Pledge This! (2006)

Alternatieve titel: National Lampoon's Pledge This!

geregisseerd door William Heins en Strathford Hamilton
met Paris Hilton, Paula Garcés en Sarah Carter

"South Beach University's Gamma Gamma Sorority" is uitgeroepen tot Amerika's beste studentenclub. Gamma president Victoria English is knap, stijlvol, en volgens de geruchten de rijkste jonge vrouw ter wereld. Om tot de club te kunnen toetreden moeten de meisjes helemaal aan de extreem hoge eisen van Victoria voldoen. Alleen de knapsten, stijlvolste en de elite hebben kans om toe te treden.

avatar van Friday the 13 th
Ik begrijp de kritiek hier niet goed. De film was zo slecht nog niet. Een samenvoeging van Legally Blonde, American Pie en andere genreflicks.

Ik vond bepaalde typetjes erg aardig: die oversekste moeder, het Indisch meisje....ik kom er wel om lachen. Humor was lekker scherp en enkele scènes waren wel goed gevonden. Sommige waren ook wat kinderachtig, maar dat weet je met een National Lampoon produktie. Paris Hilton deed het ook niet slecht. Misschien wel een echte rol voor haar, al weet ik niet of ze zo wel echt is.

Op het slotfeest kwam nog een dik feestnummer van Belgische dance-act Ian van Dahl voorbij, wat een verrassing! Ik heb er best wel van kunnen genieten. Ik vraag me af hoeveel mensen op moviemeter deze film wel echt gezien hebben? Leuke nonsens voor op een zondagavond, niet meteen flop-100 material, wel een culthit in spé.

avatar van 1311811
Een "26e letter van het alfabet-film" Afval dat niet eens vuilnisbelt waardig is....

avatar van movie acteurs
Bij dit soort films hoef je bij voorbaat niet te bedenken of er een sterk verhaal inzit, overtuigend acteerwerk en dat soort dingen. Die dingen kunnen best op de lachspieren werken. Vooral het acteerwerk is geen applausje waard, en al helemaal niet dat van Hilton (ondanks dat ik geen hekel aan haar heb).

Op zich is de humor wel aardig. Het had wel wat leuks. Ondanks dat deze film erg slecht is krijgt het nog een 1,5 omdat het best geinig was. Komt ook denk ik omdat het zo fout is. Maar die 1,5 geef ik dan ook echt voor de moeite.

avatar van Jesse93
Als je ziet dat Paris Hilton er in meespeelt weet je toch al dat je niet moet kijken...

avatar van Hakunamatafaka
Dat is de enige reden waarom ik ging kijken

avatar van JustMike
zo saai dat het gewoon saai is...zelfs voor national lampoon's

avatar van K*D
K*D
Totaal onnodige film
*0,5 omdat het niet anders kan

surgeon8 schreef:
ik kijk het voor de tieten haha

Sorry, maar het waren allemaal oppomptieten die je zag

avatar van SnakeDoc
Een film als deze moet je gewoon niet willen zien.
En wat is die Paris Hilton ook lelijk zeg.

avatar van Friday the 13 th
Wel vreemd dat al die 0,5 stemmer geen enkele recensie plaatsen en excuseer, nogal inhoudsloze berichten posten, terwijl we bij de mensen die een iets hogere stem geven wel kunnen lezen "waarom" en "waarom niet".

avatar van SnakeDoc
Acteer werk zeer overdreven, slecht en dus een dikke onvoldoende....
Een verhaal dat eigenlijk nergens over gaat.
Een ontzettend irritante Paris Hilton.

De hele film straalt domheid uit.
Dat zou nog grappig kunnen zijn, maar dat is het niet. Geen enkel moment is om te lachen.

Ja de wat oudere vrouw die zich tussen de jonkies bevind is af en toe wel leuk, maar die wordt je na 30 minuten ook wel zat.

En dan nog een paar verschrikkelijke slechte scene's zoals de ontploffing op het toillet. Nee .... dit is echt het diepte punt op film gebied.

Zo goed

avatar van Friday the 13 th
Hier kan ik genoegen mee nemen

avatar van stfuympos
Leuk voor Paris fans, voor mij was het niks.

avatar van AGE-411
di 22 juni om 23.15 op 2BE

Nomak
Je vraagt je soms af hoe slecht een film kan zijn. Heel erg slecht dus. Oervervelende en irritante personages gespeeld door een hoop lelijke trollen (Holly Valance uitgezonderd) die de titel actrice niet waard zijn. Het personage van Paris Hilton is één of ander verwend snolletje dat denkt dat de hele wereld om haar draait, en je gaat je dan ook afvragen of die Paris Hilton hier gewoon zichzelf speelt. Al vond ik dat oud en oversekst wijf nog vreselijker.
Pledge This is een vervelend filmpje met een dom verhaaltje dat nergens op slaat, met erg slechte grappen waar ik helemaal niet mee kon lachen. Dit is een enorm slechte film.

avatar van JDSsmetje
Na de aftiteling dacht ik even dat het geschreven was door Paris Hilton zelf....

Had gedacht nog eens te kunnen lachen met de volgens Moviemeter bijna slechtste film ter wereld, maar nee, helaas, werd er eerder boos van. Vooral door dat enorme ego van het personage Victoria English, en ja wellicht ook Paris Hilton zelf. Vicotria denkt dat de evenaar door haar gat loopt en doet heel erg neerdunkend naar de anderen toe. Erg is dat de anderen maar blijven aan haar gat lekken. Acteerwerk is van zo goed als iedereen slecht, en ook zo goed als iedereen zijn oerlelijke trollen met overvloed aan lelijk toegepaste make-up artikelen. Maar toch op één uitzondering na, Nomak heeft blijkbaar smaak, Holly Valance uitgezonderd.

Dom!

avatar van Zinema
Zinema (crew)
Paris Hilton is geen Marilyn Monroe.

Want het laatste fotomodel had niet alleen meer charisma in haar pink, ze kon ook nog eens acteren. Hilton kan dat niet, zo wordt pijnlijk duidelijk in deze onleuke komedie. De humor is voornamelijk van het bekende pies- en poepniveau, maar ook de vele sexgrappen zullen de meeste tienermeisjes en hun moeders niet hebben kunnen waarderen. Simpelweg omdat ze flauw en te banaal voor woorden zijn.

De film is ook nog eens stukgemonteerd en heeft een lelijke look. De soundtrack is waardeloos en het 'Nickelodeon'-verhaal, inclusief het moralistische einde, vervelend. Voeg daar aan toe het amateurtheater en een flop is het resultaat.

Slecht.

avatar van Kippie.
100% mislukte grappen, zoals I can't see my shadow, because I'm so thin. Ha-ha. Zo slecht dat het bijna wel grappig is. Bagger acteerwerk en de rest moet je zelf maar ervaren. Al raad ik het niet aan. 0,5*

avatar van morgan_freeman
De gehele film bijna niet kunnen lachen, zelfs geen kleine glimlach.. Pulp van de bovenste plank en als Paris Hilton zichzelf gaat nadoen in haar domheid wordt het ook niet veel beter...

Ik kreeg deze film samen cadeau met de film Doomsday. Nadat ik ben een trauma heb opgelopen en mijn DVd speler stuk ging door het laats genoemde , besloot ik met moed deze film te kijken. Maar wat is dit erg zeg ik wis niet dat er zoiets slechts bestond. Het acteerwerk de muziek het past allemaal niet , bovendien is het verhaal nog slechter dan slechts. Cijfer 0

avatar van Kippie.
Denoudezeurman schreef:
Ik kreeg deze film samen cadeau met de film Doomsday.

2 van de slechtste films als cadeau?

Hilton heeft een proces aan haar broek. Deze film zou geflopt zijn omdat ze niet voldoende promotie heeft gemaakt. Mmmm, zou het?

avatar van nightbreed
0,99?
Graag een beetje meer respect voor Paris Hilton ja, dit verdient die lieve arme meid echt niet.

avatar van Nakkie13
OH NEE, hij komt er weer op hoor...

avatar van FillumGek
Niet dus, want Spartacus begint om 22:15 op RTL7. Foutje dus.

avatar van Mug
Mug
Foutje hier dus. De film wordt uitgezonden op RTL5...

avatar van MovieHolic
RTL-waardige film dit.

Mijn God....wat is dit slecht. Die Hilton doet dan mee, maar wat dan nog...Ze had zeker niets beter te doen en daar komt nog bij: ze kan beter doen waar ze wel goed in is en dat speelt zich ergens tussen de lakens af.

avatar van Aapje81
Waardeloos gedrocht van een film. Ontzettend flauw ontsamenhangend en misselijkmakend. Alles is zwaar ondermaats met Hilton als een van de vele dieptepunt. Ongelofelijk wat een rotzooi. Enig lichtpunt is het hondje en de twee minuten dat Holly Vallence in beeld komt.

Terechte flop 5 notering.