• 15.814 nieuwsartikelen
  • 178.383 films
  • 12.228 series
  • 34.008 seizoenen
  • 647.649 acteurs
  • 199.107 gebruikers
  • 9.378.061 stemmen

Horrorfilm Challenge

zoeken in:

ikkegoemikke

• 3449 berichten
  • 4898 stemmen

John Milton schreef:

nog even 'edit' weghalen uit je url, ikke

Oeps ja. Kwas een beetje te enthousiast

John Milton

• 24230 berichten
  • 13396 stemmen

j_u_u_l schreef:

Hoe zat het ook alweer met het genre 'horror'?

Deze bijvoorbeeld:

Trap (Film, 2024) - MovieMeter.nl

Krijgt hier op MM geen genre horror toegewezen maar op Plex staat hij bijvoorbeeld wel gecategoriseerd onder horror. Oftewel, volgens welke richtlijnen valt een film onder horror?

- Als een film op MovieMeter, IMDb of Letterboxd als Horror wordt aangemerkt is hij toegestaan. Bij twijfel mag je altijd een balletje opgooien of een titel in aanmerking komt.

ikkegoemikke

• 3449 berichten
  • 4898 stemmen

j_u_u_l schreef:

Hoe zat het ook alweer met het genre 'horror'?

Deze bijvoorbeeld:

Trap (Film, 2024) - MovieMeter.nl

Krijgt hier op MM geen genre horror toegewezen maar op Plex staat hij bijvoorbeeld wel gecategoriseerd onder horror. Oftewel, volgens welke richtlijnen valt een film onder horror?

Op IMDB staat het label Horror .... dus mag wel degelijk meedingen in deze challenge

j_u_u_l

• 207 berichten
  • 1631 stemmen

Volgens IMDB mag dat al gauw, of niet? Daar staan er zelfs 6 genres bij deze film

Tanguy

• 455 berichten
  • 2057 stemmen

j_u_u_l schreef:

Volgens IMDB mag dat al gauw, of niet? Daar staan er zelfs 6 genres bij deze film

Soms wel ja, soms hebben ze juist weer geen horror staan bij films die in het algemeen best wel bekend staan als horror. Jaws bijvoorbeeld krijgt niet het label horror van IMDb.

Trap vond ik overigens allerminst horror, maar IMDb heeft er vast meer verstand van.

Dentheman

• 492 berichten
  • 642 stemmen

Ik merkte dat ik vorig jaar inderdaad soms ook een beetje zoekende was, wanneer ik zelf iets wel in aanmerking vond komen en het niet direct het label had, maar om twijfel tegen te gaan probeer ik mij dit jaar aan de richtlijn te houden: horror label op MM of IMDb en anders niet.

Fisico

• 10039 berichten
  • 5398 stemmen

Vandaar de subcategorie thriller horror of mystery horror. Daar kan je veel in kwijt.

Drama horror ook, maar die sub is er niet deze editie denk ik.

John Milton

• 24230 berichten
  • 13396 stemmen

Fisico schreef:

Drama horror ook, maar die sub is er niet deze editie denk ik.

die vond ik wel een beetje onder art / slowburn horror vallen.

joolstein

• 10841 berichten
  • 8936 stemmen

Tanguy schreef:

Trap vond ik overigens allerminst horror, maar IMDb heeft er vast meer verstand van.

Ik denk dat ze bij IDMB ironie bezitten en het gewoon letterlijk bedoelen...

John Milton

• 24230 berichten
  • 13396 stemmen

https://hbr.org/resources/images/article_assets/2021/10/A_Oct21_27_1273759717-1024x576.jpg

Fear isn’t everyone’s cup of tea (or coffee). While some people would spend money for the love of a scare, many would run in the opposite direction. So why is it that some crave all kinds of frightening experiences?
- The Psychology Behind Why We Love (or Hate) Horror - Harvard Business Review

- Best Horror Movies Of 2024 (So Far) - TimeOut

joolstein

• 10841 berichten
  • 8936 stemmen

Had zo mijn lijstje kunnen zijn;

Longlegs en Alien: Romulus nog niet gezien komen met de challenge langs!

Maar mijn Top 5 So far;

01 The Moor (2023) Grandioos en typisch Engels!

02 In a Violent Nature (2024) Als gewelddadige in de titel zit, is dat een vereiste en dit opvallend pareltje! doet het Daarnaast zag k hier ook de humor wel van in!

03 Stopmotion (2023) , stop-motionmaker Robert Morgan maakt een film over een stop-motionmaker Het resultaat liet mijn hart als horrorliefhebber sneller slaan!

04 You'll Never Find Me (2023) Eén locatie, twee hoofdrolspelers en ongelooflijke nagelbijtende spanning TOP kijkervaring

05 The First Omen (2024) Er zijn kijker die het geen horror noemen...ik zag blijkbaar een andere prequel, want het zat vol unheimisch beelden en satanische gekte...

John Milton

• 24230 berichten
  • 13396 stemmen

Ah, de aankondiging staat op de voorpagina, mooi

De Horrorfilm Challenge 2024 komt eraan: Heb jij zenuwen van staal?

Ik nodig jullie van harte uit om daar een reactie te plaatsen waarom je graag meedoet; hopelijk kunnen we zoveel mogelijk mensen enthousiasmeren om mee te doen met dit mooie event!

ikkegoemikke

• 3449 berichten
  • 4898 stemmen

John Milton schreef:

Ah, de aankondiging staat op de voorpagina, mooi

De Horrorfilm Challenge 2024 komt eraan: Heb jij zenuwen van staal?

Ik nodig jullie van harte uit om daar een reactie te plaatsen waarom je graag meedoet; hopelijk kunnen we zoveel mogelijk mensen enthousiasmeren om mee te doen met dit mooie event!

IH88

• 9734 berichten
  • 3186 stemmen

Volgende week rond deze tijd hebben we hier hele chaotische taferelen denk ik zo .

John Milton

• 24230 berichten
  • 13396 stemmen

Ik ga altijd heel kalmpjes en timide van start.

IH88

• 9734 berichten
  • 3186 stemmen

IH88 schreef:

Gefeliciteerd trouwens John Milton met het behalen van 31 films. In 6 dagen. Slak .

Dit bericht was van 21 september 2023. Slak indeed...

John Milton

• 24230 berichten
  • 13396 stemmen

Han Solo 420

• 250 berichten
  • 1697 stemmen

Super, klinkt hartstikke leuk. Zelf was ik al in een horror stemming en was ik met The Howling (Film, 1981) begonnen. Ik zal wel niet valsspelen door die mee te tellen.

In de nacht van de 13de op de 14de staat er met een maat van mij weer een (wan)productie van Mark Polonia op de planning (Cocaine Werewolf (Film, 2024)). Het zal eerder lachen dan schrikken worden.

John Milton

• 24230 berichten
  • 13396 stemmen

Ik zit nu in de nachtdiensten (week te vroeg eigenlijk, jammer ), dus ik ben wat trager met antwoorden overdag. JM gaat zijn kistje in, het daglicht gloort.

Mochten er vragen zijn, stel ze gerust. Er zijn talloze oudgedienden die het daglicht wel verdragen.

https://64.media.tumblr.com/0754e9c48394550a06bc961b82fe3494/tumblr_nvxivvxPA11rbud4zo1_500.gifv

Dentheman

• 492 berichten
  • 642 stemmen

Even een vraagje, misschien beetje offtopic, excuus daarvoor (heb niet zo'n zin om op verschillende plekken communicatie te hebben lopen ). Als je een film ooit al weleens gezien hebt, vul je jouw waardering dan in als je de film nog eens herziet of gewoon met terugwerkende kracht? Ik kwam er bij het maken van mijn kijklijst voor de challenge namelijk achter dat er nogal wat films zijn die ik in de loop der jaren gezien heb, maar het nagelaten heb een score te geven. Er zijn er waar ik echt nog wel van weet wat ik ervan vond, maar er zitten er ook tussen waar ik bij wijze van spreken alleen de titel nog vaag weet, mja ik heb ze wel gezien dan Nu kan ik zelf ook wel wat bedenken natuurlijk, hoe dit te doen, maar ik was eigenlijk wel benieuwd hoe de ervaren rotten dit doen. Zo is het ook grijs gebied wanneer iets bijvoorbeeld voor deze challenge een RW is of een FTV, ik heb films die ik als 12 jarig jochie eens zag, dus officieel geen FTV, maar dat is zolang geleden dat ik een nieuwe kijkervaring bij wijze van spreken zeker niet als RW ervaar (omdat ik dus bijvoorbeeld alleen op basis van de titel nog vaag weet dat ik hem weleens voorbij heb zien komen)

Fisico

• 10039 berichten
  • 5398 stemmen

Ik moet nog een 15-tal FTV films aan mijn subs toevoegen. Best wel een leuk, maar ook erg intensief werkje. Hier en daar moet je zelfs wat schuiven. Heerlijk!

Tanguy

• 455 berichten
  • 2057 stemmen

Ik ben even een lijst in elkaar aan het zetten, en daarbij maak ik dankbaar gebruik van de inspiratie die je bij elk genre toont John Milton! Mocht een film wel voorkomen in een van die lijstjes, maar niet het tagje Horror heeft op LB en IMDb, is het dan geoorloofd de film alsnog te gebruiken voor het subgenre?

John Milton

• 24230 berichten
  • 13396 stemmen

Dentheman schreef:

Even een vraagje, misschien beetje offtopic, excuus daarvoor

No worries, deze week is daar juist ideaal voor, en tijdens de challenge is er overigens ook alle ruimte voor dat soort vragen.

Ik zou hem zelf als RW markeren en wat leuks schrijven over hoezeer hij weggezakt is, maar als je je er letterlijk niets van herinnerd en geen score hebt gegeven, zou ik het je wel vergeven als je daar bij een bepaalde film een andere keuze in maakt. Belangrijk onderdeel is wel dat je gewoon probeert meer dan de helft First Time Views (FTV) te halen van alles wat je kijkt. Als er een enkel twijfelgevalletje tussen zit, lig ik daar niet enorm wakker van.

Dentheman

• 492 berichten
  • 642 stemmen

John Milton schreef:

(quote)
No worries, deze week is daar juist ideaal voor, en tijdens de challenge is er overigens ook alle ruimte voor dat soort vragen.

Ik zou hem zelf als RW markeren en wat leuks schrijven over hoezeer hij weggezakt is, maar als je je er letterlijk niets van herinnerd en geen score hebt gegeven, zou ik het je wel vergeven als je daar bij een bepaalde film een andere keuze in maakt. Belangrijk onderdeel is wel dat je gewoon probeert meer dan de helft First Time Views (FTV) te halen van alles wat je kijkt. Als er een enkel twijfelgevalletje tussen zit, lig ik daar niet enorm wakker van.

Ja precies, heb er met mijn kijklijst voor nu sowieso rekening mee gehouden dat het allen echt FTV's zijn, dus moet goed komen!

John Milton

• 24230 berichten
  • 13396 stemmen

Tanguy schreef:

Ik ben even een lijst in elkaar aan het zetten, en daarbij maak ik dankbaar gebruik van de inspiratie die je bij elk genre toont John Milton! Mocht een film wel voorkomen in een van die lijstjes, maar niet het tagje Horror heeft op LB en IMDb, is het dan geoorloofd de film alsnog te gebruiken voor het subgenre?

Haha, leuk om te horen!

Goede vraag, ben ik vergeten te benoemen, maar ik had zelf ook al geconstateerd dat de lijsten een goede bron zijn om uit te putten, maar dat niet alle films die erin staan strikt genomen voldoen aan de regel ‘horror credit op MovieMeter, IMDb of Letterboxd’. Check dat dus altijd even goed.

Je kunt wat mij betreft een paar dingen doen:

-je zucht en zoekt toch wat anders

-je kijkt hem wel voor de subgenre challenge en niet voor de reguliere

-je legt de titel voor aan de organisatie, voor een dictatoriaal bindend oordeel.

Zelf was ik in mijn nopjes met de vondst van Chabrols Alice ou la dernière fugue (1977), waar ik nog nooit van had gehoord… Dat leek me een geweldige entry voor haunted house (of Mystery horror), maar de credit ontbreekt helaas. Ik heb hem alsnog gepindakaast, maar ik ga hem niet voor de challenge kijken: ik vind het zelf het makkelijkst om die regel gewoon strak aan te houden, dat scheelt discussie

Welke had je in gedachten?

Tanguy

• 455 berichten
  • 2057 stemmen

John Milton schreef:

(quote)

Haha, leuk om te horen!

Goede vraag, ben ik vergeten te benoemen, maar ik had zelf ook al geconstateerd dat de lijsten een goede bron zijn om uit te putten, maar dat niet alle films die erin staan strikt genomen voldoen aan de regel ‘horror credit op MovieMeter, IMDb of Letterboxd’. Check dat dus altijd even goed.

Je kunt wat mij betreft een paar dingen doen:

-je zucht en zoekt toch wat anders

-je kijkt hem wel voor de subgenre challenge en niet voor de reguliere

-je legt de titel voor aan de organisatie, voor een dictatoriaal bindend oordeel.

Zelf was ik in mijn nopjes met de vondst van Chabrols Alice ou la dernière fugue (1977), waar ik nog nooit van had gehoord… Dat leek me een geweldige entry voor haunted house (of Mystery horror), maar de credit ontbreekt helaas. Ik heb hem alsnog gepindakaast, maar ik ga hem niet voor de challenge kijken: ik vind het zelf het makkelijkst om die regel gewoon straks aan te houden, dat scheelt discussie

Welke had je in gedachten?

Bedankt voor je reactie!

Ik wilde dit inderdaad even checken, voor ik mijn lijst vol gooi met films die eigenlijk niet tellen .Normaal gesproken is het makkelijk om te bepalen of een film wel of niet binnen het horrorgenre past uiteraard. En Letterboxd en IMDb helpen gelukkig goed mee. Met Animated Horror is dat toch wat lastiger heb ik nu ondervonden, dus daar zat even enkele twijfel. Inderdaad is het wel zo makkelijk om die regel strak aan te houden, om te veel grijze gebieden te voorkomen!

Ik had de film Pâfekuto Burû (Film, 1997) in gedachten voor deze subcategorie, maar ondertussen met Mad God (Film, 2021) een prima vervanger gevonden gelukkig.

robertinho

• 1514 berichten
  • 2946 stemmen

Tanguy schreef:

(quote)

Bedankt voor je reactie!

Ik wilde dit inderdaad even checken, voor ik mijn lijst vol gooi met films die eigenlijk niet tellen .Normaal gesproken is het makkelijk om te bepalen of een film wel of niet binnen het horrorgenre past uiteraard. En Letterboxd en IMDb helpen gelukkig goed mee. Met Animated Horror is dat toch wat lastiger heb ik nu ondervonden, dus daar zat even enkele twijfel. Inderdaad is het wel zo makkelijk om die regel strak aan te houden, om te veel grijze gebieden te voorkomen!

Ik had de film Pâfekuto Burû (Film, 1997) in gedachten voor deze subcategorie, maar ondertussen met Mad God (Film, 2021) een prima vervanger gevonden gelukkig.

Ik zou Perfect Blue dus wel als horror rekenen. Hij heeft niet de genre tag op LB bijvoorbeeld, maar bij de thema's staat wel 4x horror. (Daarnaast heb ik 'm pas gezien en zou 'm zelf daarom ook als horror bestempelen.)

John Milton

• 24230 berichten
  • 13396 stemmen

Perfect blue zou ik denk ik wel goedkeuren indien voorgelegd, al vind ik het eerder thriller. Hoe dan ook een geweldige film. Maar Mad God is ook zéér de moeite waard

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

John Milton schreef:

Subgenre / Themaklassement

(afbeelding)

Voor wie wat extra uitdaging zoekt en het leuk vindt zijn filmhorizon te verbreden, is er naast het algemene klassement net als vorig jaar een (optioneel) Thema/subgenre klassement. Ook dit is simpel: het kijken van een film die aan één van onderstaande lijst met subgenres voldoet, levert óók een punt voor het subgenre-klassement op.

Het is leuk om te zien hoe ver je komt, en wellicht iets anders te kijken dan je normaal op zou zetten. Of je zwengelt aan waar je het meeste zin in hebt, en kijkt waar het onder zou kunnen vallen, het kan allemaal. Dit is geen lijst die 'af' hoeft, het subgenre-klassement is alleen voor wie het leuk vindt, en je kunt uitstekend meedoen terwijl je je hier niet om bekommert. In de lijst hieronder staan achter de subgrenres ook links met meer info, inspiratie en kijktips waar je gebruik van kunt maken, en die je ook helemaal mag negeren.

Dus: Wanneer je voor het algemene klassement een film kijkt die voldoet aan een van de onderstaande horror subgenres (zombie, monsters, slasher etc), dan levert je dit één punt op voor het Themaklassement, waarbij je per registratie slechts één subgenre af kan vinken. Dus als je Ridley Scott's Alien kijkt, kun je die óf voor subgenre 14. Alien Horror registreren, of voor subgrenre 63. Outer Space Horror, maar niet beide.

(afbeelding)

Per subgenre kun je 1 punt verdienen, dus 5 Giallo horrors kijken is nog steeds 1 punt voor het themaklassement, tenzij je slim bent en bedenkt dat eentje daarvan ook geldig kan zijn voor European Horror, eentje als 1970's horror, en wellicht ook eentje als Erotic Horror? Het loont om even na te denken!

Voor de registratie kan dit gewoon direct onder de registratie voor het algemene klassement, wat er dan zo uit komt te zien:

*

1. The Incredibly Strange Creatures Who Stopped Living and Became Mixed-up Zombies!!? (1964)

82 minuten

FTV (2 punten)

Puntentotaal: 2

Subgenre: 5. 1960s Horror

Themaklassement: 1 punt

*

Thema's/subgenres:

(afbeelding)

01. 1920s Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

02. 1930s Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

03. 1940s Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

04. 1950s Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

05. 1960s Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

06. 1970s Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

07. 1980s Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

08. 1990s Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

09. 2000s Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

10. 2010s Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

(afbeelding)

11. 2020s Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

12. Action Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

13. African Horror - Inspiratie - Kijktips

14. Alien Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

15. Animals & Nature attacks Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

16. Animated Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

17. Anthology Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

18. Aquatic Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

19. Arrow Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

20. Art / Slowburn / Elevated Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

(afbeelding)

21. Asian Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

22. Australian / Ozploitation / Oceania Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

23. Backwoods / Rednecks / Hillbillies - Info - Inspiratie - Kijktips

24. Benelux / Nederhorror - Info - Inspiratie - Kijktips

25. Black & White Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

26. Blaxploitation Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

27. Body Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

28. Cannibalism Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

29. Camp / Kitsch Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

30. Canuxploitation Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

(afbeelding)

31. Clown / Coulrophobia Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

32. Comedy / Parody Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

33. Creepy Kid(s) Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

34. Crime Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

35. Demons / Devils / Possession Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

36. Documentary / Mockumentary Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

37. Elemental / Weather Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

38. Erotic Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

39. European Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

40. Experimental Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

(afbeelding)

41. Family & Musical Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

42. Fantasy, Dark Fantasy & Fairy Tale Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

43. Folk Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

44. Found Footage Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

45. Giallo Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

46. Gothic Horror / Urban Gothic Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

47. Haunted House Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

48. Hammer Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

49. Holidays / Christmas Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

50. Home Invasion Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

(afbeelding)

51. Jungle / Woods Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

52. Latin American Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

53. Lovecraftian / Cosmic Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

54. Mad Scientist Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

55. Monster / Creature Feature / Mutant Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

56. Mumblegore Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

57. Mystery Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

58. Nazisploitation Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

59. New French Extremity Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

60. North American Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

(afbeelding)

61. Nunsploitation Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

62. Occult & Witchcraft Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

63. Outer Space Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

64. Paranormal / Supernatural / Ghosts Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

65. Period & Historical Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

66. Post-Apocalyptic & Dystopian Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

67. Prequel / Sequel Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

68. Psychological Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

69. Remake Horror - Info - Inspiratie - Kijktips -

70. Revenge Horror - Info - - Inspiratie - Kijktips

(afbeelding)

71. Religion & Sects/Cults Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

72. Road Movie Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

73. Romantic Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

74. Sci-fi Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

75. (S)exploitation Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

76. Shot on Video Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

77. Silent Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

78. Single Location Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

79. Slasher Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

80. Splatter & Gore Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

(afbeelding)

81. Superhero Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

82. Survival Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

83. Techno-horror - Info - Inspiratie - Kijktips

84. Teen Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

85. Thriller/Suspense Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

86. Tobe Hooper Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

87. Torture Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

88. Toy Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

89. Troma Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

90. Turkey Horror (<5.0 IMDb) - Info - Inspiratie - ”Kijktips”

(afbeelding)

91. Universal Horror (Universal Studios) - Info - Inspiratie - Kijktips

92. Vagina Dentata / Schlong Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

93. Vampire Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

94. Video Game Adaptation Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

95. Video Nasty Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

96. Vinegar Syndrome Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

97. War Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

98. Werewolf Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

99. Western Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

100. Zombies & Infected Horror - Info - Inspiratie - Kijktips

*

Meedoen?

De Horrorchallenge is een jaarlijks evenement waar veel forumleden reikhalzend naar uitkijken. Er worden voorafgaand aan de challenge vaak al enthousiast lijstjes met filmtips gedeeld, maar het zou natuurlijk leuk zijn om wat vers bloed (pun intended) bij dit evenement te krijgen. Vragen mag je altijd stellen in dit topic, andere forumleden en de organisatie zijn altijd bereid mee te denken.

Hola pola joenemanske zo gedetailleerd allemaal, petje af. Ik denk dat ik me definitief in een rol als delegerende bestuurder kan plaatsen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.