• 8.251.992 stemmen

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Don Michael Paul

Met onder meer: Mick Partridge, Big Boi en Faizon Love

Plot Who's Your Caddy?

"It's the street vs the elite."

Een rapper probeert tevergeefs lid te worden van een erg besloten golfclub. Wanneer dit niet lukt, koopt hij het land gelegen in de buurt van de golfbaan, en chanteert hij het bestuur zo, dat hij lid mag worden, in ruil voor het stuk land. Als hij eenmaal lid is, onderneemt het bestuur vele pogingen om het lidmaatschap van C-Note af te breken. Omdat de reputatie van C-Note's familie op het spel staat, doet C-note er alles aan om de golfclub te bezinnen.

image

avatar van Purmerend

Purmerend

Nummer 1 in de bottom top 100 op imdb

avatar van ericos

ericos

Hahahaha ja ik zag het. Krijgt daar een 1,2 op de schaal van 10. LOL!

avatar van anthony68

anthony68

waarom hebben jullie niet gestemd??? ik vond vermakkelijke film hoor gelachen weer zwart vs wit....

geef 3,5 *

avatar van fritsy

fritsy

Was je zeker stoned, 6000 mensen op IMDb dachten er anders over.

1.2/10 (6,002 votes) Bottom 100: #1

avatar van Guinness

Guinness

raar, ik was niet stoned en vond hem eigenlijk niet eens zo slecht

avatar van Gizzmann

Gizzmann

Raar dat cijfer verschil ja Ben nu eigelijk wel benieuwd, hij lijkt me eigelijk nog een stuk vermakelijker dan andere Bottom 100 films eigelijk.

Dan ben jij gek

Reihim

Want hij is wel leuk hoor

Reihim

Ik vondt het heel leuk en heb gelachen,ze zijn een beetje gek,echt niet slecht,echt niet.3 steren van mij

avatar van ASroma

ASroma

film gaat echt helemaal nergens over, maar daardoor wel lekker wegkijkend en soms nog best stiekem een beetje grappig.

Verstand op nul en je vermaakt je nog best!

Reihim

De zijn nog slechte film dan deze,ik zelf vondt het top,feestelijk,en leuke actuers

avatar van jumpstylemovie

jumpstylemovie

Verschrikkelijke FLOP film

Het was serieus tijdverspilling.

Geen aanrader kijk hem a.u.b. niet!!

0.5***

avatar van Raffael77

Raffael77

Bij deze film is het weer eens een bewijs dat IMDB er weer eens naast zit.

Hij is niet vet goed maar ik heb best moeten lachen.

Ze geven daar een 1.2 en dat is veel te laag. Ik geef een 6 dus wordt het een.......3

avatar van otherfool

otherfool

'A triple bogey excuse for a comedy'

Beschamende vertoning eert stupiditeit en onnozelheid als zijnde de ultieme levensdoelen. Deze luide en vervelende aanval op de menselijkheid is een ode aan de hufterigheid en 3000 stappen terug in de beschaving. Ultiem dom, seksistisch en racistisch, een wanproduct, een marteling, een aanslag op al het goede in deze wereld.

0,5*.

avatar van el padrino

el padrino

hihi....misschien moeten jullie bij de komedie s maar eens allemaal stonie zijn...hihiwant dan kijk je anders naar een komedie en wat voor film dan ook. 4,5

avatar van skipy05

skipy05

is maar een flauwe film. veel grappen komen er niet in. je weet van het begin al hoe het af gaat lopen. verhaal had veel beter gekunt. ik snap voledig hoe het komt dat hij op imdb zo laag staat. voledig eens mee.

avatar van angus

angus

was wel een aardige film paar keer gelachen.

2 sterretjes van mij

avatar van kanjertje

kanjertje

Doorsnee komedie.

Niet goed ook niet slecht

Af en toe gelachen

avatar van PKlijnstra

PKlijnstra

Haha, heb me kapot gelachen. Deze film is echt gewoon een must-see. Helemaal geen bottom 100 film. Onnozel gewoon.

avatar van Ant

Ant

Nou deze film is zo slecht, daar helpt geen joint aan. Het is trouwens niet eens een stoner film. Het is gewoon een flop. Ik ben wel goed bezig deze week. Eerst the hottie and the nottie en nu deze film weer. Maar deze vond ik nog slechter als the hottie and the nottie. Gewoon een 0.5.. Eerste keer dat ik die geef.

avatar van mkonji

mkonji

Het is geen slechte film, het is een standaard commerciele film. De mensen die dit soort films kijken, luisteren ook naar commerciele muziek en doen alles wat commercieel is. In tegen stelling tot jullie mensen, jullie zijn film kenners en verwachten een goede film met een goed plot, camera werk en acteer werk. Hij is dus ook niet voor jullie bestemt. Het is ook meer een film die je 1 keer kijkt en hem dan vergeet voor de rest van je leven.

avatar van skompie

skompie

Het is in principe een simpel verhaaltje. Verder niet heel slecht want die anderhalf uur kon ik mijn hoofd er prima bij houden. Toch zaten er voor mij niet echt super goede grappen in. Ik zou zo 1,2,3 geen één meer weten. Die scheet grappen zijn sowieso te dom

Ook is het verloop natuurlijk erg voorspelbaar en cliché. Ze bakken er eerst niets van en dan geeft iemand ff een praatje en ineens raken ze alles en die anderen, waaronder zelfs een pro, slaan alles mis. Sure! Tuurlijk is het een film en daarin is alles mogelijk maar het is te simpel.

Film die je dus idd 1x kijkt en dan best te doen is maar daarna vergeet je hem snel...

avatar van rep_robert

rep_robert

Zit nu ongeveer op een derde van de film, de film kan mij helaas niet goed bekoren.

Ik bedoel, moeten we ons nu sympathyseren met die negers allemaal?

Ik kan me totaal niet in hun vinden, eerder aan die eigenaren van de golfclub, die volkomen terecht dit soort tuig willen weren van hun club, aangezien ze tot nu toe voor niks anders zorgen dan problemen!

Later op de avond het volledige verslag van de film

Edit:

De tweede helft van de film werd voor mijn gevoel iets beter, al bleef het allemaal beneden de maat en gebeurden er zoveel onlogische dingen je kan mij niet vertellen dat als je met polo iemand van z'n paard af beukt, zelf ook geen paard hebt en vervolgens wel scoren dat dat allemaal legaal is?? Verder is het gewoon onlogisch hoe een rijke miljonair opgepakt wordt op basis van een getuigenverklaring van een niet te vertrouwen "gangster".

het hele golfspelletje sloeg nergens op, eerst kansloos achter staan en na een neppe peptalk toch alle sterren van de hemel slaan en de anderen(waaronder een prof niet)

Teveel minpunten in deze film, waardoor hij toch niet overeind blijft.

Verder vind ik de bijrol van Andy Milonakis echt verschrikkelijk irritant, een totaal te verwaarlozen bijrol(gelukkig maar, want dit jochie haalt altijd het bloed onder mijn nagels vandaan) en waren de poep en scheetgrappen richting het einde gewoon totaal niet grappig.

1,5 ster(voor de leuke dames en de redelijke hoofdrol van Big Boi)

avatar van Mescaline

Mescaline

Leuke vermakelijke en erg droge film.

Jammer van het slappe en totaal niet overtuigende einde.

2,5 voor het vermaak!

avatar van Zizzo

Zizzo

matige film, tussen de flauwe grappen en scenes zitten zeker wel leuke stukjes tussen, het verhaal is slap en geen drol aan, maar de karakters zijn aangenaam leuk. De poging tot "liefde" faalt en is nogal knullig. Leuke overdreven rap en hip hop muziek wat de film tot een licht vermakelijk film maakt.

avatar van Pasion

Pasion

Ik snap niet dat sommigen van jullie deze film slecht vinden. Oke het is misschien niet een topfilm maar ik heb zeker vaak moeten lachen, het verhaal is lekker makkelijk en simpel dus je kan je meer focussen op de leuke en grappige scenes. Daarom geef ik deze film een 3!

Heb erg genoten van de film en ik raad iedereen aan deze film te zien!

avatar van PusherMilo

PusherMilo

otherfool schreef:

'A triple bogey excuse for a comedy'

0,5*.

Haha maak je niet zo druk man. Dat je, na niet echt genoten te hebben van de film dit er nog even uit moet gooien, raak je er zo gefrustreerd door? Het is geen intelligente(incidenteel pretentieuze) Filmhuisproductie waarin het gaat om de moraal van de hedendaagse samenleving. Ik begrijp zeer zeker dat dit niet voor iedereen weggelegd is, en hoewel ik me kapot gelachen heb gruwel ik zelf ook vaak van te flauwe comedies. Maar je moet ze dan ook niet serieus nemen, wat had je dan verwacht?

Een guilty pleasure...3***