• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.954 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.324 acteurs
  • 199.649 gebruikers
  • 9.416.626 stemmen

Horrorfilm draft en KO

zoeken in:

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

alexspyforever schreef:

MovieMind we doen het nomineren zoals vorige keer om de beurt hier in dit topic. Daarna vult degene die nomineert of ik het bestand aan om alzo het overzicht te behouden. De bedoeling is dat het vlotter zal gaan aangezien er geen filmKO van komt wel een lijstKO en dat zal in principe veel sneller moeten gaan. We hoeven ons niet te beperken tot een top 10 indien het aantal deelnemers beperkt blijft.

Mits er minder deelnemers zijn heb ik niet de indruk dat het vlotter zal gaan.

Daarbij ga je (als ik me niet vergis) met een lijst deelnemen wat niet eens je persoonlijke horror top tien is.

alexspyforever

• 21537 berichten
  • 2328 stemmen

MovieMind schreef:

(quote)
Mits er minder deelnemers zijn heb ik niet de indruk dat het vlotter zal gaan.

Daarbij ga je (als ik me niet vergis) met een lijst deelnemen wat niet eens je persoonlijke horror top tien is.

Dat laaste kan kloppen, maar de bedoeling van een draft is diversiteit en als je een liefhebber van het genre bent zijn er vast veel meer dan 10 films die je kan nomineren. Dat is ook de uitdaging en de manier zoals ik het concept draft heb geleerd via imdb forum enkele jaren terug. Als het gewoon neerplanten is van je top 10 waarin een stuk of 4 mensen Halloween en nog eens 3 Friday the 13th hebben en nog van die klassiekers die meerdere malen terug komen dan kunnen we het op 1 week doen daar vind ik dan ook niks aan.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3634 stemmen

Ik pas, sorry.

alexspyforever

• 21537 berichten
  • 2328 stemmen

Zo dit is onze voorlopige deelnemerslijst en de volgorde waarin we zullen nomineren:

alexspyforever

Shadowed

John Milton

joolstein

Shinobi

TornadoEF5

Hollywood007

Collins

Woland

stinissen

MovieMind

Cikx

Kondoro0614

baspls

Noodless

Men kan zich tijdens de nominaties nog steeds aansluiten achteraan in de lijst.

Werkwijze:

1) Wie aan de beurt is plaatst de titel van een horrorfilm met jaartal die nog niet door iemand anders is genomineerd (kan je nakijken in het excelbestand) hier in een bericht. Gebruik de titel zoals die hier op MovieMeter staat. Door gewoon de url te plakken zal de titel automatisch verschijnen, bijvoorbeeld Pagina niet gevonden (zonder de dubbele aanhalingstekens) en dan zal de titel in dit geval The Excorcist (1973) verschijnen.

2) Je typt de titel van de film ook in het excelbestand onder je eigen naam. Opslaan gaat automatisch. Voor de rest gelieve daar niets aan te passen. Dit bestand kan je dus ook gebruiken om na te gaan welke films reeds zijn genomineerd. Kijk dat best eerst eens na (via ctrl-f kan je zoeken in het document) of de film misschien al door iemand anders is genomineerd

Horror draft - Google Таблиці - docs.google.com

3) Vervolgens tag je de volgende gebruiker uit de lijst (due dus onder je staat) zodat die weet dat ie aan zet is.

4) Zijn we aan het einde van de lijst gaan we weer in de andere richting (van onder naar boven dus). De laatste in de lijst (op dit moment Noodless) nomineert 2 titels en tagt de voorlaatste. Vervolgens doen we hetzelfde proces in de omgekeerde richting. Dan tag je na het nomineren degene die boven je staat.

alexspyforever

• 21537 berichten
  • 2328 stemmen

Zo ik heb de films uit het bestand verwijderd zodat we met een propere lei kunnen beginnen. Ik bijt de spits af met een verrassing aangezien ik geen fan ben van Wan maar deze vond ik wel heel straf:

The Conjuring 2 (2016)

Volgende aan zet is Shadowed, deze keer is het dus voor echt

Shadowed

• 11421 berichten
  • 6719 stemmen

Martyrs (2008)

John Milton, de beurt is aan jou.

ZZ TOP

• 507 berichten
  • 2229 stemmen

Lijkt me leuk. Ik doe mee.

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Bij nader inzien haak ik af, je mag mij van de lijst halen alexspyforever.

alexspyforever

• 21537 berichten
  • 2328 stemmen

ZZ TOP schreef:

Lijkt me leuk. Ik doe mee.

Fijn dit is de meest recente lijst. Je staat ook in het excelbestand nu.

alexspyforever

Shadowed

John Milton

joolstein

Shinobi

TornadoEF5

Hollywood007

Collins

Woland

stinissen

Cikx

Kondoro0614

baspls

Noodless

ZZ TOP

John Milton

• 24270 berichten
  • 13444 stemmen

IH88

• 9771 berichten
  • 3192 stemmen

Ik doe ook mee!

TornadoEF5

• 5622 berichten
  • 1775 stemmen

Zit nu ook met een dilemma... Zou ik nu wat proberen horrorfilms kijken (hoewel ik zeker niet voldoende ga zijn om "deftig" te kunnen meedoen hier, of zou ik beetje wat films van dit jaar voor een eindejaarslijst proberen kijken... ja, ik twijfel echt... De voorbije jaren beiden nooit echt kunnen doen. Misschien moet ik maar gewoon eerst Hereditary, A Quiet Place en Ghostland zien

alexspyforever

• 21537 berichten
  • 2328 stemmen

IH88 schreef:

Ik doe ook mee!

Update van de deelnemerslijst, IH88 toegevoegd ook in de Excel

alexspyforever

Shadowed

John Milton

joolstein

Shinobi

TornadoEF5

Hollywood007

Collins

Woland

stinissen

Cikx

Kondoro0614

baspls

Noodless

ZZ TOP

IH88

alexspyforever

• 21537 berichten
  • 2328 stemmen

Als je denkt dat je soms wat langer niet kan aanwezig zijn, mag je altijd een lijstje doorsturen naar iemand anders die dan de nominatie in jouw plaats kan doen. Holly heeft dat vorige keer zo gedaan dacht ik.

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3872 stemmen

House of Wax (1953)

Collins jij bent aan de beurt

Kondoro

• 11543 berichten
  • 2880 stemmen

alexspyforever schreef:

Als je denkt dat je soms wat langer niet kan aanwezig zijn, mag je altijd een lijstje doorsturen naar iemand anders die dan de nominatie in jouw plaats kan doen. Holly heeft dat vorige keer zo gedaan dacht ik.

Inderdaad, waren volgens mij meerderen die dat deden.

alexspyforever

• 21537 berichten
  • 2328 stemmen

Hollywood007 schreef:

Collins jij bent aan de beurt

Zeg mamzelleke je moet ook wel hier plaatsen welke film je hebt genomineerd hé

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3872 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Zeg mamzelleke je moet ook wel hier plaatsen welke film je hebt genomineerd hé

oeps, aangepast

Woland

• 4826 berichten
  • 3855 stemmen

Ik ga voor een klassiekertje, misschien dat ik later wat obscuurders eruit pik.

Carrie (1976)

stinissen, het is aan u!

John Milton

• 24270 berichten
  • 13444 stemmen

Uitstekende keuze!

Is er nog een afgebakend tijdsbestek waarin iemand dient te reageren, wanneer diegene aan de beurt is en wordt getagged?

alexspyforever

• 21537 berichten
  • 2328 stemmen

John Milton schreef:

UitKondoro0614stekende keuze!

Is er nog een afgebakend tijdsbestek waarin iemand dient te reageren, wanneer diegene aan de beurt is en wordt getagged?

In principe 24 uur maar het tempo ligt een stuk hoger. We kunnen anders afspreken dat tijdens de dag (zeg van 9 tot 23 uur) maximum 4 uur over laten gaan. Moest stinissen om 12 u nog niets hebben geplaatst dan mag Kondoro0614. Degene die hun beurt missen mogen later evenwel nog een nominatie doen. Kondoro moest je overdag weinig tijd hebben wegens werk stuur maar een lijstje hé.

En Woland ik twijfelde nog en dacht ach ik schrijf em op voor de volgende keer, maar het zal een andere moeten worden voor mij. Geen nood keuze te over

Glacius

• 4304 berichten
  • 3040 stemmen

Het is de bedoeling dat iemand om de beurt een film toevoegt voor zijn of haar samengestelde top 10, die vervolgens in een K.O. tegen de andere top 10 lijstjes wordt gezet?

Elke film mag maar 1x gekozen worden?

Ik wil best meedoen.

alexspyforever

• 21537 berichten
  • 2328 stemmen

Glacius schreef:

Het is de bedoeling dat iemand om de beurt een film toevoegt voor zijn of haar samengestelde top 10, die vervolgens in een K.O. tegen de andere top 10 lijstjes wordt gezet?

Elke film mag maar 1x gekozen worden?

Ik wil best meedoen.

Precies zo is het. Elke film mag maar 1 keer worden gekozen.

Update van de lijst.:

alexspyforever

Shadowed

John Milton

joolstein

Shinobi

TornadoEF5

Hollywood007

Collins

Woland

stinissen

Cikx

Kondoro0614

baspls

Noodless

ZZ TOP

IH88

Glacius

Het is trouwens Cikx die om 13 u mag nomineren indien stinissen dan nog geen film heeft genomineerd.

Van Kondoro heb ik al een film doorgekregen om te nomineren.

alexspyforever

• 21537 berichten
  • 2328 stemmen

Op vraag van Kondoro

Dawn of the Dead (2004)

stinissen kan nog steeds plaatsen als hij nog eens online komt, maar de beurt is aan baspls

U96

• 731 berichten
  • 762 stemmen

ik doe mee als het nog kan

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.