Pledge This! (2006)

Alternatieve titel: National Lampoon's Pledge This!

geregisseerd door William Heins en Strathford Hamilton
met Paris Hilton, Paula Garcés en Sarah Carter

"South Beach University's Gamma Gamma Sorority" is uitgeroepen tot Amerika's beste studentenclub. Gamma president Victoria English is knap, stijlvol, en volgens de geruchten de rijkste jonge vrouw ter wereld. Om tot de club te kunnen toetreden moeten de meisjes helemaal aan de extreem hoge eisen van Victoria voldoen. Alleen de knapsten, stijlvolste en de elite hebben kans om toe te treden.

Bluebell
Wat een k*t film zeg!!
dat ik daaraan 5 euro heb besteed bah bah

Aan deze film ga ik geen woorden vuil maken.

pff.

avatar van Lady_Movie
waar gaat het toch heen met de filmindustrie.
Get a life man .. deze viel is ronduit TRIEST

een 0.5

zeg wanneer komt deze eens op nummer 1 in de flop top 100! De zeemeerman is 10 x leuker dan deze film! Ik zou bij die film bijna buikpijn van het lachen krijgen

avatar van Dartmeister
Ik dacht national lampoon's, die gok kan ik wel nemen ondanks PH, maar helaas, wat een draak van een film die op alle punten faalt. Het is echt niet grappig, ik kon zelfs niet lachen om het niveau.....

avatar van tommykonijn
Ik heb deze Film per ongeluk gezien en nu maak ik geen spellingsfout nee per ongeluk want ik heb deze Poster en het gemiddelde al eens op Moviemeter gezien en ik had al verwacht dat hij heel Slecht zou zijn en de voorspelling bleek waar te zijn, Echt een rotte Film : Paris Hilton vind ik absoluut niet Goed acteren en de sfeer van de Film ook al, Nee dit vind ik absoluut slecht!

avatar van dualcia
Damn, wat een kutfilm haha. Gelukkig dat ik kutfilms leuk vind.
Want het was gewoon een kutverhaal, niet origineel en ik ergerde me dood aan Paris Hilton.
Maar toch was het leuk om naar te kijken. En Simon Rex ook.
Het leukste stukje was toch de 2 seconden dat Preston Lacey opeens in beeld kwam, haha

Alldoss
Ik vondt dit een geweldige film om te kijken!

Lad
2 sterren, maar ik vond hem niet zo slecht, al is het een tijdje geleden...

Dit is de eerste keer dat ik een film heb gezien waarin de hoofdrolspe(e)l(st)er veruit de slechtste acteerprestatie neerzet. Wat een belabberd actrice is Paris Hilton.

De momenten waarop zij in beeld was, waren dan ook ruimschoots de slechtste scènes uit de film.

Echter, veel van de scènes waarin Hilton niet zat waren best grappig. De karakters die de 'losers' speelden waren erg grappig, vooral de oudere vrouw en het Indische meisje.

Krappe voldoende: 3*.

avatar van Lexcoaster
Dat dit soort rotzooi wordt gemaakt..

Het enige wat Paris hoeft te doen, is zichzelf spelen, een lege trut dus. De rest draait daaromheen en is net zo leeg dus. Bah. 1 Ster voor de moeite en de mooie dames, Paris valt helaas niet onder mooi... 1*

combi
Lexcoaster schreef:
Dat dit soort rotzooi wordt gemaakt..
mischien voor de fans waar ze wel miljoenen van heeft?

ben je geen fan dan is het idd. een drama en zonde van je tijd!

avatar van patrick21079
Ik heb er zo'n spijt van dat ik deze heb gekeken

avatar van Lexcoaster
combi schreef:
mischien voor de fans waar ze wel miljoenen van heeft?

ben je geen fan dan is het idd. een drama en zonde van je tijd!

Ze heeft geen echte fans. Ze is alleen heel mediageil en voor diezelfde media dus een makkelijke prooi. Ze zit alleenmaar in films zodat ze constant in de publiciteit kan blijven..

avatar van gijs (-.-)
hoezo staat deze nog niet in de floplijst?

avatar van chevy93
Omdat hij (nog) niet genoeg stemmen heeft

hallooooooooooooo je spreekt hier wel van DE Paris Hilton... ik ga hem zeker kwijlend en wel bekijken denk ik whahahahahaha

avatar van Ethicus
Jaaaaaa!! Episch!

Nr 1 in de flop 100. Met stip binnengekomen. Heerlijk!

avatar van LOVExxYOU
Statiegeld schreef:
Dit is echt de slechtste film die ik gezien heb. Ik heb genoeg films met slechte special effects gezien en waardeloze verhalen maar deze film is NOG slechter dan dat. Deze film gaat werkelijk NERGENS over. Er zit totaal geen spanning in en de spil waar het verhaal om draait een paar meiden die op een cover moeten komen is zo mager. De acteerprestaties waren echt waardeloos. Paris Hilton was bagger maar er zaten meerdere acteurs en actrices tussen waarvan het leek dat ze van de straat waren geplukt. Het meest storende aan deze film was nog wel het ongelooflijke seksisme in deze film. Je zou denken dat de doelgroep van deze films meisjes in de leeftijdscategorie 12-18 is maar daar is kennelijk niet opgelet. Voor zover ik me herinneren was er OPEENS een klaslokaal waar naakte meisjes rondsprongen, er zat een 50-jarige vrouw in de film die iedereen wilde neuken en er was zelfs een shot van haar borsten, Paris Hilton was natuurlijk alleen maar met sex van jongens bezig en hetzelfde geld voor de vriendinnengroep van de 'losers'. Het meest lullige was nog wel het Indische meisje en haar 'seksuele ervaringen'. Je zou het bijna racisme noemen. Deze film verdient maar 1 waardering en dat is:

Pff!! Paris hoefde niet te acteren, ze is toch al en leeghoofd en een trutje. met die combinatie krijg je een film als deze.
Wat een treurige film zeg! Ik zou er bijna van gaan huilen, maar deze film is mijn tranen niet waard
Oh ja, nog een 0.5* voor de moeite

avatar van Mezelf
haaaaaahahahhaha
na al die reacties te hebben gelezen ga ik vanavond zeker ff kijken
lijkt me hilarisch
maar ik bedoel Paris kan toch alles? Zingen, acteren.. she's amazing

om haar hoofd & acteerprestatie

avatar van wwelover
Nou wat een geweldige film! Niet gek dat hij op 1in de Flop 100 staat, al heb ik wel slechtere films gezien. Maar god o god wat een dramatisch slechte film. Verhaal is niet leuk en al zovaak gedaan, en bijna altijd wel leuker. Bijna alle grappen waren slecht, alleen die rol van Simon Rex was nog wel geinig. En waarom moet Carmen Electra nou weer in Slow Motion de film in komen? Voegde niks toe. En die cliché speeches echt ik haat die zo!

Acteerwerk van Paris Hilton was echt slecht, die meid kan helemaal niks. En knap is ze ook niet (okay lelijk is ze ook niet). Simon Rex is wel weer geinig en ook een paar van die meiden deden het nog aardig, maar voornamelijk was het niveau dramatisch.

avatar van FillumGek
Ik moet bekennen dat ik deze film ben gaan kijken met voorbedachte rade. Ik wilde mezelf gewoon weer even lekker ergeren aan Paris en een welverdiende halve ster uitdelen, en dat is af en toe ook leuk...

Vanaf de eerste minuut knalt het roze van het scherm af. De toon is gezet; zoals verwacht een meidenfilm. Pluspuntje is dat er wel wat vrouwelijk schoon te bespeuren is. Vooral Garcés is prachtig om te zien en aan haar heeft het dan ook niet gelegen. Ook een lekker rolletje van Holly Valance. Paris 'ik kan niks' Hilton is echter weer op haar irritantst. Veel moeite hoeft ze niet in haar rol te steken, want die is waarschijnlijk hetzelfde als in het echte leven; een verwend loeder. Ze loopt alleen een beetje 'mooi' te wezen terwijl de vrouwelijke bijrollen vaker meer uitstraling hadden.

Verder een slap verhaal, bekende stereotypen en weinig grappen. Paar keer een kleine glimlach door Dax, maar dat was het wel. Fail!

avatar van m1701
Vond em eigenlijk nog wel grappig

Als Hilton niet in de scene meespeelt dan is het leuk.
Maar zodra zij iets zegt, komt het er altijd emotie loos en monotoom uit. Verschrikkelijk

Grappen zijn wel OK

avatar van brabusRUS
De film is slecht, maar zeker niet de slechtste! Ik vond de film nog best kijkbaar. Je moet de film natuurlijk niet serieus nemen, en als je dat doet dan is ie nog best te doen.

avatar van Ajax&Litmanen1
Kijk alleen naar de cover en je moet eigenlijk al geniet weten. Heb je die hersenloze met haar grafkop weer. Je zou dat mens echt uit alle media moeten bannen. Brrr.

avatar van Rosicky
Wat een triest zooitje

Wat een ellende, na een half uurtje hard werken om de film te kunnen volgen, heb ik toch de tv maar uitgezet...

avatar van jumpstylemovie
Haha, even gedegradeerd tot #1 in de flop 100