Pledge This! (2006)

Alternatieve titel: National Lampoon's Pledge This!

geregisseerd door William Heins en Strathford Hamilton
met Paris Hilton, Paula Garcés en Sarah Carter

"South Beach University's Gamma Gamma Sorority" is uitgeroepen tot Amerika's beste studentenclub. Gamma president Victoria English is knap, stijlvol, en volgens de geruchten de rijkste jonge vrouw ter wereld. Om tot de club te kunnen toetreden moeten de meisjes helemaal aan de extreem hoge eisen van Victoria voldoen. Alleen de knapsten, stijlvolste en de elite hebben kans om toe te treden.

avatar van n00r
Op plek 1 in de flop 100 zeker verdiend..

avatar van 93.9
Een film uit de V.S......

avatar van Antonin
trailer stopgezet na 38 seconden

Slechter dan dit worden ze niet gemaakt. Ik vond de dvd laatst in een la. Blijkbaar had ik hem een aantal jaren geleden gekocht.. Maar waarschijnlijk was ik mezelf toen niet! Wat een drama dit.. Het is eigenlijk een belediging voor iedereen die serieus met zijn werk in de filmindustrie bezig is.

avatar van Ethicus
Antonin schreef:
trailer stopgezet na 38 seconden

Hahaha. Dat ze hier nog een trailer van meer dan 38 seconden hebben uit weten te persen.

avatar van FlorisV
ArnoldusK schreef:
Het doet pijn aan mijn ogen om te zien dat mensen echt worden aangetrokken door deze film, meningen schrijven en stemmen. Waarom? Om te kijken of deze nu echt zo slecht is? Effe checke?
Ga op zoek naar jouw niche, naar jouw regisseur, naar jouw puur persoonlijke smaak.
Blijf toch weg van deze smerige, bedorven uithoekjes van Moviemeter (net als ik vanaf nu).

Het lijkt bijna porno als ik op de hoes af ga en ik denk dat ie daarom veel bekeken is, en misschien juist wel zo'n heel lage waardering krijgt omdat er vermoedelijk te weinig bang voor de bucks gegeven wordt.

Ik denk dat slechte films voor filmmakers wel leerzaam zijn. The Room moet een soort masterclass zijn in de zin van: doe dit niet zo, want...Ik vond het verhaal erachter vooral interessant dus ging alleen The Disaster Artist bekijken en heb dat met veel plezier gedaan.

Expres slechte films kijken, nee. Toch heb ik een keer een DVD gekocht van Bikini Bandits. Had er een keer een grappig fragmentje van gezien in de vrouwengevangenis dat lekker over de top was "I dropped my soap...won't you pick it up for me..." en hoorde toen ook voor het eerst de song Fuck The Pain Away van Peaches lang voordat het echt een culthit werd. Het leek me lekker fout, zoals de Grindhouse films. Als ik deze hoes zie, verwacht je ook een sexy film met de nodige snollenbakken en onderbroekenlol.

Men kijkt meestal niet expres een slechte film maar iets trekt de kijker aan. Er zijn genoeg mannen die Paris Hilton een bloedgeile jetslet vinden. Of ze zijn geinteresseerd in de vraag wat nu eigenlijk een film goed of slecht maakt.