Bottoms Up (2006)

geregisseerd door Erik MacArthur
met Jason Mewes, David Keith en Paris Hilton

Owen Peadman is barman in Minnesota in het noodlijdende steakrestaurant van zijn vader. Als Owen mee kan doen aan een wedstrijd voor barmannen in Los Angeles en zo ook eens zijn (homoseksuele, maar dat weet zogenaamd niemand) oom Earl op kan zoeken, besluit hij te gaan. Dankzij partijdige juryleden wint hij de wedstrijd niet. Hij bedenkt echter een ander plan, waarin hij Lisa Mancini, een bekende actrice chanteert.

avatar van soom
Toen ik deze dvd in de schappen bij de videotheek zag liggen, twijfelde ik of ik hem wel zou moeten huren dan wel kijken. Na de laatste 'film' die ik van Paris had geprobeerd te zien, was ik er flink schrikachtig voor. Maar toch kwam ik er mee thuis, en moet zeggen dat het me wel heel erg mee viel, vond het zowaar nog een beetje leuk. Pledge This! Krijg je het huis bij mij niet meer in, maar een type film als Bottom's Up vind ik voor een keertje wel leuk. 2,5*.

Wat een saaie intro zeg.

avatar van Just×Me
Mwah, geen hele bijzonder film, maar ook geen super slechte... Ik houd normaal niet echt van die 'Paris Hilton films' maar goed, deze kon er nog wel mee door. Sommige momenten vond ik wel leuk. =)

3,5 sterretjes

hij valt wel mee deze film. geen supperfilm. goed voor een keer te zien. acteerprestaties van Paris Hilton zijn maar slecht maar van de andere acteurs vond ik ze ook niet goed. het verhaal is maar flauw.

avatar van canciser
Deze was laatst op tv geweest, erg slecht. Dit is de eerste film die ik een 0.5 geef, wat is dit bagger. Paris kan niet acteren, de film zit vol gestolen slechte grappen en ik vind het verhaal alles behalve gepast.

avatar van flipflop
Viel reuze mee. Ik heb zelfs nog even moeten gniffelen om Uncle Earl.

Meneer Bungel
Urgh, Paris Hilton, wat een uitstralingsloos figuur - stop met dat hele 'acteren' ajb! Verder een oninteressante b-film met Hollywoodland vs. The World-verwikkelingen waarbij gepoogd wordt begrip te kweken voor de zware belastingen van het stardom, maar een en ander - toegegeven - ook gerelativeerd wordt. Natuurlijk wil het zichzelf niet te serieus nemen, maar ook weer wel een béétje... of zo. Wat moet je d'r mee? Uitzenden op sbs6 in de zondagnacht, goed idee!

1,0*.