Pledge This! (2006)

Alternatieve titel: National Lampoon's Pledge This!

geregisseerd door William Heins en Strathford Hamilton
met Paris Hilton, Paula Garcés en Sarah Carter

"South Beach University's Gamma Gamma Sorority" is uitgeroepen tot Amerika's beste studentenclub. Gamma president Victoria English is knap, stijlvol, en volgens de geruchten de rijkste jonge vrouw ter wereld. Om tot de club te kunnen toetreden moeten de meisjes helemaal aan de extreem hoge eisen van Victoria voldoen. Alleen de knapsten, stijlvolste en de elite hebben kans om toe te treden.

avatar van LOVExxYOU
Statiegeld schreef:
Dit is echt de slechtste film die ik gezien heb. Ik heb genoeg films met slechte special effects gezien en waardeloze verhalen maar deze film is NOG slechter dan dat. Deze film gaat werkelijk NERGENS over. Er zit totaal geen spanning in en de spil waar het verhaal om draait een paar meiden die op een cover moeten komen is zo mager. De acteerprestaties waren echt waardeloos. Paris Hilton was bagger maar er zaten meerdere acteurs en actrices tussen waarvan het leek dat ze van de straat waren geplukt. Het meest storende aan deze film was nog wel het ongelooflijke seksisme in deze film. Je zou denken dat de doelgroep van deze films meisjes in de leeftijdscategorie 12-18 is maar daar is kennelijk niet opgelet. Voor zover ik me herinneren was er OPEENS een klaslokaal waar naakte meisjes rondsprongen, er zat een 50-jarige vrouw in de film die iedereen wilde neuken en er was zelfs een shot van haar borsten, Paris Hilton was natuurlijk alleen maar met sex van jongens bezig en hetzelfde geld voor de vriendinnengroep van de 'losers'. Het meest lullige was nog wel het Indische meisje en haar 'seksuele ervaringen'. Je zou het bijna racisme noemen. Deze film verdient maar 1 waardering en dat is:

Pff!! Paris hoefde niet te acteren, ze is toch al en leeghoofd en een trutje. met die combinatie krijg je een film als deze.
Wat een treurige film zeg! Ik zou er bijna van gaan huilen, maar deze film is mijn tranen niet waard
Oh ja, nog een 0.5* voor de moeite

avatar van wwelover
Nou wat een geweldige film! Niet gek dat hij op 1in de Flop 100 staat, al heb ik wel slechtere films gezien. Maar god o god wat een dramatisch slechte film. Verhaal is niet leuk en al zovaak gedaan, en bijna altijd wel leuker. Bijna alle grappen waren slecht, alleen die rol van Simon Rex was nog wel geinig. En waarom moet Carmen Electra nou weer in Slow Motion de film in komen? Voegde niks toe. En die cliché speeches echt ik haat die zo!

Acteerwerk van Paris Hilton was echt slecht, die meid kan helemaal niks. En knap is ze ook niet (okay lelijk is ze ook niet). Simon Rex is wel weer geinig en ook een paar van die meiden deden het nog aardig, maar voornamelijk was het niveau dramatisch.

avatar van FillumGek
Ik moet bekennen dat ik deze film ben gaan kijken met voorbedachte rade. Ik wilde mezelf gewoon weer even lekker ergeren aan Paris en een welverdiende halve ster uitdelen, en dat is af en toe ook leuk...

Vanaf de eerste minuut knalt het roze van het scherm af. De toon is gezet; zoals verwacht een meidenfilm. Pluspuntje is dat er wel wat vrouwelijk schoon te bespeuren is. Vooral Garcés is prachtig om te zien en aan haar heeft het dan ook niet gelegen. Ook een lekker rolletje van Holly Valance. Paris 'ik kan niks' Hilton is echter weer op haar irritantst. Veel moeite hoeft ze niet in haar rol te steken, want die is waarschijnlijk hetzelfde als in het echte leven; een verwend loeder. Ze loopt alleen een beetje 'mooi' te wezen terwijl de vrouwelijke bijrollen vaker meer uitstraling hadden.

Verder een slap verhaal, bekende stereotypen en weinig grappen. Paar keer een kleine glimlach door Dax, maar dat was het wel. Fail!

avatar van brabusRUS
De film is slecht, maar zeker niet de slechtste! Ik vond de film nog best kijkbaar. Je moet de film natuurlijk niet serieus nemen, en als je dat doet dan is ie nog best te doen.

avatar van Lexcoaster
Paris, Pledge your ass!

Vraag me niet waarom ik deze poep in vredesnaam heb herzien, misschien had ik gewoon zin het een en ander af te kraken, 'egotrip' films zoals Glitter, Get Rich or Die Tryin' en deze film lenen zich daar uitermate goed voor. This is the kind of movie you love to hate, wees eerlijk.

De humor is van kinderlijk slecht niveau, het soft erotische mist totaal zijn doel, de film zit vol met clichés die al 100x zijn geprobeerd in andere films, het acteerwerk is beneden alle peil en het verhaal is flinterdun en gaat helemaal nergens over. Daarnaast getuigd de regie van ongelofelijk weinig inspiratie en staat de walgelijke soundtrack je al direct tegen. Dit alles maakt de film zó slecht dat het zelfs een uitdaging wordt hem uit te zitten.

Dan hebben we nog Paris Hilton. Haar totaalgebrek aan acteerkwaliteiten helpen de film er ook niet op vooruit, eerder achteruit. Ze hoeft alleen een irritant en oppervlakkig dom blondje te spelen, het type wat ze zelf is. En ondanks dat ze alleen zichzelf hoeft te spelen komt zelfs dat niet geloofwaardig over. En daarnaast is ze al helemaal niet zo sexy als zij en de media denken dat ze is, haar aanwezigheid hier is uitermate irritant. Een aantal bevallige tegenspelers daarintegen zijn wel sexy, maar daarvoor kan je ook net zo goed een pornofilm op zetten (en dan zie je ook nog eens meer als in deze film).

Een gigantische afrader deze 'film', werklijk episch walgelijke shit. Hij komt ook niet in het 'zo fout dat het leuk is' genre, omdat de film gewoonweg niet leuk is. Deze film 'embodies' de leegheid van glamour als geen andere, maar weet het glamourleven ook niet op de hak te nemen, daarvoor neemt de film zich veel te serieus. Niet bepaald een cinematografisch hoogstandje, eerder de aller slechtste film ooit. Zelfs Ed Wood of Uwe Boll hadden beter werk afgeleverd.

Men kan beter 90 minuten lang naar een vagina kijken, dat is namelijk minder 'kut' dan 90 minuten van je leven verspillen aan deze film. Een welverdiende 0,5*.

avatar van DVD-T
Nou ik wilde wel eens zien of dit nu echt zo slecht was als het gemiddelde al doet vermoeden, het kan altijd leuker uitvallen. En het is dus ook echt zo slecht.

Humor, niet aanwezig. Leuke personages, niet aanwezig. Een goed/leuk verhaal, niet aanwezig. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Waar de film vooral op flopt zijn de erg slechte acteerprestaties, en niet alleen van Hilton, en de totaal niet leuke humor. En dat dan een kleine anderhalf uur lang. Normaal houd ik wel een beetje van dit soort films, maar in Pledge This! is geen enkel lichtpuntje te ontdekken. Verder dan een paar schunnige niet leuke momenten komen de makers ook verder niet. Ze proberen gewoon te hard om iets leuk te laten lijken, maar falen daar faliekant in. Verder erg lelijk geschoten, lelijke lokaties en prut muziek.

avatar van movie acteurs
Bij dit soort films hoef je bij voorbaat niet te bedenken of er een sterk verhaal inzit, overtuigend acteerwerk en dat soort dingen. Die dingen kunnen best op de lachspieren werken. Vooral het acteerwerk is geen applausje waard, en al helemaal niet dat van Hilton (ondanks dat ik geen hekel aan haar heb).

Op zich is de humor wel aardig. Het had wel wat leuks. Ondanks dat deze film erg slecht is krijgt het nog een 1,5 omdat het best geinig was. Komt ook denk ik omdat het zo fout is. Maar die 1,5 geef ik dan ook echt voor de moeite.

avatar van Zinema
Zinema (crew)
Paris Hilton is geen Marilyn Monroe.

Want het laatste fotomodel had niet alleen meer charisma in haar pink, ze kon ook nog eens acteren. Hilton kan dat niet, zo wordt pijnlijk duidelijk in deze onleuke komedie. De humor is voornamelijk van het bekende pies- en poepniveau, maar ook de vele sexgrappen zullen de meeste tienermeisjes en hun moeders niet hebben kunnen waarderen. Simpelweg omdat ze flauw en te banaal voor woorden zijn.

De film is ook nog eens stukgemonteerd en heeft een lelijke look. De soundtrack is waardeloos en het 'Nickelodeon'-verhaal, inclusief het moralistische einde, vervelend. Voeg daar aan toe het amateurtheater en een flop is het resultaat.

Slecht.

avatar van Aapje81
Waardeloos gedrocht van een film. Ontzettend flauw ontsamenhangend en misselijkmakend. Alles is zwaar ondermaats met Hilton als een van de vele dieptepunt. Ongelofelijk wat een rotzooi. Enig lichtpunt is het hondje en de twee minuten dat Holly Vallence in beeld komt.

Terechte flop 5 notering.

avatar van DonOswaldo
Matig..

Hoopte dat ik me hier nog enigzins mee kon vermaken, maar dat was niet het geval. Heb me wel beter vermaakt dan de rest, zo vreselijk vond ik het nou ook weer niet.

Grootste struikelpunt is het acteerwerk. Sommigen doen het nog wel oke, maar mag over het algemeen stukken beter. Ook Paris Hilton die ik in The Hottie and the Nottie en House of Wax wel kon uitstaan deed het helemaal niet fijn.

Uitwerking mocht ook wat grappiger en het eind mist het feel-good gevoel dat je hoort te krijgen (of dat nou aan de opbouw of de afwerking ligt kan ik niet goed me vinger op leggen). Ook het feit dat Victoria English opeens toch niet zo kwaad bleek te zijn was totaal niet gepast en geforceerd.

avatar van ibendb
Heb deze film dus verplicht nogmaals moeten zien op reis. Mijn broer ziet deze film namelijk zeer graag. Zeer freaky.
Ik blijf er bij: Deze film is Apenschijt.

Overbesekste Paris Hilton moest weer zo'n kutfilm maken om haar imago op te krikken.

Conclusie: Deze Uberlelijke Barbie-pop kan niks goed. (Behalve kind blijven.)

Sorry voor de Paris-Lovers, maar ik vind deze film kut.

avatar van dave
Vanaf de megalomane intro tot aan het misselijkmakende einde een verschrikkelijke uithoudingsproef waar zelfs U.S. Navy SEALs vriendelijk voor bedanken. In hun plaats zou ik nochtans alle wapens tot de laatste kogel leegschieten in de richting van dit uitermate droevige filmpje. Hilton bewijst wederom dat ze het meest dwaze wicht is dat op deze planeet rond waggelt. De plastieken snol stoot de meest oninteressante onzin uit die je in je hele leven gehoord zal hebben. Het foorwijf heeft tevens geen charisma, noch talent, maar helaas wel een grote berg geld ter beschikking. Van het kapitaalkrachtige venijn dat zich achter dit monstrum schuilhoudt merk je evenwel niets. Elk aspect wordt kansloos de nek omgedraaid.

Ik ben ontzettend slechtgehumeurd op dit moment. Als ik in de toekomst nog maar een glimp opvang van deze ondeugende vogelverschrikker, graaf ik mezelf zo diep in dat ik in Australië uitkom. Gelukkig smijten ze ginds een boemerang tegen alles wat nog maar op Hilton lijkt.

Mijn vierde nul, die spijtig genoeg enkel symbolische waarde heeft.

0,50 (0,00)