• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.961 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.342 acteurs
  • 199.649 gebruikers
  • 9.416.638 stemmen

Horrorfilm draft en KO

zoeken in:

Collins

• 7388 berichten
  • 4379 stemmen

Ik doe mee.

Woland

• 4826 berichten
  • 3855 stemmen

Ja hoor, ik doe ook mee.

arno74

• 8700 berichten
  • 3342 stemmen

Ik sla deze over

stinissen (crew films & series)

• 23644 berichten
  • 77236 stemmen

Ik doe mee.

alexspyforever

• 21537 berichten
  • 2328 stemmen

stinissen schreef:

Ik doe mee.

Echt? Kijk jij dan horror?

Cikx

• 2120 berichten
  • 1086 stemmen

Ik heb helaas geen tijd deze maand.

Google sheets is inderdaad Google's Excel variant. Vrij eenvoudig te gebruiken en delen.

alexspyforever

• 21537 berichten
  • 2328 stemmen

Cikx schreef:

Ik heb helaas geen tijd deze maand.

Google sheets is inderdaad Google's Excel variant. Vrij eenvoudig te gebruiken en delen.

Je moet niet veel doen hoor. In het begin is het gewoon een film nomineren, daar zijn we wel een tijdje mee bezig.

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch, ik doe mee!

Cikx

• 2120 berichten
  • 1086 stemmen

Oké in dat geval doe ik ook mee

Kondoro

• 11543 berichten
  • 2880 stemmen

Yep, ik doe mee.

Kondoro

• 11543 berichten
  • 2880 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Met bijna 29 duizend stemmen zullen er vast wel horrors tussen zitten .

stinissen (crew films & series)

• 23644 berichten
  • 77236 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Kerel ik kijk alles alleen komedie daar ben ik niet zo gek op of het moet van die plas en poep humor zijn dat gaat nog wel.

TornadoEF5

• 5622 berichten
  • 1775 stemmen

Ik begrijp het niet echt, en helaas niet veel gezien afgelopen maand.. dus veel stemmen ga ik niet kunnen doen, maar ik wil wel een film nomineren, maar dan gaan anderen me maar moeten uitleggen hoe het precies werkt.

alexspyforever

• 21537 berichten
  • 2328 stemmen

Ok ik ben er in geslaagd om zo een exceldocument via google drive beschikbaar te maken waarin we de nominaties kunnen bijhouden en raadplegen.

joolstein, [img]Collins[/img] en John Milton deden reeds een toevoeging om te testen. Ik ga ervan uit dat iedereen het bestand kan bewerken. Ik wil vragen aan de andere deelnemers om een film toe te voegen onder hun eigen naam bij wijze van test en zo weet ik ook of jullie het allemaal zelf kunnen doen. Het is heel simpel.

Dit is de link naar het document.:

Horror draft - Google Таблиці - docs.google.com

Dus graag een toevoeging om te proberen van

Shadowed

Shinobi

TornadoEF5

Onderhond

Hollywood007

Woland

stinissen

MovieMind

Cikx

Kondoro0614

En voor we beginnen leg ik het nog allemaal eens in detail uit Tornado, het is echt niet moeilijk.

Anderen mogen zich nog steeds opgeven. baspls en Noodless wil ik er zeker nog graag bij.

baspls

• 4118 berichten
  • 1673 stemmen

alexspyforever schreef:

Anderen mogen zich nog steeds opgeven. baspls en Noodless wil ik er zeker nog graag bij.

Ik ben van de partij!

TornadoEF5

• 5622 berichten
  • 1775 stemmen

Is het gelukt?

alexspyforever

• 21537 berichten
  • 2328 stemmen

TornadoEF5 schreef:

Is het gelukt?

Jazeker en baspls doe jij ook een poging om eentje toe te voegen onder jouw naam

Kondoro

• 11543 berichten
  • 2880 stemmen

Hoeveel wil je er hebben, tien stuks gewoon of eerst even eentje om te proberen?

TornadoEF5

• 5622 berichten
  • 1775 stemmen

Moeten we straks nog de acht andere horrorfilms nomineren, anders blijf ik nog wel even online?

alexspyforever

• 21537 berichten
  • 2328 stemmen

Kondoro schreef:

Hoeveel wil je er hebben, tien stuks gewoon of eerst even eentje om te proberen?

Eentje om te proberen gewoon, dit is nog niet offcieel

alexspyforever

• 21537 berichten
  • 2328 stemmen

TornadoEF5 schreef:

Moeten we straks nog de acht andere horrorfilms nomineren, anders blijf ik nog wel even online?

Neen als iedereen eens heeft getest dan gaan we om de beurt doen volgens de volgorde van inschrijving. We moeten vermijden dat we ineens allemaal tegelijk erin gaan werken en vervolgens verschillende dubbels hebben.

TornadoEF5

• 5622 berichten
  • 1775 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Neen als iedereen eens heeft getest dan gaan we om de beurt doen volgens de volgorde van inschrijving. We moeten vermijden dat we ineens allemaal tegelijk erin gaan werken en vervolgens verschillende dubbels hebben.

Maar over welke tijdsperiode gaat dat dan. Dagen, of gewoon een paar uur nu vanavond?

alexspyforever

• 21537 berichten
  • 2328 stemmen

TornadoEF5 schreef:

(quote)

Maar over welke tijdsperiode gaat dat dan. Dagen, of gewoon een paar uur nu vanavond?

Vorige keer hebben we er weken over gedaan. De deelnemerslijst mag voor mij nog wat groter en haast heb ik niet, jij wel misschien

TornadoEF5

• 5622 berichten
  • 1775 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Vorige keer hebben we er weken over gedaan. De deelnemerslijst mag voor mij nog wat groter en haast heb ik niet, jij wel misschien

Elk om de beurt gaat zo traag lol.

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

Ik denk dat ik dit maar laat schieten. Nomineren en dan zelf een bestand aanpassen hoeft voor mij niet, de manier van vorig jaar vond ik prima. En buiten dat met werk zal ik toch weinig tijd hebben om hieraan mee te doen, laat staan op tijd nomineren.

Onderhond

• 87646 berichten
  • 12946 stemmen

Je mag mij trouwens ook van de lijst halen, ik begrijp ondertussen de opzet wel maar zie de lol er niet zo van in.

Shadowed

• 11421 berichten
  • 6719 stemmen

Mijn eerste toevoeging staat als het goed is erop. Ik zal al een aantal deelnemers met 2 titels, betekend dit dat ik ook gelijk al een tweede kan toevoegen?

TornadoEF5

• 5622 berichten
  • 1775 stemmen

Die films zijn toch niet definitief hé?

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

alexspyforever schreef:

Dus graag een toevoeging om te proberen van..

Volgens mij is het me gelukt. Was proef toch?

alexspyforever schreef:

Vorige keer hebben we er weken over gedaan.

Ja als het dit keer weer met zo'n traag tempo gaat of (met al dit gedoe) nog trager, dan haak ik ook wel een beetje af moet ik eerlijk bekennen.

alexspyforever

• 21537 berichten
  • 2328 stemmen

Zoals ik al zei Shadowed dit is een proef, als er mensen met 2 titels staan komt omdat ik die daar bij wijze van voorbeeld al had gezet bij de opmaak van het document.

MovieMind we doen het nomineren zoals vorige keer om de beurt hier in dit topic. Daarna vult degene die nomineert of ik het bestand aan om alzo het overzicht te behouden. De bedoeling is dat het vlotter zal gaan aangezien er geen filmKO van komt wel een lijstKO en dat zal in principe veel sneller moeten gaan. We hoeven ons niet te beperken tot een top 10 indien het aantal deelnemers beperkt blijft.

En ja TornadoEF5 eens we echt beginnen wis ik de films en beginnen we met een blanco lijst

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.