The Hottie and the Nottie (2008)

Alternatieve titel: The Hottie & the Nottie

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Tom Putnam
met Paris Hilton, Joel Moore en Christine Lakin

Nate Cooper verhuist naar Los Angeles omdat hij nog steeds op zoek is naar Cristabelle Abbott, het meisje waar hij vroeger al van droomde. Zijn pogingen om met Cristabelle in contact te komen worden echter telkens verstoord door haar niet zo knappe vriendin June Phigg. Het wordt allemaal nog veel gecompliceerder wanneer Nate juist gevoelens krijgt voor June.

avatar van 606
Na alle slechte berichten toch maar gekeken.
Viel me eigenlijk best mee, de mannelijke hoofdrol speler was niet eens zo slecht.

2 sterren

avatar van cloffie
Gezien de kast waren mijn verwachtingen niet hoog, maar toch was de film niet zo slecht als sommigge criticasters beweren, ik heb slechtere films gezien.
Hoewel de film in het midden aardig inkakt, is het acteerwerk best aardig en kijkt de film lekker weg: net een voldoende, 2,5p.

Ik vind het een mooi aangename relax film
En zeker geen slecht film
Mvg Dimic

avatar van killer13
O...M...G...
somebody please give me a shotgun so i can shoot my f*cking brains!!!!!
nooit, maar dan ook echt nooit zal ik deze film nog een keert kijken! echt troep.

avatar van nightbreed
Vanavond maar eens een paar minuutjes meesnoepen. Een beetje Paris Hilton is natuurlijk nooit verkeerd.

avatar van RuudC
Wat een walgelijk stukje zelfverheerlijking. Dit is een film die maar met één doel is gemaakt en dat is om het ego van Paris Hilton te strelen. Bahbah.

avatar van TragieStar.*
De film viel me nog enigszins mee! Ik had het slechter verwacht. De titel is gewoon al erg geestig en dit kon ik natuurlijk niet aan mij voorbij laten gaan.

Paris Hilton vind ik echt verschrikkelijk als persoon, maar als actrice doet ze het toch niet zo heel slecht. Heb haar eigenlijk alleen nog maar gezien in: The House of Wax en heb me niet aan haar gestoort. De rest van de cast was ook niet super slecht, maar ook niet al te goed. Al was Christine Lakin als June toch wel het sterkst van allemaal.

Voor een saaie zondag ochtend heb ik me nog best vermaakt met deze onzin!

avatar van Ebenezer Scrooge
Zo hemeltergend slecht, hier wilde men zelfs geen Razzie voor geven.

Ik vond deze eigenlijk best wel leuk?!

avatar van Richard_Voorhees
Behoorlijk voorspelbaar filmpje. Verder is de verheerlijking van Paris Hilton wel héél erg overdreven en is haar vriendin June (gespeeld door de in het echt charmant uitziende Christine Lakin) ook wel erg over-the-top lelijk gemaakt...
Ik moet wel zeggen dat Joel David Moore eigenlijk nog een best aardige rol neerzet en hier en daar best grappig uit de hoek wist te komen.
Tjah, er zijn wel meer van dit soort films gemaakt en het is toch al eens behoorlijk wat beter gedaan.
Een film die ik weer snel vergeten zal zijn.