100 Girls (2000)

geregisseerd door Michael Davis
met Jonathan Tucker, Katherine Heigl en Emmanuelle Chriqui

Een eerstejaars-student ontmoet het meisje van zijn dromen in een lift tijdens een stroomstoring. Ze bedrijven de liefde, en hij wordt verliefd op haar zonder ooit haar gezicht gezien te hebben. Hij heeft nu een nieuw doel in zijn leven: het vinden van zijn mysterieuze vriendin tussen de 100 vrouwelijke verdachten.

Is wel een leuke film maar soms zit het stom in elkaar.

hahah deze film is echt een toppertje!! echt heel goed gelachen en zeer goed vermaakt!!!

een onschuldig klein maar "informatief" en leuk filmpje ZEKER wel 3,5 sterren..

avatar van Jordy
yep, was grappig

Menni
Al genoeg tijd aan verspild.. (zo'n film van het soort waar Phoebe Cates zich ook nog wel 's schuldig aan maakte in een ver verleden)

Phoebe wie ?

Menni
Eh ja, da's misschien jeugdsentiment van een al langzaam oud wordende zak . Vooral bekend uit Gremlins.

avatar van Jordy
een halve ster?? Okee Citizen Kane is het niet, maar wat hier nou zo tenenkrommend slecht aan is...

vic
voor amerikaanse begrippen redelijk pikante film. Vond hem wel erg grappig en een leuk concept

avatar van narva77
Geweldig, een heerlijke pikante komedie. 3,5*

avatar van dartviper
Ik vondt het niet echt een geweldige film een paar leuke stukjes.

Diesel
100 GIRLS zit propvol met genrécliches en slecht geschreven dialogen. Daarom is het ook niets meer dan een hersenloze highschool komedie.

1.0/5.0

avatar van dartviper
Ik vindt deze film hetzelfde als American pie het is niet mijn humor.
Soms zitten er wel leuke stukjes en het verhaal is wel leuk opgezet maar jonathan tucker vondt ik hierin wel slecht acteren. ** sterren

avatar van jimkirk
niet echt een top film, Tucker acteert niet al te best.
het betere werk komt van Larisa Oleynik (Wendy, The girl next door) maar ook zij kan iets beter, kijk maar een naar 10 things I hade About You.

Sexy Lee Ryan
Heb deze film gister besteld, nu nog even afwachten wanneer die aankomt. Jonathan Tucker

avatar van mikey
Menni schreef:

Ben een genre-fan. 3*. leuk dat je over phoebe begint. We gotta remember her!!

Sexy Lee Ryan
Vandaag ontvangen, gaat vanavond absoluut bekeken worden! Mijn stem volgt nog.

Goh wat zendt Talpa leuke films uit..

avatar van Altijdklagen
ik vond het juist geen slecht geschreven dialogen, maar zelf mooi gevonden teksten...

Zal wel weer aan mij liggen...

Wel weer mooie kippetjes in de film...

avatar van michelnijmegen
Nou dit was toch echt waarschijnlijk de meest waardeloze film die ik ooit heb gezien. Had gehoopt op een paar leuke scenes maar dat zat er voor mij niet in... ik heb dan ook regelmatig de hoofdstukken door zitten zappen want ik vond het verschrikkelijk.

1* voor de mooie dames...

avatar van KristofBeckers
Achja zo films moeten er nu eenmaal zijn.
Het stelt niks voor maar ik kan mij er mee amuseren.
Als het maar niet teveel van die films worden:p

kArIzMa_TuRk
'Heel erg Leuk' Tucker heeft leuk geacteerd.. vond het een 3* sterren film.

Behalve propvol cliche's, ook propvol hottie's en daarbij erg koddig om te zien hoe mooi het leven eigenlijk is als je jong bent. Geen mens zal em twee keer zien, want inhoudelijk is het een prul.
Zeg maar Big brother met een iets te lange aftiteling.

avatar van LikeMovies
1* voor de film, 2* voor de dames. Komt er toch nog een redelijke score uit. Verwacht er niet te veel van, dan valt het allemaal wel mee. toch?

avatar van m1701
Vond de film niet veel aan.
Standaard verhaal, maar dat wil niet zeggen dat de film slecht is.
Geef em nog maar 2*

avatar van ILDIB
Wat is er toch met die verkleedpartijtjes in de collegefilms?
Beetje flauwe over the top ongein, met hier en daar een leuke scene danwel vinding. Heigl aan de tafel is het best

avatar van ***MaYa*1001***

Walgelijk.

Reinbo
Geinig.

avatar van Xen0n
Grappig filmpje, leuk om een keer te bekijken. Geinig rolletje, die hoofdrolspeler.