Zonde dat mensen het zo afkraken na de serie You vond ik dit best een spannend verhaal in een beetje hetzelfde genre.

avatar van Chelsea94
Enorm voorspelbaar. Je weet na 10 minuten al wie de psycho is en hoe het gaat lopen.

Begint goed met een goed verhaal maar rest is zo voorspelbaar, echt vreselijk slecht voor een film uit 2019.

Ongelofelijk slecht, bagger!

Als er niks anders op tv is, kun je hier wat tijd mee doden. Vanaf het begin weet je al wie er niet deugt, dus wat dat betreft geen spanning. Verder best een vermakelijk filmpje, al vond ik Brenda Song gruwelijk slecht acteren, veel te overdreven.

Ik vond dit een prima film en begrijp de lage scores niet goed.
Maar ik ga daar niet over redetwisten, ieder zijn mening.
De film heeft een goed scenario en de vertolkingen zijn prima, heb geen klagen over deze film.

avatar van CrystalMeth
Ik heb zojuist de film gekeken, ik vond hem best spannend. Er was alleen één ding wat ik niet begreep aan de film is dat de man die haar achtervolgde bij het toiletgebouw niet meer terug kon plaatsen wat hij met haar te maken had. Het is naar mijn mening een redelijke thriller, maar in vergelijking met andere films van dit soort genre is dit een van de slechtere. Qua acteerwerk heb ik eigenlijk niks op te merken.

5/10

avatar van m1701
Zeer voorspelbaar...naar 5min al door hoe t zat.
Film was wel spannend. Leuk voor een x

avatar van 606
Tarkus schreef:
Eens

avatar van cor1946
Ik begrijp die meningen over deze film niet. ER zijn slechtere. Vond hem niet slecht en toch 3 sterren waard. Echt een film om toch een leuke avond te hebben in plaats van die tv van tegenwoordig.

avatar van Kliko_Green
Ook al wil de film na een sterk begin verder niet echt spannend worden is het cijfer hier te laag.
Het is een prima film verzorgde film met een misschien wat standaard verhaaltje. Maar verder echt prima!

avatar van Tamara_86
Een aanrader! Deze film heeft me van begin tot eind weten te boeien. Sterk acteerwerk en veel spannende momenten waarbij je op het puntje van je stoel zit.

avatar van AniSter
Zeer voorspelbaar en toch goed. Dus ik snap dat sommigen er 1 ster voor geven en sommigen 4.
Vanwege de mooie plaatjes en de achtergrondmuziek geef ik er 3!

avatar van Friday the 13 th
Flauwe film. Ze kan zich niets herinneren, maar herinnert zich wel om een gesloten deur met een haarspeld open te maken, iets wat je alleen in films tegenkomt.

Voorspelbaar en weinig actie. Waar is de dreiging eigenlijk? De meid zit in een kast van een huis met een good looking dude en hoeft niet te werken.

Geeuw!

Tarkus schreef:
Ik vond dit een prima film en begrijp de lage scores niet goed.
Maar ik ga daar niet over redetwisten, ieder zijn mening.

Helemaal mee eens

avatar van Grindhouse62
Ik heb Secret Obsession vanmorgen maar eens op Netflix gekeken. Het is geen onaardige thriller maar de spanning was matig en het thema is ook niet bijster origineel. Dit is echt zo'n film die je kan gaan kijken en ter gelijke tijd ook wat anders kan doen. Een 2.0

avatar van Kyutiesposts
Ze moesten nooit die hele trailer laten zien. Want nu is het zo voorspelbaar. Acteerwerk is gewoon prima. Sommige van jullie weten blijkbaar niet hoe je moet acteren.

Het begint allemaal goed en ook al verschijnen al vrij gauw de extreem voorspelbare dingetjes...het stoorde nog niet. Maar het probleem is dat de film op een gegeven moment niks anders is dan de ene voorspelbare scene na de andere en dat ging mij goed irriteren. Eigenlijk meteen na de intro begon het al met dat voorspelbare gedoe.

Zodra de man het ziekenhuis ingaat en de kamer binnenloopt van zijn ''vrouw'', ik had meteen al het gevoel dat deze dude niet klopte. Hij deed niet oprecht, zo kwam het bij mij over. Toch toen die andere dude ineens verscheen en door het raampje keek ging ik even twijfelen, maar dat duurde niet lang.

Later in de film wanneer de vrouw alleen thuis is. Ze ziet die foto van hem en haar samen. Ik zag meteen dat dat hoofd van hem een photoshop was, zij niet? Lol. Come on zeg.

Later checkt zij de portemonnee van de man en ziet haar ID kaart. Haar echte volledige naam is dus het password voor de laptop, natuurlijk! Lol.

Ze ziet op de laptop het gezicht van haar echte man en ineens herinnert ze zich dat de killer zijn masker afdeed en dus die kneus was.....right. Daarnaast wist ze echt wel dat de man terug zou komen voor zijn portemonnee. Maar goed.

Dan de man die is begraven in de tuin, hand nog volledig zichtbaar. Really? Alsof je niet gelijk een goed diepe kuil graaft en dit voorkomt.

Dan de scene dat haar voet is vastgebonden aan het bed, de man gaat weg en zij......valt in slaap, why? Later wordt ze wakker en lukt het haar om los van het bed te komen. Waarom kon dit niet meteen?

Dan op een gegeven moment is ze in de garage en lijkt het erop dat ze gewoon kan ontsnappen. Gaat ze terug het huis in, naar boven etc. De man komt weer naar haar toe, en zij doet super normaal. Why? Je weet wie hij is en hij weet dat jij dat ook weet.

Uiteraard de rechercheur die zich als een fucking uilskuiken gedroeg. Dude je kan verwachten dat je opgewacht wordt.

Vrouw schopt de kaars en aansteker van kastje af. Man komt binnen, gelooft haar leugen, lol en vergeet helemaal dat de aansteker er ook ligt. Gast dat korte termijn geheugen is wel aardig trash of niet?

En zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Voorspelbaar en zwak B filmpje. Niet aan beginnen. Uitermate ongeloofwaardig en niet onderhoudend.

avatar van DjFrankie
Cliche's ja, voorspelbaar ja, toevalligheden ja, al eerder gezien ja. Maar toch wil je weten hoe het verhaal in elkaar steekt. En dat is een plus punt van deze film die vlot wegkijkt.

Legio mindere films gezien iig.