Mijn Series +

Breaking Bad - Seizoen 5 (2012-2013)

Drama / Misdaad

ontwikkeld door Vince Gilligan
met Bryan Cranston, Anna Gunn en Aaron Paul

Scheikundeleraar Walter White heeft een hectisch privéleven. Alles verandert wanneer er vastgesteld wordt dat Walter longkanker heeft. Met niet lang meer te leven, vraagt hij één van zijn voormalige studenten om samen methamfetamines te maken en verkopen. Niets zal Walter nog stoppen om ervoor te zorgen dat zijn gezin het goed heeft als hij er niet meer is.

1. Live Free or Die
  14. Ozymandias
  15. Granite State
  16. Felina
avatar van wimaroca
Prachtige serie,net wat iets te veel lange saaie periodes ,
(met toch enkele wat mindere acteurs,zoals Tod met zijn oom en maten) anders had ik zeker 5 sterren gegeven !!
Toch vond ik uiteindelijk het 4e seizoen het beste !!

cmr46
Wat een goede serie, zo zie je er niet veel met goed spel van acteurs ondanks de 5 seizoenen verveelde het nooit per aflevering.

avatar van Kos
Kos
Nou, ook maar eens afgekeken.

Fijne best verslavende serie inderdaad, met name de laatste 2 seizoenen gaat het allemaal net wat donkerder en het niveau hoger.
Was vooral liefhebber van bijrollen als Hank (absolute favoriet) en Gus.

Wat een onthutsend zwakke acteur is die Jesse zeg. Die haalt het niveau zo ontiegelijk naar beneden.
o, o pijnlijk om te zien. Haal iemand anders van de straat en die zet een geloofwaardigere rol neer dan deze puber.

Lachwekkend dat deze serie op 1 staat bij het publiek, zegt genoeg over de smaak van de massa. Je ziet dat hypes niets te maken hebben met kwaliteit.
De hele veramerikanisering is toegeslagen in Europa, tegenwoordig blijkt wat voor wansmaak deze veramerikanisering heeft (zie politiek).

avatar van jarno1975
jarno1975 (moderator)
nonololo Ben ik toch wel benieuwd wat volgens jou dan wel een topserie is?

avatar van The Oceanic Six
nonololo schreef:

Kan deze site dan ook niet echt meer serieus nemen.

Altijd hilarisch hoe dit soort stemmers nooit inhoudelijk op de materie in kunnen gaan.

En als ik je bericht net bij seizoen 2 heb gelezen, dan heb je seizoen 3, 4 en 5 niet eens gezien. Beetje sneu om er dan wel 0,5* achter te laten.

Ow ennuh: Aaron Paul - Wikipedia - en.wikipedia.org

Kijk voor de gein eens naar de nominaties en prijzen van Aaron Paul.

Dat zegt mij heel wat meer dan jouw bericht met een halve ster.

nonololo schreef:
Kan deze site dan ook niet echt meer serieus nemen.
Ja, iedereen is gek behalve jij.