Pledge This! (2006)

Alternatieve titel: National Lampoon's Pledge This!

geregisseerd door William Heins en Strathford Hamilton
met Paris Hilton, Paula Garcés en Sarah Carter

"South Beach University's Gamma Gamma Sorority" is uitgeroepen tot Amerika's beste studentenclub. Gamma president Victoria English is knap, stijlvol, en volgens de geruchten de rijkste jonge vrouw ter wereld. Om tot de club te kunnen toetreden moeten de meisjes helemaal aan de extreem hoge eisen van Victoria voldoen. Alleen de knapsten, stijlvolste en de elite hebben kans om toe te treden.

avatar van stan
Veel van gehoord, hopelijk doet Paris goed haar best, net zoals in House of wax

D-ark
Hopelijk is ie even goed als chrismas versie want die was de beste. Geen Chevy Case zijn ze gek geworden .

paris hilton, holly valance, nicky hilton, carmen electra.....

pffffff.....genoeg redenen om te kijken, en dan hoeven ze wat mij betreft niet eens goed te acteren

avatar van The One Ring
Mogen dit soort films eigenlijk wel gemaakt worden? En is het wel toegestaan om zo'n cast (?) bij elkaar te verzamelen?

Zag laatst een filmpje ervan in de videotheek. Wanneer komt ie uit dan? Als er dan zo'n bon is van 5 films voor 5 euro kun je deze wel meenemen.

Als er achter het plot nog een kwaadaardige zin over de society zou staan was het misschien nog interessant, lijkt me een standaard "(rich) girls just want to be in a movie" film.

stan schreef:
Veel van gehoord, hopelijk doet Paris goed haar best, net zoals in House of wax

Dat is niet genoeg . Maar wanneer komt die uit dan?

i.vd.staal schreef:
paris hilton, holly valance, nicky hilton, carmen electra.....

Ze kunnen allemaal min of meer zichzelf spelen, dus dat scheelt ook weer

avatar van moviefreak#1
Paris Hilton die acteert dat ze slim is . Als ze dat voor elkaar krijgt is het de beste acteerprestatie allertijden.

wat een slechte film.
en dan vooral paris hilton, en eht verhaal.
echt slecht uitgewerkt en nogal goedkoop.

avatar van fritsy
alweer een film over soortgelijk biografie van Paris Hilton.

Deze film is ongelofelijk slecht. Het verhaal is slap, een soort optimistische biografie van Paris.
Het acteerwerk is zelfs voor Paris' doen slecht en de enige reden om deze film af te kijken was voor mij het vrouwlijk schoon.

En dan is Paris zeker niet knap.

avatar van matthijs_013
Ik vond hem eigenlijk geeneens zo slecht. Ik nam deze mee uit de videotheek omdat deze film er zo belachelijk uitzag. Acteerprestaties waren mager, maar je ziet Paris Hilton's acteerprestaties wel vooruit gaan. Het was wel een redelijk filmpje. Slecht verhaal natuurlijk, maar als ik heb gelachen en me niet heb verveeld, verdient het toch wel *2?

Als jij gelachen hebt en niet verveeld dan is die volgens mijn wel 3 sterren waard ( is bij mij een zes), wat andere stemmen moet je lak aan hebben.

avatar van matthijs_013
stinissen schreef:

Een vermakelijke film geef ik meestal 2,5. Hier toch niet half puntje aftrek door het belachelijke verhaal (en personages) en meestal wat magere acteerprestaties.

De film heeft wel wat weg van American Pie...

i.vd.staal schreef:
paris hilton, holly valance, nicky hilton, carmen electra.....

Jij laat je ook niet hinderen door ook maar enige smaak he?

De enige die mij in deze film rooie oortjes zou kunnen bezorgen is Sarah Carter, maar zij zal dan wel weer een te kleine rol spelen.

avatar van dope
Mijn nominatie voor de slechtste films van de 21e eeuw!

Lekkere flutfilm.... vooral flut maar ook echt lekker

avatar van LikeMovies
Dit is echt de walgelijkste film die ik ooit heb gezien! In drie kwartier heeft deze film nog geen glimlachje kunnen opwekken. Zit er een verhaal in? Heb ik niet kunnen ontdekken. De coole dames zijn wel lekker, maar ik had meer van deze film verwacht... Die ga ik nu weggeven, maar wie wil hem hebben?...

Stuur maar na me op.

LikeMovies schreef:

Hehe... deze film kun je misschien beter gewoon weggooien

Ja stuur maar op . Getal onder de 10 stinissen ?

Snitz129
Als Paris niet zo VERSCHRIKKELIJK slecht was geweest was deze film nog op een 2* uitgekomen maar helaas nu maar 1*.
Het grappigste uit de film was een oversext hondje.

avatar van queenie
had er iets meer van verwacht, maar er zaten wel lachwekkende stukjes in. Paris zoals ze is.......blond en ..... 2*

avatar van Rujar
Paris leuk, film echt een prul 1ste klas

Damn wat is dat een te oversekste film,

Ja, ik zag deze film met 2 vriendinnen, wij vonde de film BARSLECHT, paris doet mss wel haar best, maar haar plastic face valt een beetje wel heel erg op,
Dusja, geen echt geinig moment van Paris, buite die zakke op die vieze meide op hun hoofd.
Van de andere acteurs en actrices wel natuurlijk!
Redelijk grappig maar, House of Wax en Bottoms Up, waar ze een soort van bijrol heeft zijn beter!

avatar van nummervlinder
Brr, deze lag in de Fnac, met alle Chinezen maar niet met den deze, Paris is geen € 10 waard! Heb hem dan ook zeker niet gekocht!

avatar van nickje76
Ben blij dat ik deze film nooit gekocht heb, wat een waardeloze film. Slecht in geacteerd, verhaallijn niet kunnen vinden, een flim waar alleen mensen proberen mooi te zijn en dat beeld aan de wereld proberen te verkopen dat mooie mensen de wereld beheersen. Slechte film, geen moment kunnen lachen. Mijn vriend vond de vrouwen wel heel mooi.... Maar ja, om daar nou een film van te hebben????