Secret Obsession (2019)

Drama / Thriller

geregisseerd door Peter Sullivan
met Brenda Song, Mike Vogel en Dennis Haysbert

Jennifer is een pasgetrouwde jonge vrouw. Op een dag wordt ze brutaal aangevallen. Ze geneest moeizaam van haar verwondingen en kan zich van haar verleden niets herinneren. Ze vecht om het geheugen terug te krijgen, maar kan ze de mensen om wie ze geeft wel vertrouwen?

schumacher schreef:

Tgoh dit: ik kijk extreem veel films op een jaar tijd: der zijn bitter weinig films waarbij het verhaal vernieuwend is of niet voorspelbaar is. We mogen dan al zeker niet naar Rambo kijken of Creed of Terminator, Fast and furios , Star Wars,de zoveelste Avengers, X-Men en James Bond, allemaal voorspelbare films en ik kan er nog een hele nest opnoemen.

Weet je wat ik erg vind?: Van deze film hier verwachte ik een gewoon simpel filmpke maar bv vd laatste Avengers waar de meerderheid zo hoog mee oploopt vond ik nu net zo'n film een diepte punt, die was echt niet goed, stak slecht in elkaar, sleepte niks mee , was in vele momenten echt saaie boel etc... en dat voor de zogenaamde best bekeken film ooit in de decascoop?

Ik heb me met deze film niet of nauwelijks zitten vervelen ondanks de vele minpunten.

Awel zunne...Vlaming denk ik??/ Welkom dan...Maak van je kijkplezier geen excuus, geldt ook voor El Chapo...

avatar van schumacher
frans123 schreef:

Avatar een 0.5 geven lol, doe niet zo uit de hoogte man.

schumacher schreef:

Avatar een 0.5 geven lol, doe niet zo uit de hoogte man.

Animatie...flutverhaal...0,0!!! Er staan meer 1,0 bij .Ben niet de enige....Ja voel me daar te goed voor. Kijk ik liever een ""echte" film....Dwarsstraat "Five easy pieces " bv...echte mensen...

Ik vond deze film eigenlijk best goed en spannend. En tuurlijk weet je meteen waar t verhaal heen gaat (ik had zelfs de trailer gezien). Maar ik vond het een goede film en snap niet dat mensen het acteerwerk slecht vonden... ik begrijp wel dat sommige dingen niet kloppen met de werkelijkheid... maargoed mensen springen ook regelmatig met een auto van een parkeergarage af en overleven het... en dat is wel een goede film... (lees Fast and Furious ergens deel 8 ofzo). Zonde dat mensen het zo afkraken na de serie You vond ik dit best een spannend verhaal in een beetje hetzelfde genre.

avatar van Chelsea94
Enorm voorspelbaar. Je weet na 10 minuten al wie de psycho is en hoe het gaat lopen.

Begint goed met een goed verhaal maar rest is zo voorspelbaar, echt vreselijk slecht voor een film uit 2019.

Ongelofelijk slecht, bagger!

Als er niks anders op tv is, kun je hier wat tijd mee doden. Vanaf het begin weet je al wie er niet deugt, dus wat dat betreft geen spanning. Verder best een vermakelijk filmpje, al vond ik Brenda Song gruwelijk slecht acteren, veel te overdreven.

Ik vond dit een prima film en begrijp de lage scores niet goed.
Maar ik ga daar niet over redetwisten, ieder zijn mening.
De film heeft een goed scenario en de vertolkingen zijn prima, heb geen klagen over deze film.
Kon me boeien van begin tot einde, en dat zou elke film moeten kunnen...

avatar van CrystalMeth
Ik heb zojuist de film gekeken, ik vond hem best spannend. Er was alleen één ding wat ik niet begreep aan de film is dat de man die haar achtervolgde bij het toiletgebouw niet meer terug kon plaatsen wat hij met haar te maken had. Het is naar mijn mening een redelijke thriller, maar in vergelijking met andere films van dit soort genre is dit een van de slechtere. Qua acteerwerk heb ik eigenlijk niks op te merken.

5/10

avatar van m1701
Zeer voorspelbaar...naar 5min al door hoe t zat.
Film was wel spannend. Leuk voor een x

avatar van 606
Tarkus schreef:
Ik vond dit een prima film en begrijp de lage scores niet goed.
Kon me boeien van begin tot einde, en dat zou elke film moeten kunnen...
Eens

avatar van cor1946
Ik begrijp die meningen over deze film niet. ER zijn slechtere. Vond hem niet slecht en toch 3 sterren waard. Echt een film om toch een leuke avond te hebben in plaats van die tv van tegenwoordig.

avatar van Kliko_Green
Ook al wil de film na een sterk begin verder niet echt spannend worden is het cijfer hier te laag.
Het is een prima film verzorgde film met een misschien wat standaard verhaaltje. Maar verder echt prima!

avatar van Tamara_86
Een aanrader! Deze film heeft me van begin tot eind weten te boeien. Sterk acteerwerk en veel spannende momenten waarbij je op het puntje van je stoel zit.