ad

The Shack (2017)

Drama / Fantasy | 132 minuten

Genre: Drama / Fantasy

Geregisseerd door: Stuart Hazeldine

Met onder meer: Sam Worthington, Octavia Spencer en Tim McGraw

Releasedatum: 3 maart 2017

• Google Play Bekijk via Google Play

Over The Shack

"You're never as alone as you think."

In de nasleep van een vreselijke, persoonlijke tragedie ontvangt Mackenzie Allen Philips een mysterieuze brief met een uitnodiging voor 'de hut'. De uitnodiging is ondertekend door 'Papa', de bijnaam voor God van zijn vrouw. Mackenzie gaat op de uitnodiging in en bevindt zich vervolgens op een ingrijpende reis op zoek naar de waarheid, vergeving en acceptatie.

imageimageimageimageimageimageimageimage

frans123 schreef:

Het begint met gewauwel over God, o nee, PAPA, dan komt er een kul Indianen verhaal, vervolgens is Missy missie, en toen was het de 34e minuut en heb hem af gezet.EO film voor EO jongerenhuildag, over het vrolijk lijden van Gristenen en de hele mensheid......Film met een Bijbelse boodschap, floppen altijd. Mag ik een teiltje?? Als zelf benoemde intellectueel, stel ik dat God van de mens komt en niet andersom.....Breng daar maar eens iets tegen in O...op dit moment zijn er 100 oorlogen waar de kern Geloof/Religie is.

Check de film Hacksaw Ridge! Een van de weinige goede films met een Christelijk onderwerp en waargebeurd

avatar van Dirk 79

Dirk 79

Bijzonder mooie inspirerende film over (zelf)veroordelen en hoe dat je (geloofs)leven beinvloed. Heb zelf als christen ook snel een oordeel klaar en deze film heeft mij laten zien dat we in eerste instantie een liefdevolle God hebbeniet en dat we Hem mogen laten oordelen omdat Hij het totale overzicht heeft en wij totaal niet. Wij hebben zelf het leven gekregen en wie zijn wij nou eigenlijk. Zijn liefdevolle kinderen in de eerste plaats of je dat gelooft of (nog) niet! Dat laat deze film op een hele bijzondereeks indringende wijze zien. Aanrader!

avatar van frans123

frans123

• 2048 berichten

Blackleathered schreef:

Lees mijn reactie op die film....(met een stevige whisky...je zal schrikken)

avatar van frans123

frans123

• 2048 berichten

Blackleathered schreef:

Ik heb lang niet zo’n klote film gezien..!!!

Ik ben zelf christen, maar wat een saaie totaal overbodige bagger is dit! Inspiratieloze personages, slechte levenloze acteurs, kitscherige zoetsappige vertolkingen van wat/wie God voor zou moeten stellen. En dan duurt het allemaal ook nog mega lang! Echt vreselijk..!!!!

Hey my friend...could be my words....!!!!

Ik ging er sceptisch in. Halverwege wilde ik de film uit zetten. Het werd me teveel.

Extreem confronterend op zo veel niveau's.

De christelijke laag stoorde mij totaal niet. Er is veel te leren uit deze film of je nou gelovig bent of niet.

Laat je niet afschrikken door de negatieve recensies, waarschijnlijk is de film teveel voor de betreffende kijker.

Naast de diepe boodschappen is de film qua cast en graphics ook gewoon goed. Heel goed.

Aanrader!

avatar van 606

Erg lage score voor deze film, het geloof ect moet je niet zo zwaar nemen. Het verhaal de rode draad is erg mooi gebracht en vaak heb je een brok in je keel. Mooi gebracht en fijn geacteerd.

avatar van Melliejj

Melliejj

Als niet gelovige vond ik dit nog best een leuke film. Af en toe misschien een beetje saai, maar het kijkt lekker weg. Het is misschien wat onzin en overdreven maar dat maakt het wel leuk vind ik.

avatar van Smugmarty

Smugmarty

Een voorpagina van het Jehova's huisblad "Poortwachter" is er niets bij.

De idyllische setting van deze thriller/ drama is niet te versmaden en steek sterk af tegen het drama wat de aanleiding is van het tijdelijke verblijf in het paradijs.

Sam Worthington blijft een fijne acteur die rust uitstraalt en nooit helemaal te pijlen is.

Had hem niet meer gezien sinds Avatar.... maar toevallig laatst in War of the Titans, waar hij bij tijd en wijlen wat dommig overkomt dat dan weer wel.

avatar van Mikemiglerafsof

Mikemiglerafsof

Zeer mooie film. De moeite waard om te kijken. Echt een tranentrekker