Mardi Gras: Spring Break (2011)

geregisseerd door Phil Dornfeld
met Arielle Kebbel, Carmen Electra en Nicholas D'Agosto

Drie vrienden, die dankzij hun situatie eigenlijk allemaal ongelukkig in het leven staan, besluiten naar New Orleans te gaan. Daar hopen ze verandering te brengen in hun tot dan toe saaie leven.

avatar van Naomi Watts
Ik ben een groot fanaat van College en al die andere subcategoriële oversekste tiener comedies. Van Mardi Gras verwacht ik erg veel, ondanks dat ik een zwak heb voor dit soort comedies is er nooit 1 met 5* gaan lopen. Ik verwacht dat Mardi Gras deze vicieuze cirkel kan doorbreken.

Ook een shitload aan eyecandy trouwens. Carmen Electra, Leslie Anne Huff, Jessie O'Donahue, Genevieve Guzchack, Denise Williamson, Rolexis Delaney, Natalie Nicole, Felecia Kirkland, Spehanie Honore. En welke setting leent zich beter dan het festijn waar Cheerleaders en al die andere populaire Amerikaanse scholieren los gaan.

avatar van Amercianpie
OH dat meen je toch niet

Zo veel mooie vrouwen in 1 film

Dat wordt veel zakdoeken bij me houden dan...

avatar van jarno1975
+1 voor de knappe vrouwen, verder om te janken natuurlijk

avatar van hendriks
heb in een deuk gelegen geweldige film echt om van klote bui weer te kunnen lachen

avatar van Dutchmeister
Heb me tegen de verwachting in toch goed vermaakt

avatar van Ninto
Gewoon leuke film.

avatar van Drikturpin
Zeer leuk,helemaal met hendriks eens,in het begin had ik van tja,wat zou het zijn maar toen heb ik echt kunnen lachen om deze film echt leuk.

avatar van rep_robert
Naomi Watts schreef:

Je hoeft natuurlijk ook niet alle films vijf stterren te geven.he. Daarvoor kent dit genre ook teveel gebreken. Deel verder jouw mening wel,ik heb ook een ontzettend zwak voor dit genre.

avatar van Harco
Amercianpie schreef:
OH dat meen je toch niet

Zo veel mooie vrouwen in 1 film

Dat wordt veel zakdoeken bij me houden dan...

avatar van tal1b
superflauw, maar toch vermakelijk. Leuke bloopers op 't eind.
grappig hoe de maker carmen electra neerzet op de poster, meer figurant dan wat anders.
Trekt wel 't juiste publiek aan

avatar van Fortune
Trailer vond ik best slecht op het einde na bij die balie.

Vermakelijke film, met wel wat overdreven flauwe stukken ertussen.
Heb wel in een deuk gelegen om de drol die in de ventilator vloog.

Verrassend in sommige stukken, minder verrassend of flauw in andere stukken.

avatar van Movie1974
Vond deze film beter dan wat je gemiddeld kan verwachten van een dergelijke film. Zeker niet de slechtste in z'n soort. Behoorlijk leuk ook, maar niet hilarisch ofzo. Gemiddeld bijna een 3.0 en daar sluit ik me graag bij aan...

avatar van rep_robert
Hoge verwachtingen.....

Maar die worden niet waar gemaakt. Wat een vreselijk puberaal figuur met nog ergere stereotypjes in, waarin die dikke Jack Black look a like met zijn lelijke tepels je een klein anderhalf uur lang op de zenuwen weet te werken met zijn irritante gedrag en de rest van de cast ook niet veel soeps is. Teveel poep grappen en niet leuke "gay" momentjes die te simplistisch zijn om ook maar een glimlach op je gezicht te toveren.

Her en der een leuk momentje(Charles Shaughnessy anyone?), maar de film heeft helaas weinig te bieden. Zelfs Electra begint er te oud uit te zien...

p.s. als je bloopers achter een film aan gooit moet je ook zorgen dat ze leuk zijn. Sjongejonge..

avatar van mrron
Gewoon zoals verwacht. een leuke vermakelijke film 3,5*

avatar van Daan258
ik vond het best een tegevaller.
een paar keer moete lachen, verder was het niet boeiend.

avatar van erpunited
Gewoon een leuke komedie. Standaard maar vermakelijk om te kijken

Wat een geweldige komedie, vooral met die drol !

Goed gelachen,ik heb mij geen moment verveeld!

Vermakelijke comedy, niets mis mee.

Carmen, kwijl, Electra.
Wat een ongeloofelijk lekker ding.
Come to me
Ga hem toch maar eens kijken.

erik1677
Het begin met die 2 oudjes is supergrappig, maar voor de rest is deze film maar een grote waardeloze prul.
En die dikke acteur is nog het irritanst van allemaal.
Wat een verschrikkelijke schreeuwerd is dit met zn lelijke nippels

avatar van Noodless
De film heeft best wel leuke simpele grappen, ook al zijn het vaak poep en -seksgrappen.
Het eerste gedeelte van de film is best onderhoudend en heeft toch een aantal grappige scènes.
Naar het einde toe wordt het allemaal wat melig en minder grappig. 5/10

avatar van Fran
In het begin was het voor mij flink inkomen. Visueel gezien vind ik de film niet sterk in elkaar zitten. Het heeft allemaal een beetje een fletsjes overkomen terwijl het verhaal en de humor dit natuurlijk absoluut niet is. Verder waren vooral in het begin de grappen erg flauw. Die drol bijvoorbeeld. Pffff, boring.

Maar ik zou zeker even volhouden want als ze even in New Orleans verblijven word het steeds leuker. Zo grappig als één van de jongens eerst denkt dat hij met Carmen Electra naar bed is geweest maar daarna denkt dat hij homo is omdat hij dit niet gedaan bleek te hebben. Om aan het einde toch nog voor een aangename verassing te staan.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Vermakelijk filmpje wat hier en daar duidelijk op een positieve manier heeft afgekeken bij de klassieker Animal House.
Vanzelfsprekend niet het zelfde niveau, maar je kan ze in dit genre velen malen slechter treffen.
Leuk, vermakelijk en vooral luchtig vermaak is wat je mag verwachten en ook krijgt opgediend!

avatar van Crazy_horse
Het feit dat ik op dit tijdstip en de nodige biertjes niet in slaap ben gevallen zegt genoeg. Lekkere dames, flauwe grappen. Vaak lach je er niet om maar het kijkt gewoon lekker weg. Dit genre is gewoon :
Bier - check
Chips - check
Makkelijke broek - check

Kortom, weer een juweeltje in dit genre.