Pledge This! (2006)

Alternatieve titel: National Lampoon's Pledge This!

geregisseerd door William Heins en Strathford Hamilton
met Paris Hilton, Paula Garcés en Sarah Carter

"South Beach University's Gamma Gamma Sorority" is uitgeroepen tot Amerika's beste studentenclub. Gamma president Victoria English is knap, stijlvol, en volgens de geruchten de rijkste jonge vrouw ter wereld. Om tot de club te kunnen toetreden moeten de meisjes helemaal aan de extreem hoge eisen van Victoria voldoen. Alleen de knapsten, stijlvolste en de elite hebben kans om toe te treden.

avatar van hedkandi1
Ze kan zich beter bezig blijven housen met het maken van homeclips, daarmee wordt ze wel gewaardeerd.
Wat een waardeloze film was dit zeg

jelle92
ongeloofelijke slechte film
in het begin valt het nog misschien mee maar achter een tijdje verveelt hij echt ik had hem bijna stopgezet
jammer dat je natuurlijk geen 0.0 kunt stemmen..
en oversekst

Sugakiss
Wat een vréselijk slechte film. Paris' gezicht en lichaam glimt zowat de hele tijd en de enige die ik wel leuk vond was Noureen DeWulf die PooPoo speelde.
Vreselijk oversext.

0.5* voor de moeite.

hinie
Idd wat een ongeloofelijke flutfilm.
Die paris Hilton heft een uitstraling van 0, 0.

Hij was echt slecht,
Tenzij je helemaal fan van Paris ben is hij niet de moeite waard hem te huren/kopen. Het verhaal is echt slecht.

Een vriendin van mij en ik hadden besloten deze film te kijken omdat we ons kapot verveelden, En ja, als je een paris hilton film haal verveel je je! Na 30 minuten afgezet, wat een VRESELIJKE film, holy mother of god, wat een slechte film! en het acteerwerk van paris "koninging der nepheid" hilton is ook vreselijk! het verhaal slaat nergens op, oh nee wacht, correctie: er IS geen verhaal! 30 minuten naar ze grootje, Als je nog niet depressief was ben je het na deze film spontaan geworden!

avatar van soom
Meestal probeer ik een film, als ik hem eenmaal heb opgezet, uit te kijken, écht. Hoeveel scenes ik ook eerder heb gezien, en andere zaken, ik probeer toch om te blijven kijken. Omdat ik dan benieuwd raak naar het einde. Ik kan me identificeren met de hoofdrolspeelsters, gebeurtenissen die ik zie, en die mij persoonlijk raken, die mij iets zeggen. Maar bij Pledge this! had ik bij het begin al moeite met de beelden. Ik besloot toch wat verder te kijken. 10 minuten na deze beslissing had ik er spijt van. De dvd eruitgehaald, ja. Een 2e kans volgde even later, maar nadat ik de vreemde scenes had gezien van waar ik bij de eerste keer was gebleven, besloot ik deze dvd geen 3e kans meer te geven en hij belandde dan ook op een veilige plaats, zodat ik nooit meer naar dit wangedrocht hoef te kijken. Dit is véél erger dan bijvoorbeeld Crossroads, die nog wel meeviel qua acteerprestaties. Ik weet best dat er wat valt te zeggen over mijn zeer, zeer aparte manier van filmkijken, maar ik vond Pledge this! echt ongelooflijke bagger en ik was ook helemaal niet benieuwd naar het einde. Misschien dat ik had moeten doorbijten, moeten wachten tot het beter zou worden, maar dat lukte mij echt niet, vandaar dat deze dvd een enkeltje vuilnisbak kreeg van mij, en ook dat is zonde, ik weet het. Maar ik kan hier niet naar kijken en ik heb spontaan hoofdpijn gekregen nu. Ik was een stuk blijer toen ik dit nog niet had gezien.. Ik heb een groot vraagteken bij dit soort bedenkelijke producten dat de naam heeft om film te zijn. Het sex-filmpje dat Paris maakte is nog van veel betere kwaliteit... maar ja.

Bedankt, Paris Hilton...

Hoe kan in godsnaam deze film nog een rating hebben van 1,40? Dit is echt de meest trieste film. Ik heb deze film met pijn en moeite afgekeken en kreeg er inderdaad koppijn van. Paris vind zich al helemaal (onterecht) geweldig en dat wordt in deze film nog maar eens helemaal waargemaakt.

Paris je bent een helemaal niet zo'n geweldig persoon en no way knap! Je zou zelfs wat langer in de bak moeten zitten voor zo'n film!

avatar van Travolta_Jackson
Volgens de Avrobode (tv-gids) een van de slechste komedies ooit. Nou ik geef ze gelijk een vreselijk film met een verselijk verhaal en een vreselijk cast had het liefst een 0.0 gegeven maar moet blijven bij een 0.5.

avatar van J.S.
Een film is dit niet, eerder een soort kanker dat zich in pellicule heeft weten te transformeren, wie deze film goed vindt mag heel de mensheid een plezier doen en zich laten steriliseren, 0,5*.

avatar van Seifer
Okay voor deze film doe ik niet eens de moeite om het helemaal af te kijken, bij voorbaat 0.5.

avatar van rroossiiee
in tegenstelling tot de rest vond ik deze film best grappig!

avatar van Octo
Poging tot fim, poging tot humor, poging tot erotiek, mislukt en ernstig ook 0,5*
Als de vrouwen allemaal naakt waren geweest en met elkaar aan de gang waren gegaan was het misschien nog een goede porno geworden!

avatar van P8rb
rroossiiee schreef:
in tegenstelling tot de rest vond ik deze film best grappig!

Soms moest ik ook even lachen ja, maar nog veel vaker moest ik huilen omdat de film zo slecht is.

Jammer dat deze film zo vaak een 5* heeft gehad, zwaar overgewaardeerd

Reinbo
1* Op naar de flop 100...

avatar van Purmerend
Not Hot 0,5*.

Dit is echt ernstig 0.5*

garlic senior
sorry ik kan jullie niet helpen met deze film lina recta naar de flop te sturen want ik heb de film niet gezien en dan mag ik (nog) niet stemmen helaas.

BlueSword
gezien de reclame leek het mij een leuke tiener komedie, ook al wist ik dat het zoooo slecht zou zijn, vooral omdat ook nog paris hilton erin speelt maar ik had niks te doen en er was helaas voor de rest niks op tv.
af en toe een glimlach maar meer niet, walgelijke film en dan vooral dat einde! can u say WTF?
1.0*!

avatar van moviegirl
Wat een vreselijke film! Ik had al verwacht dat het slecht zou zijn, maar zo slecht! gewoon geen woorden voor....
Dit is geen komedie maar een flopmedie
0,5* omdat het niet lager kan

avatar van sonyjh
tja mannen, wees eerlijk: wie kijkt er nu ook een films als deze?? ...

Een hele apparte film, die helemaal nergers op slaat!
Paris Hilton! OHH MIJN GODD.. dat iemand daar nou naar kan kijken!..

Ze deed het echt vreselijk!

Maar de rest van de film was wel geinig!..

*2,5

bar slechte film!

avatar van Zuzuu
Paris Hilton = UGLY!

Kijk NIET! Anders krijg je zoveel spijt dat je zelfmoord zal plegen.

Ik wilde de film een 0,5 geven, maar achteraf veranderde ik van gedachten omdat 0,5 toch te hoog is voor deze achterlijke gedoe. Daarom heb ik mijn stem gewoon verwijderd, want het verdient mijn stem niet.

avatar van Statiegeld
Dit is echt de slechtste film die ik gezien heb. Ik heb genoeg films met slechte special effects gezien en waardeloze verhalen maar deze film is NOG slechter dan dat. Deze film gaat werkelijk NERGENS over. Er zit totaal geen spanning in en de spil waar het verhaal om draait een paar meiden die op een cover moeten komen is zo mager. De acteerprestaties waren echt waardeloos. Paris Hilton was bagger maar er zaten meerdere acteurs en actrices tussen waarvan het leek dat ze van de straat waren geplukt. Het meest storende aan deze film was nog wel het ongelooflijke seksisme in deze film. Je zou denken dat de doelgroep van deze films meisjes in de leeftijdscategorie 12-18 is maar daar is kennelijk niet opgelet. Voor zover ik me herinneren was er OPEENS een klaslokaal waar naakte meisjes rondsprongen, er zat een 50-jarige vrouw in de film die iedereen wilde neuken en er was zelfs een shot van haar borsten, Paris Hilton was natuurlijk alleen maar met sex van jongens bezig en hetzelfde geld voor de vriendinnengroep van de 'losers'. Het meest lullige was nog wel het Indische meisje en haar 'seksuele ervaringen'. Je zou het bijna racisme noemen. Deze film verdient maar 1 waardering en dat is:

avatar van Statiegeld
sonyjh schreef:
tja mannen, wees eerlijk: wie kijkt er nu ook een films als deze?? ...

Ik was bij mijn buren. We hadden niks te doen en hij lag daar zo op tafel. Sorry, ik heb gezondigd.

Bah bah bah.. Hoe slecht kan een film wel niet zijn..

En wat is die Paris Hilton toch lelijk euuwww..

Heb 0.5 gegeven spijtig dat je niet 0 kan stemmen..

avatar van Inwen
Ik heb deze film een tijdje geleden gezien op tv, omdat er echt niets anders was en ik me nogal verveelde. Wat een slechte film is dit! Ik snap niet waar ik de energie vandaan haalde om de film af te kijken, want het gaat werkelijk nergens over. Er zit geen verhaal in, de grappen zijn van het laagste niveau en de acteerprestaties zijn om te huilen. En Paris..... de speelt zichzelf.

Ik geef de film een 0,5.
Meer issie niet waard.

Eerlijk is eerlijk; ik heb niet de hele film uit gezeten. Echter na een half uur ziet iedereen toch al dat Pledge This rommel van de bovenste plank is.

avatar van BlueJudaskiss
hitemup schreef:

En wat is die Paris Hilton toch lelijk euuwww..

Jij trekt wel volle zalen?