Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

100 Girls (2000)

geregisseerd door Michael Davis
met Jonathan Tucker, Katherine Heigl en Emmanuelle Chriqui

Een eerstejaars-student ontmoet het meisje van zijn dromen in een lift tijdens een stroomstoring. Ze bedrijven de liefde, en hij wordt verliefd op haar zonder ooit haar gezicht gezien te hebben. Hij heeft nu een nieuw doel in zijn leven: het vinden van zijn mysterieuze vriendin tussen de 100 vrouwelijke verdachten.

avatar van Elineloves
Ik vond het helemaal niet zo'n geslaagde komedie. Wat ik erg jammer vind, want ik vind Katherine Heigl en Emmanuelle Chriqu toch altijd wel érrug leuk. Zelfs zij konden deze film niet redden. De humor was ver te zoeken en de personages waren, zoals al eerder gezegd, erg irritant.

Nee, niet mijn ding. Jammer.

avatar van Moviestar1979
Matthew bedrijft de liefde met een onbekende dame in een lift tijdens een stroomstoring.
Deze ontmoeting is voor Matthew zo bijzonder, dat hij er alles aan doet om haar terug te vinden.
Het enige wat hij van haar weet, is dat ze in een dameshuis tussen 99 andere meiden zit.

Een redelijke tienerfilm die zo z'n grappige momenten heeft.
Puur en alleen voor de echte liefhebbers.

2,5 *

avatar van renzoroy
begon redelijk grappig maar daarna begint het aardig boring te worden... Geen aanrader

avatar van Noodless
100 meisjes....wat een zoektocht
Er komen wat jonge bekende gezichten voorbij zoals Katherine Heigl, Jaime Pressly en Emmanuelle Chriqui.
De zoektocht is soms wel leuk door bepaalde scènes waarin originele vergelijkingen en figuurlijk taalgebruik de aandacht weten te trekken. Helaas komt er ook wat meligheid aan te pas, vooral de scène waarin de hoofdrolspeler zijn liefde betuigt voor de 100 meisjes. 5/10