• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.763 films
  • 12.257 series
  • 34.050 seizoenen
  • 648.696 acteurs
  • 199.210 gebruikers
  • 9.384.777 stemmen
Avatar
 
Paris Hilton

Rechten: Gilzetbase, CC BY-SA 4.0, via Wikimedia Commons.

Paris Hilton

Geboren: 17 februari 1981 (44) in New York City, New York, Verenigde Staten

Bekend van: House of Wax, Zoolander en Family Guy

IMDb profiel: Paris Hilton

Wikipedia: Paris Hilton

480 reacties

Bekend van

Volledige filmografie (51)
2,87 (1.790)

House of Wax

2005 • 113 minuten
als Paige Edwards
708 reacties
2,64 (1.430)

Zoolander

2001 • 90 minuten
als Paris Hilton
231 reacties
3,74 (1.372)

Family Guy

1999 - 2026 (TV-serie)
21 reacties
4,00 (666)

Supernatural

2005 - 2020 (TV-serie)
als Leshii
35 reacties
0,98 (598)

Pledge This!

2006 • 91 minuten
als Victoria English
282 reacties
2,56 (596)

The Bling Ring

2013 • 90 minuten
als Paris Hilton
221 reacties
2,94 (506)

Raising Helen

2004 • 119 minuten
als Amber
68 reacties
3,01 (358)

Wonderland

2003 • 99 minuten
als Barbie
56 reacties
2,06 (334)

Dr. Seuss' The Cat in the Hat

2003 • 82 minuten
als Female Club-Goer
95 reacties
2,60 (323)

Win a Date with Tad Hamilton!

2004 • 95 minuten
als Heather
63 reacties
1,85 (303)

The Hottie and the Nottie

2008 • 90 minuten
als Cristabel Abbott
131 reacties
3,25 (144)

Hell's Kitchen

2005 - 2026 (TV-serie)
als zichzelf - Restaurant Patron
1 reactie
3,69 (119)

Veronica Mars

2004 - 2019 (TV-serie)
als Caitlin Ford
8 reacties
3,82 (111)

The Grand Tour

2016 - 2024 (TV-serie)
als zichzelf
24 reacties
1,53 (81)

Bottoms Up

2006
37 reacties
1,48 (40)

The Hillz

2004
15 reacties
1,53 (39)

Nine Lives

2002
9 reacties
2,39 (33)

The American Meme

2018 • 95 minuten
als zichzelf
10 reacties
1,75 (2)

Queenmaker: The Making of an It Girl

2023
0 reacties
3,00 (2)

This Is Paris

2020
0 reacties
3,00 (2)

The Disruptors

2022
0 reacties
3,00 (1)

Cooking with Paris

2021 - 2021 (TV-serie)
0 reacties
-

Paris in Love

0 - 2022 (TV-serie)
0 reacties

Samengewerkt met

Reacties


avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.

Let op! Je gebruikersnaam is voor iedereen zichtbaar, en kun je later niet meer aanpassen.

* denotes required fields.
zoeken in:
avatar van Rujar

Rujar

  • 2869 berichten
  • 3812 stemmen

Ik vind het ronduit belachelijk dat mensen gaan bepalen hoe andere mensen zouden moet leven.


avatar van katie morosky

katie morosky

  • 1003 berichten
  • 804 stemmen

Rujar schreef:

Ik vind het ronduit belachelijk dat mensen gaan bepalen hoe andere mensen zouden moet leven.

Ik wil niet bepalen hoe zij moet leven. Ik mag daar wel een mening over hebben, da's iets helemaal anders. Ik denk dat iedereen wel een mening heeft over een ander, gegrond of niet.


avatar van Rujar

Rujar

  • 2869 berichten
  • 3812 stemmen

Volgens mij geven de Hilton’s genoeg weg aan liefdadigheid.

Paris heeft ook haar deel van de opbrengst van het sex ‘schandaal’ weggegeven aan een goed doel.

Men gelooft/luistert eerder de (verzonnen) negatieve meningen en/of verhalen dan de positieve.


avatar van katie morosky

katie morosky

  • 1003 berichten
  • 804 stemmen

Rujar schreef:

Paris heeft ook haar deel van de opbrengst van het sex ‘schandaal’ weggegeven aan een goed doel.

Men luistert eerder naar negatieve mening en/of verhalen dan positieve.

Oh ja, vergeten. Dirty money Ik hoor gewoon weinig positieve verhalen over haar. Ik hoor alleen van die dingen als (tegen een parkeerwachter die haar niet herkende): "Weet je wel wie ik ben? Mijn opa heeft deze stad gebouwd? Maar dat weet jij natuurlijk niet, zielige vent." (Maar misschien was die parkeerwachter wel heel onaardig tegen haar. )

Of dat verhaal klopt weet ik natuurlijk niet.

Wat ik gewoon storend vind is haar invloed op jonge meisjes. Hoe kan je eigenlijk naar zo iemand opkijken?


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Waarom geeft zij geld voor een goed doel? to make her look good. Het naar buiten brengen van die informatie zegt al genoeg.


avatar van Rujar

Rujar

  • 2869 berichten
  • 3812 stemmen

katie morosky schreef:

Wat ik gewoon storend vind is haar invloed op jonge meisjes. Hoe kan je eigenlijk naar zo iemand opkijken?

Ik vraag mij af of ze echt tegen haar opkijken als persoon. Het is meer de algehele levenstijl waar ze bewondering voor hebben. De glitter and glamour.


avatar van Rujar

Rujar

  • 2869 berichten
  • 3812 stemmen

Naomi Watts schreef:

Waarom geeft zij geld voor een goed doel? to make her look good. Het naar buiten brengen van die informatie zegt al genoeg.

Zonde van die opmerking.

Ze heeft er zelf niet om gevraagd dat die video naar buiten werd gebracht. En ik snap die ophef niet omtrent Paris Hilton en het seksschandaal, echt schandalig dat mensen de liefde met elkaar bedrijven. Het is net zoals Clinton toentertijd dat er een rechtzaak moest komen of Monica al dan niet Bil bevredigd had.

Wat ik wel zeggen dat wat zij gedaan heeft echt niet abnormaal is. Of wel soms.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het gaat mij niet om de video maar het om naar buiten brengen dat het geld naar een goed doel gaat, totaal onnodig als het niet om imagebuilding gaat.


avatar

magnifor

  • 36 berichten
  • 195 stemmen

Het is maar een lelijk wijf imo..


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

magnifor


avatar van soom

soom

  • 24921 berichten
  • 2753 stemmen

magnifor schreef:

Het is maar een lelijk wijf imo..

Gericht op het uiterlijk van Paris... Maar haar daden zijn veel belangrijker.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die zijn nog beroerder...


avatar

Doom

  • 8214 berichten
  • 1541 stemmen

En daarom gelijk belangrijker


avatar van Linn

Linn

  • 3289 berichten
  • 3768 stemmen

Wat is er in godsnaam belangrijk aan haar daden?


avatar van soom

soom

  • 24921 berichten
  • 2753 stemmen

Linn schreef:

Wat is er in godsnaam belangrijk aan haar daden?

Ze doet een beetje goede daden. En haar daden worden wereldwijd besproken. Paris is gewoon interessant voor de roddeljournalisten.


avatar van Linn

Linn

  • 3289 berichten
  • 3768 stemmen

Maar dat maakt haar daden niet belangrijk..Er zijn mensen die echt iets voor de mensheid, goede doelen of voor de vrede gedaan hebben dat zijn daden die belangrijk genoemd mogen worden. niet het aanstellerige en het perse op willen vallen voor iedereen van Paris Hilton


avatar

magnifor

  • 36 berichten
  • 195 stemmen

Linn schreef:

Maar dat maakt haar daden niet belangrijk..Er zijn mensen die echt iets voor de mensheid, goede doelen of voor de vrede gedaan hebben dat zijn daden die belangrijk genoemd mogen worden. niet het aanstellerige en het perse op willen vallen voor iedereen van Paris Hilton

Helemaal mee eens.


avatar van Rujar

Rujar

  • 2869 berichten
  • 3812 stemmen

Linn schreef:

Maar dat maakt haar daden niet belangrijk..Er zijn mensen die echt iets voor de mensheid, goede doelen of voor de vrede gedaan hebben dat zijn daden die belangrijk genoemd mogen worden. niet het aanstellerige en het perse op willen vallen voor iedereen van Paris Hilton

Strik genomen kan je dit alleen maar beamen inderdaad .

Maar dit is natuurlijk voor iedereen van toepassing. Projecteer dit bijvoorbeeld even op jezelf dan klopt de stelling natuurlijk ook. En kom nou niet aan met je euro die je aan een collecte weg geeft. Want je kan wel meer missen dan dat!

Maar haar daden zijn belangrijker dan haar uiterlijk! Dat was de stelling dacht ik.


avatar van katie morosky

katie morosky

  • 1003 berichten
  • 804 stemmen

Rujar schreef:

Maar dit is natuurlijk voor iedereen van toepassing. Projecteer dit bijvoorbeeld even op jezelf dan klopt de stelling natuurlijk ook. En kom nou niet aan met je euro die je aan een collecte weg geeft. Want je kan wel meer missen dan dat!

Jij weet half niet wat iedereen hier doet op de site. Spreek vooral voor jezelf! Oké?


avatar van Onderhond

Onderhond

  • 87583 berichten
  • 12842 stemmen

Spreek vooral voor jezelf! Oké?

Lijkt me een goeie stelling, maar dan wel eentje die beide kampen mogen toepassen


avatar van Rujar

Rujar

  • 2869 berichten
  • 3812 stemmen

Ik zie dingen graag in een ander perspectief.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Rujar schreef:

Maar dit is natuurlijk voor iedereen van toepassing.

Nee.

Projecteer dit bijvoorbeeld even op jezelf dan klopt de stelling natuurlijk ook. En kom nou niet aan met je euro die je aan een collecte weg geeft. Want je kan wel meer missen dan dat!

Ik geef geld weg aan doelen waarvan ik het het waard vindt. Wij geven omdat we dat bepaalde doel wille nsteunen, mevrouw Hilton wilt gewoon de buitenwereld laten zien van 'kijk eens wat ik doe'.


avatar van Rujar

Rujar

  • 2869 berichten
  • 3812 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nee

Waar ben jij dan allemaal zo actief mee bezig! Dus actief!

Naomi Watts schreef:

Ik geef geld weg aan doelen waarvan ik het het waard vindt. Wij geven omdat we dat bepaalde doel wille nsteunen, mevrouw Hilton wilt gewoon de buitenwereld laten zien van 'kijk eens wat ik doe'.

Dat is slechts een veronderstelling.


avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

  • 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Rujar schreef:

Dat is slechts een veronderstelling.

Waarom weten wij er anders van? Anders had ze het makkelijk anoniem kunnen doen. Maar ze doet het op grote gelegenheden waar veel media aandacht is.

Niet echt een interessante discussie trouwens, Paris Hilton geeft geld (waar ze niks voor heeft moeten doen) aan goede doelen, who cares! Geld waar jezelf niet hard voor hebt gewerkt geef je ook makkelijker weg natuurlijk.


avatar van BoordAppel

BoordAppel

  • 14240 berichten
  • 2958 stemmen

Waarom weten wij er anders van? Anders had ze het makkelijk anoniem kunnen doen. Maar ze doet het op grote gelegenheden waar veel media aandacht is.

Beetje lullig. Als ze er niets van gezegd had zat iedereen weer te zaniken dat ze niets aan goede doelen gaf. Bekende mensen kunnen het ook nooit goed doen.


avatar van katie morosky

katie morosky

  • 1003 berichten
  • 804 stemmen

Wat ik vooral ergerlijk vind is dat ze gewoon neerkijkt op mensen die het 'minder' hebben. Daar snap ik helemaal niets van.

BoordAppel schreef:

Bekende mensen kunnen het ook nooit goed doen.

Voor mij wel, hoor. Alleen Paris Hilton niet.


avatar van Linn

Linn

  • 3289 berichten
  • 3768 stemmen

magnifor schreef:

(quote)

Helemaal mee eens.

Dankje...had hier echt een hoop commentaar op verwacht. maar ik vind dat ze het echt alleen doet om op te vallen niet om mensen echt te helpen. ik heb haar idd ook vaak op mensen neer zien kijken door die opmerkingen die ze maakt over mensen die anders zijn als zij


avatar

Doom

  • 8214 berichten
  • 1541 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Waarom weten wij er anders van? Anders had ze het makkelijk anoniem kunnen doen. Maar ze doet het op grote gelegenheden waar veel media aandacht is.

Niet echt een interessante discussie trouwens, Paris Hilton geeft geld (waar ze niks voor heeft moeten doen) aan goede doelen, who cares! Geld waar jezelf niet hard voor hebt gewerkt geef je ook makkelijker weg natuurlijk.

Beetje enorme bull.

Paris Hilton werkt nog altijd keihard. Het is enorme onzin om te gaan zeggen dat ze niet hard werkt voor haar geld. Ze heeft idd geluk gehad dat ze een erfenis ofzo heeft gekregen waardoor ze makkelijker haar doelen kon behalen. Maar ze is wel actrice, doet foto shoots, tv programma's, heeft haar eigen kleding/tas lijn etc. Dus het is een beetje onterecht om te gaan beweren dat ze niet hard werkt.

Verder wordt het vaak bekend wanneer een beroemdheid een geld bedrag over maakt voor een goed doel. Wanneer ze dit niet doen krijgen ze enorme lading kritiek over zich heen. Is gewoon zoals het gaat. (Zoals BoordAppel al zei.)

Ben overigens geen Paris Hilton liefhebber....

Maar deze beschuldigingen sloegen gewoon nergens op


avatar van katie morosky

katie morosky

  • 1003 berichten
  • 804 stemmen

Ach, van mij mag ze aan de Eskimo's gaan vertellen hoeveel geld ze wel niet aan goede doelen schenkt, ze mag zich een driedubbele hernia werken... Waar het mij om draait is dat Paris Hilton zich neerbuigend, kwetsend en discriminerend uitlaat. Dat is de belangrijkste reden waarom ik niets van haar moet hebben. Maar ja, zij vast ook van mij niet.


avatar van Linn

Linn

  • 3289 berichten
  • 3768 stemmen

katie morosky schreef:

Ach, van mij mag ze aan de Eskimo's gaan vertellen hoeveel geld ze wel niet aan goede doelen schenkt, ze mag zich een driedubbele hernia werken... Waar het mij om draait is dat Paris Hilton zich neerbuigend, kwetsend en discriminerend uitlaat. Dat is de belangrijkste reden waarom ik niets van haar moet hebben. Maar ja, zij vast ook van mij niet.