Raising Helen (2004)

Komedie / Drama

geregisseerd door Garry Marshall
met Kate Hudson, Joan Cusack en Helen Mirren

In de film draait het om Helen (Kate Hudson), een jonge vrouw die de assistente is van de directeur van een modellenbureau. Haar wereld komt op zijn kop te staan als haar zus en zwager omkomen in een auto-ongeluk. Helen blijft achter met hun drie kinderen.

avatar van john mcclane 2
inderdaad behoorlijk sentimenteel.
de tranen worden met veel dwang er uit geperst.
maar ik ben de doelgroep niet.
middelmatig.

Mooie film, met Kate Hudson en Hayden Panettiere, lekkere combinatie

avatar van Phantasm
Leuk in elkaar gezette film die lekker wegkijkt.

avatar van arno74
Typische zoete en warme film over een jonge onkundige moeder die opeens voor de kinderen van een overleden familielid moet zorgen. Erg cliché, maar ook erg genietbaar, mits je hiervan houdt, en ook wel een van de betere binnen dit subgenre. Kate Hudson levert een fraaie prestatie af. Fijne wegkijker, een ruime 3*.

avatar van ForrestHanks
Kate Hudson zorgt dat de film zo leuk is om te zien. Als zij niet de hoofdrol had was het alleen maar een heleboel sentinenteel gezeur geweest.

Tegenvallende film over een carrièrevrouw die plots voor drie kinderen moet zorgen als haar zus overlijdt. Een clichématig verhaal met clichématige personages. Het verloop is voorspelbaar en de humor is aan de belegen kant. Ook gaat de film te lang door. Zelfs de fijne cast weet het geheel er niet echt beter op te maken.