100 Girls (2000)

geregisseerd door Michael Davis
met Jonathan Tucker, Katherine Heigl en Emmanuelle Chriqui

Een eerstejaars-student ontmoet het meisje van zijn dromen in een lift tijdens een stroomstoring. Ze bedrijven de liefde, en hij wordt verliefd op haar zonder ooit haar gezicht gezien te hebben. Hij heeft nu een nieuw doel in zijn leven: het vinden van zijn mysterieuze vriendin tussen de 100 vrouwelijke verdachten.

avatar van fappie
hahah deze was echt supergrappig

avatar van ILDIB
heb hem al doorspoelend nogmaals zitten kijken, veel nikzeggende zooi, maar hier en daar echt een goede passage. Heigl is echt njam.

1 van de weinige films waar ik me gewoon echt niet vermaakt heb
flut verhaal en kut uitgewerkt... verder moet die gast stoppen met zijn filosofisch gebrabbel, gaat nergens over

de enige pluspunten zijn dat de hoofdrolspeler veel op mij lijkt en de enige reden dat ik hem afgekeken heb is omdat er wat chicks inzitten

Enorme tegenvaller van Michael Davis die de regie van het geweldige
Shoot Em Up (4*) op z'n naam heeft staan.

Dit is een erg flauwe tienerkomedie. Heel af en toe komt er wel eens een iet of wat leukere scène aan te pas maar over het algemeen een zwaar teleurstellende film.

1,5 *

avatar van Zandadder
matig.

Irritante personages, flauwe voorspelbare humor.

Ik had deze film ooit al eens gezien maar ik wist nu niet meer hoe hij juist ging. Ik vond dit wel een leuke film. Verhaal was goed; niet te overdreven.

Dick2008
Eerste halfuur is nog wel aardig maar wordt dan wel saai met dat geklets, komt aan het eind nog wat terug maar in zijn geheel wat teveel van het goede. 3.0

avatar van pooper
ik weet niet wat iedereen zo slecht vind aan deze film, acteer was redelijk en de humor was grappig. lekker wegkijkertje.

avatar van Elineloves
Ik vond het helemaal niet zo'n geslaagde komedie. Wat ik erg jammer vind, want ik vind Katherine Heigl en Emmanuelle Chriqu toch altijd wel érrug leuk. Zelfs zij konden deze film niet redden. De humor was ver te zoeken en de personages waren, zoals al eerder gezegd, erg irritant.

Nee, niet mijn ding. Jammer.

avatar van JSPR_G
Dubbel gevoel over deze film. Aan de éne kant vond ik het verhaal best wel leuk en het einde onverwacht, maar aan de andere kant was er weinig komedie in deze komedie. Een ontspannende film, maar zeker geen grappige. Er zitten veel elementen in die op zich grappig zouden kunnen zijn, maar om de een of andere reden zijn ze dat niet in deze film. Ook iets te veel gepraat over de man-vrouw-verhouding, stak redelijk tegen op den duur.

Wel ja, matig filmpje uiteindelijk.

avatar van totkijkdanmaar
Vreemd dat deze zo'n laag gemiddelde heeft. Het is een tijd gelegen dat ik zo veel gelachen heb bij het kijken van een film, dus voor mij verdient deze film wat meer credits. En inderdaad: de seks-stukjes zijn voor Amerikaanse begrippen behoorlijk expliciet. Dus 3* voor de film zelf en een half punt erbij omdat Katherine Heigl [smikkel] meedoet.

avatar van JBass
Hele gekke film! Wat je van deze film vindt hangt af van de bui waarin je bent als je hem kijkt. Als je hem kijkt in een melige bui lig je vlak van het lachen, ondanks de vaak platte humor. Als je hem kijkt met een serieuze bui dan zet je hem met een half uur af... maar dat heb je eigenlijk met alle films in dit genre.

Ik had de juiste bui want ik geef hem 3*

avatar van Moviestar1979
Matthew bedrijft de liefde met een onbekende dame in een lift tijdens een stroomstoring.
Deze ontmoeting is voor Matthew zo bijzonder, dat hij er alles aan doet om haar terug te vinden.
Het enige wat hij van haar weet, is dat ze in een dameshuis tussen 99 andere meiden zit.

Een redelijke tienerfilm die zo z'n grappige momenten heeft.
Puur en alleen voor de echte liefhebbers.

2,5 *

avatar van renzoroy
begon redelijk grappig maar daarna begint het aardig boring te worden... Geen aanrader