• 8.298.742 stemmen

Genre: Familie

Geregisseerd door: John Whitesell

Met onder meer: Taylor Gray, Kevin Durant en Brandon T. Jackson

Plot Thunderstruck

"NBA superstar Kevin Durant has got game. His biggest fan has none. Things are about to switch!"

Wanneer basketbal-ster Kevin Durant zijn talenten verliest aan Brian, een klungelige zestienjarige fan, draait de wereld op zijn kop. Brian verandert van buitenbeentje in de ster van zijn high school basketbalteam, terwijl Kevin Durant geen schot meer lijkt te kunnen raken. Als de play-offs voor Durant op het spel komen te staan, realiseert Brian zich dat een echte winnaar hard werkt om zijn droom waarheid zien te worden. Zodoende probeert hij het juiste te doen en te voorkomen dat het seizoen van zijn idool eindigt in een fiasco.

imageimageimage

LOL! Durantula altijd +1.

avatar van jarno1975

jarno1975

Gary Oldman over basketbalspelers die acteur willen zijn

YouTube - Actors Against Acting Athletes with Gary Oldman

avatar van T-Dog

T-Dog

Tof

avatar van SuperSideSwipe

SuperSideSwipe

Kd kan voor werkelijk geen meter acteren, maar op dat punt na best een redelijke kinder / familiefilm.

Het verhaalverloop is natuurlijk na het zien van de trailer al voor eenieder duidelijk.

Op kd na vond ik de rest van de cast het best aardig doen.

Een vlotte film met genoeg onderhoudende momenten om er comfortabel doorheen te zitten.

avatar van xaid

xaid

Jij bent 1 grote grap....

op alle films geef jij een 5 , of is dat toevallig jouw leeftijd ?

avatar van schumacher

schumacher

Er bestaan al meerdere films als deze, het is een familie film.

Toch kijkt zo'n film lekker weg, geen seconde verveeld, ik houd wel van zo'n films, moet kunnen.

Vermakelijk filmpje.

avatar van tal1b

tal1b

Waardeloze film, irritant gespeelde hoofdrol

avatar van cantforgetyou

cantforgetyou

Aardige kinderfilm. Wij als volwassenen hebben hem dan ook maar als tussendoortje gekeken en vonden de film best leuk, maar er zat weinig goed acteer werk in. Alles gebeurde nogal simpel en makkelijk. Maar goed, voor één keertje kijken is de film best leuk.

avatar van rep_robert

rep_robert

Leuk vermaak voor de jongeren en zakt nergens echt door een ondergrens, maar het weet verder ook niet echt iets te bieden waardoor de film echt lang bijblijft. Hoogtepunt is wel Durant, die denk ik echt moeite heeft moeten doen om zo klunzig over te komen haha.

avatar van Al DeNiro

Al DeNiro

Leuke verhaal en basketbal-scenes. Ook vermakelijke bijrollen van Belushi en NBA sterren Durant, Shaq en Barkley.

avatar van Decec

Decec

Een goede komedie/familie film...

Leuk verhaal...

Prima acteerwerk...

Prima camerabeweging...

Prima achtergrond geluid/muziek

(Dolby Digital)...

Mooi HD kwaliteit breedbeeld...

avatar van ILDIB

ILDIB

simpele meuk en vaker vertoond maar t vermaakt.

avatar van Mescaline

Mescaline

De acteurs doen het best aardig, maar daar is alles dan ook wel mee gezegd. Het verhaaltje is er 1 die perfect in de jaren 80 had gepast, maar dan had er best nog een persoonswissel mogen zijn. Het is vaak gedaan, en ook iets te vaak beter dan deze film.

Nee, het is niet slecht en best uit te zitten.. maar kom op zeg, een beetje creativiteit had welkom geweest!