Pledge This! (2006)

Alternatieve titel: National Lampoon's Pledge This!

geregisseerd door William Heins en Strathford Hamilton
met Paris Hilton, Paula Garcés en Sarah Carter

"South Beach University's Gamma Gamma Sorority" is uitgeroepen tot Amerika's beste studentenclub. Gamma president Victoria English is knap, stijlvol, en volgens de geruchten de rijkste jonge vrouw ter wereld. Om tot de club te kunnen toetreden moeten de meisjes helemaal aan de extreem hoge eisen van Victoria voldoen. Alleen de knapsten, stijlvolste en de elite hebben kans om toe te treden.

Ik heb veel slechte films gezien , maar deze film slaat echt alles.
Hiermee kan ik haar feliciteren met de allerslechtste film aller tijden!
Nog nooit zo'n ****** film gezien.
Niet kijken dus.

Op nummer 1 in de Flop top 100... ? Die moet ik zien
Paris is toch altijd wel leuk (voor eventjes).

Dreiecke schreef:
Op nummer 1 in de Flop top 100... ? Die moet ik zien
Paris is toch altijd wel leuk (voor eventjes).

Om die reden keek ik hem ook.

avatar van galaxydriver32
wat is Paris Hilton lelijk zeg nog erger als Britt

avatar van TheLionKingFan
Pim1993 schreef:
Afgehaakt na 04:32 minuten.

Afgehaakt na 00:02 minuten.

avatar van Queno
Een vuilnisbeltproductie die de hele tijd incompetente domheid uitstraalt. De toiletscene met overduidelijk chocoladevla in het openend half uur was daar typerend voor. Pledge This! faalt faliekant met schunnige grappen.

Dick2008
Ik blijf het wel raar vinden dat de dvd nog zo'n hoog prijskaartje heeft, zelfs in winkels, kan je toch beter weggeven dan? Bij RTL 5 is hij ook al 4x keer uitgezonden, terwijl het daar toch om de kijkcijfers draait?

Ik zal niet beweren dat Paris Hilton bijster goede films maakt, maar hier is het wel weer het andere uiterste, dus je stemt maar een eind weg, maar ik ken wel "slechtere films".

Ik heb nog niet zo lang geleden The Simple Life deel 1 bekeken en ik vond het best wel grappig.

avatar van job98
nooit gezten ook niet, en na die berichten ook niet van plan

avatar van nclo
Leuk trouwens dat er hier zoveel figuren zijn die zeggen dat zij die film nog nooit hebben gezien maar al toch een beoordeling hebben gegeven. Dat vind ik echt knap.

Stomme film zeg
weing verhaal
erg kinderachtig

avatar van ArnoldusK
Het doet pijn aan mijn ogen om te zien dat mensen echt worden aangetrokken door deze film, meningen schrijven en stemmen. Waarom? Om te kijken of deze nu echt zo slecht is? Effe checke?
Ga op zoek naar jouw niche, naar jouw regisseur, naar jouw puur persoonlijke smaak.
Blijf toch weg van deze smerige, bedorven uithoekjes van Moviemeter (net als ik vanaf nu).

Dick2008
Dick2008 schreef:

Ik meende altijd dat ik deze film al had gezien, maar blijkbaar heb ik me dan toch vergist. Gelukkig kan je altijd je stem weer corrigeren, maar ik heb het met die schijt floplijst nu echt gehad. Er wordt hier een hoop gerept over Paris Hilton, maar hoe groot is diens aandeel nou eigenlijk in deze film? Ik denk dat veel mensen deze film niet eens hebben gezien of misschien een klein stuk eruit.

Het was een gok om deze film te zien, maar achteraf is het allemaal wel meegevallen. Hilton is niet echt een aanwinst voor deze film. Verder zit het op het niveau van die High School, American Pie-achtige films, maar van dat soort heb ik echt slechtere gezien, die verre van leuk zijn. Dat soort films blinken nooit uit van goed acteertalent en gaat het meer om de humor en vulgaire grappen. Er komt wel weer het nodige bloot, poep, plas, kots ... in voor. Ik ben niet zo'n liefhebber van dat soort grappen maar kan er toch wel om lachen. Behalve Hilton, waar ik niet bepaald een fan van ben, komen er nog genoeg andere dames (en heren) aan bod, een hele lijst, zie anders daarvoor bij IMDb. Sommige spelen redelijk, anderen niet zo goed. Nou, ik heb er verder niet zo op gelet.

De film begint goed met een hit van Blondie "Dreaming" en de rest van de muziek is ook genietbaar. Het laatste gedeelte is echt wel leuk en verder is het wisselend maar dat is meestal zo met dit soort films, soms flauw dan weer grappig. Maar in zijn geheel vind ik het toch best een aardige film. Heel onterecht zoveel lage stemmen. Ik geef hem zelf 4.0.

kevinvd
Superfilm!!! Ontzettend van genoten!

avatar van job98
Dit is geen film, dit is verspilling van filmrollen en werkuren van cameramannen en technicussen en regisseurs.

avatar van van duijn
17 minuten volgehouden, ergste irritatiepunten: die dikke trol, Paris Hilton die zich gedraagt alsof ze een god is, die lelijke heks met opgeblazen tieten en de strontscene in de wc waar ik totaal niet om heb kunnen lachen. Je denkt dit voor de lol te kunnen kijken omdat hij zo verschrikkelijk slecht is maar het is het zo slecht dat het niet eens meer grappig slecht is. Niet kijken..

avatar van edwinoudenes
Dick2008 schreef:

Ik vind jou wel grappig..

avatar van 1311811
Kunnen we misschien ook '0' stemmen?
Als het bijvoorbeeld om tentamens gaat, is een 1 toch ook niet het minimum?

avatar van VincentL
1311811 schreef:
Kunnen we misschien ook '0' stemmen?
Als het bijvoorbeeld om tentamens gaat, is een 1 toch ook niet het minimum?

Ik weet niet wat voor tentamens je maakt? Bij mij is het nog nooit lager dan een 1 geworden hoor...

avatar van 1311811
VincentL schreef:

Bij mij gelukkig ook niet, maar heb het toch altijd voor mogelijk gehouden......never mind

avatar van Ebenezer Scrooge
Dacht dat het tijdperk van de stomme film achter ons lag. Tante Sidonia! Als ik die Chihuahua van haar was dan had ik bij één of andere fimpremière of awardshow midden op de rode loper mijn scherpe tandjes in haar nek gezet en een slagader doorgebeten!

avatar van pierre18
Staat nr 1 in de TopFlop en terecht
De kijker die deze film kan uitzitten verdient een plek in de TOP100 van 'kijkers die volhouden' (of hopen op beter...)
Ik redde het net aan 10 min.

TheLionKingFan schreef:
Afgehaakt na 00:02 minuten.
Afgehaakt na 00:003 minuten.

JustSomebody
Ik had zin om Paris gewoon een preek te geven over racisme

kevinvd schreef:
Superfilm!!! Ontzettend van genoten!
Je kunt maar beter je account verwijderen...

avatar van TheLionKingFan
JustSomebody schreef:
Afgehaakt na 00:003 minuten.

Hehe

Die doos kan niet acteren maar wel goed feesten!

Walgelijk!

avatar van LauraArsenal
Al na het zien van de trailer weet ik zeker al dat ik hem niet zal bekijken!

avatar van MDRAIJER
Dick2008 schreef:

Een "beste aardige film" verdient toch geen 4*? Volgens mij probeer je hem alleen maar omhoog te stemmen omdat 'ie zo laag staat.

avatar van SmackItUp
Toppertje! ...Nah