Pledge This! (2006)

Alternatieve titel: National Lampoon's Pledge This!

geregisseerd door William Heins en Strathford Hamilton
met Paris Hilton, Paula Garcés en Sarah Carter

"South Beach University's Gamma Gamma Sorority" is uitgeroepen tot Amerika's beste studentenclub. Gamma president Victoria English is knap, stijlvol, en volgens de geruchten de rijkste jonge vrouw ter wereld. Om tot de club te kunnen toetreden moeten de meisjes helemaal aan de extreem hoge eisen van Victoria voldoen. Alleen de knapsten, stijlvolste en de elite hebben kans om toe te treden.

avatar van DonOswaldo
Matig..

Hoopte dat ik me hier nog enigzins mee kon vermaken, maar dat was niet het geval. Heb me wel beter vermaakt dan de rest, zo vreselijk vond ik het nou ook weer niet.

Grootste struikelpunt is het acteerwerk. Sommigen doen het nog wel oke, maar mag over het algemeen stukken beter. Ook Paris Hilton die ik in The Hottie and the Nottie en House of Wax wel kon uitstaan deed het helemaal niet fijn.

Uitwerking mocht ook wat grappiger en het eind mist het feel-good gevoel dat je hoort te krijgen (of dat nou aan de opbouw of de afwerking ligt kan ik niet goed me vinger op leggen). Ook het feit dat Victoria English opeens toch niet zo kwaad bleek te zijn was totaal niet gepast en geforceerd.

avatar van skullcandygirl94
wauw.....paris hilton is echt een levende barbie! dan zijn de barbie films nog beter

dat je dit een comedie noemt? leek half op soft porno?!!?

Kunnen we geen negatieve sterren geven? Heb me rot gelachen.... oei wat een slechte ellende is dit

avatar van Travolta_Jackson
Sommige films zijn slecht of het is gewoon niet gelukt, dit is 1 van de weinige films die ik met zulke ergenis heb gekeken. Die 90 minuten duurde echt lang. Paris Hilton is voor mij sowieso een vreselijk irritant dametje en in deze film overtreft ze zichzelf nog is.

Een van de weinige 0,5 die ik hier heb wegggeven op MM.

Ik ga hem gewoon eens kijken.... Al die mensen vinden hem te waardeloos, dan is het vast echt zo'n lachfilm om je rot te lachen vanwege het verhaal en het acteerwerk. Ik bedoel: kom op, Paris Hilton??

sweinsteiger
Goed verhaal !! (bagger)

avatar van LOVExLIVE
Dit is echt de slechtste film die ik ooit heb gezien! Verschrikkelijk zeg.
Toch was het best hilarisch, juist omdat ie zo slecht is. Daarom een halve ster ^^

avatar van ibendb
Heb deze film dus verplicht nogmaals moeten zien op reis. Mijn broer ziet deze film namelijk zeer graag. Zeer freaky.
Ik blijf er bij: Deze film is Apenschijt.

Overbesekste Paris Hilton moest weer zo'n kutfilm maken om haar imago op te krikken.

Conclusie: Deze Uberlelijke Barbie-pop kan niks goed. (Behalve kind blijven.)

Sorry voor de Paris-Lovers, maar ik vind deze film kut.

avatar van dave
Vanaf de megalomane intro tot aan het misselijkmakende einde een verschrikkelijke uithoudingsproef waar zelfs U.S. Navy SEALs vriendelijk voor bedanken. In hun plaats zou ik nochtans alle wapens tot de laatste kogel leegschieten in de richting van dit uitermate droevige filmpje. Hilton bewijst wederom dat ze het meest dwaze wicht is dat op deze planeet rond waggelt. De plastieken snol stoot de meest oninteressante onzin uit die je in je hele leven gehoord zal hebben. Het foorwijf heeft tevens geen charisma, noch talent, maar helaas wel een grote berg geld ter beschikking. Van het kapitaalkrachtige venijn dat zich achter dit monstrum schuilhoudt merk je evenwel niets. Elk aspect wordt kansloos de nek omgedraaid.

Ik ben ontzettend slechtgehumeurd op dit moment. Als ik in de toekomst nog maar een glimp opvang van deze ondeugende vogelverschrikker, graaf ik mezelf zo diep in dat ik in Australië uitkom. Gelukkig smijten ze ginds een boemerang tegen alles wat nog maar op Hilton lijkt.

Mijn vierde nul, die spijtig genoeg enkel symbolische waarde heeft.

0,50 (0,00)

avatar van JustMike

Paris Hilton. Ze kan zich maar beter bezig houden met andere dingen. Want dit kan ze zeker niet. Het verhaal was om te hulen, de acteerprestaties waren om te janken! En die Paris was ook echt gewoon zo verschrikkelijk slecht. Kijk, als het nou nog grappig was, maar dat was het totaal niet! Zo cliché als het ook maar kan. Dit is gewoon zo verschrikkelijk slecht.

0.5
Oh, en Paris?!
Pledge This, *****!!

Waarom kan je hier niet min 4 sterren voor geven ofzo...... Wat een prul... Nou heeft Paris Hilton sowieso iets waardoor ik haar gewoon wil schieten, maar dit is echt echt oei.....

avatar van SmackItUp
Ik heb me kapot gelachen, maar niet omdat hij nou zo beestachtig goed is.

avatar van maxroelofs
amenmalek schreef:

dat je je rot lacht is toch ook de bedoeling?

wow wat een goede film snap niet dat deze zo laag staat

avatar van sabsabsab
ibendb schreef:
Ik blijf er bij: Deze film is Apenschijt.

avatar van sabsabsab
Vreselijk, niet te geloven dat dit soort films er door komen.

avatar van total_confusion
Wat een verschrikkelijke bagger film is dit zeg.

koksan
fantastische film!!!!

jacolijn123 schreef:
Actiescenes had fantastische special effects!

Dat meen je toch niet serieus?

Hekel aan dat domme wijf..

Bilge90 schreef:

Dat meen je toch niet serieus?

Een 1.0 voor The Godfather en deze film een 5.0. Ik denk dat het serieus is.

avatar van predator
Ik denk dat jacolijn 123 Paris zelf is

jacolijn123 schreef:
Actiescenes had fantastische special effects!

Ik ben het helemaal met je eens! Dit was echt een gruwelijke actiefilm met zooi goeie special effects!!
Niemand tipt ook aan Paris Hilton! Geen Arnold Schwarzenegger of Tom Cruise! Maar ook de film! Zoiets moeten ze maken in 3D, niet zo'n oersaaie film als Avatar of iets!! Dit is de film van het jaar.. Jammer dat ze er geen oscars voor gaven! Belachelijk!

avatar van Pim1993
Afgehaakt na 04:32 minuten.

Top film!
Yeah right...

Allemachtig! Wat een vreselijk, lange zit.
Er is gewoon helemaal niks goeds aan te bekennen.
Ik dacht eerst: "Is het echt zo slecht????"
Antwoord: Jazeker.

Helaas kunnen negatieve sterren niet bestaan daarom maar een 0,5*

avatar van tommycool
wel een hele slechte film. soms nog best vermakelijk, maar ik kan echt niet hoger dan 1.5* geven.

avatar van zgfproduction
als je van goede films houd, dan moet je deze film NIET kijken!!!

avatar van Ethicus
Toch knap van die William Heins om één film te maken, die alle slechte films opeens weer 'goed' laat lijken. Chapeau!