menu

Mijn Updates +
Film / Video on Demand / Video on demand - VOD

zoeken in:
Momenteel Pathé Unlimited, Cineville, Netflix, Mubi, ErosNow en IFFRUnleashed. En een abonnement bij de bieb waarmee ik onbeperkt dvd's/blu-ray's kan meenemen. En een enorme stapel nog onbekeken schijven in bezit. Als ik de loterij win ga ik eerst een jaar films kijken.

(ErosNow en IFFRU gaan er volgende maand weer uit btw, allebei tijdelijk voor een handvol films, maar had het niet tegelijk moeten doen.)

Zwolle84 schreef:
(quote)

En dan nog je Pathé Card erbij? Ik zou gek worden van alle watchlists/kijkachterstanden...
En Cineville en pindakaas

Een aangezien ik ook nog lees, graag muziek luister en game, is het eigenlijk niet gek dat ik nog geen enkele van deze titels gezien heb.

De 'echte' watchlist is meer dan 1000 titels (vanaf toen stopte ik met hem actief bijhouden), daarom maak ik graag korte lijstjes en doe ik af en toe aan een challenge mee, zoals nu de horror challenge en de reis rond de wereld challenge. Even wat focus.

Ik zou dat echt niet kunnen. Ik zie de Netflixlijst al steeds vanuit m’n ooghoeken naar me loeren.

Ik heb op het moment alleen maar Netflix en het pindakaas systeem. Hier en daar een keer van tv en ik ben sinds mijn overstap naar XS4ALL geen lid meer van Film1, binnenkort maar weer voor aanmelden. Ik ben wel nieuwsgierig naar Horrify en neem zeker de 14 dagen gratis, dan zien we wel weer verder.

Mensen nog aanraders van andere aanbieders behalve Netflix?

Jordy, bedankt voor het aanvullen van de on demand catalogi tot 14 diensten.
Goede zet, dit houdt MovieMeter.nl relevant.

kappeuter (crew)
'Nieuwe videodienst Apple in ruim honderd landen' - Emerce

Na jaren van voorbereiding is het de bedoeling dat Apple zijn videodienst begin volgend jaar eerst in de VS lanceert, en daarna internationaal uitrolt. Of daartoe ook de Benelux behoort is niet duidelijk. Amazon Prime Video en Netflix zijn beschikbaar in ruim 190 landen.
Eigen series van Apple zouden gratis bekeken kunnen worden door eigenaren van Apple-apparaten. Zo werkt het Amerikaanse bedrijf samen met onder meer Steven Spielberg aan een nieuwe versie van de scifiserie Amazing Stories. In totaal heeft Apple meer dan twintig series in ontwikkeling.

Lijkt erop dat Warner in samenwerking met HBO één grote videodienst in de markt wil zetten, ipv meerdere niche-diensten. Waarom kunnen ze dan niet gewoon wachten tot die nieuwe dienst er is?

Vreselijk zonde. Ik ben nog een paar maanden geabonneerd geweest, maar kreeg het niet goed werkend over de vpn/Chromecast op het grote scherm.

Hier zou ik graag voor betalen.

Vraagje: waarom staat play movies van Google niet erbij.
Grote bibliotheek en goedkoper dan Pathé of Ziggo om film te huren.

Deze sowieso wel Benelux, OH.

Nieuwe horrorstreamingdienst Fear Unlimited gelanceerd

Is er ruimte voor 2?
Als ik het hier zo lees heeft deze betere papieren, al begint hij een maand later.

Alleen via website beschikbaar is wel een dealbreaker voor mij, trouwens.

Edit: die op de nachtvlinders genoemde beperking lijkt niet te kloppen:

Fear Unlimited kun je in principe op ieder (bij voorkeur modern) apparaat bekijken met een Internet verbinding, zoals een Smartphone, Tablet, laptop en desktop. Het is zelfs mogelijk om het te bekijken op het grote scherm, waaronder bij lancering via Google Chromecast, Apple (TV) Airplay. Uiteraard blijven we dit platform uitbreiden met meer mogelijkheden

Hmmm, lijkt me dat de Benelux te klein is voor 2 zulke niche diensten. Eigenlijk zelfs voor 1 zo'n dienst, maar dat zien we later wel weer.

Is er een (westerse) streamingdienst die zich richt op de (Oost-) Aziatische film met in ieder geval Engelse subs?

Aanbod van Netflix is zeker aardig maar beperkt tot enkele films per land en op CineMember heb ik nu het meeste wel gezien.

John Milton schreef:
Deze sowieso wel Benelux, OH.

Nieuwe horrorstreamingdienst Fear Unlimited gelanceerd

Is er ruimte voor 2?
Als ik het hier zo lees heeft deze betere papieren, al begint hij een maand later.

Alleen via website beschikbaar is wel een dealbreaker voor mij, trouwens.

Edit: die op de nachtvlinders genoemde beperking lijkt niet te kloppen:

(quote)

Best interessant. Denk dat ik ze beiden maar even in de gaten houd, ik begin vandaag wel alvast met Horrify.

skinny_tie schreef:
En een abonnement bij de bieb waarmee ik onbeperkt dvd's/blu-ray's kan meenemen

Vooral handig voor series die nergens worden aangeboden via VOD diensten

Eens kijken hoe lang het duurt alvorens piraterij weer een stevige boost krijgt.

kappeuter (crew)
Berichten verplaatst naar Film > Algemeen > Horrify

kappeuter (crew)
Strijd om de streamer: wie laat troon Netflix wankelen? - Kunst & Media - PAROOL

(betaalartikel)

Deze dienst kende ik nog niet:

Deverbeelding.site
De Verbeelding is een samenwerkingsproject tussen het Mondriaan Fonds en het Filmfonds, gericht op films die zich op de grens van de cinematografie en de beeldende kunst begeven. Alle films die de afgelopen tien jaar in het kader van De Verbeelding zijn gemaakt, zijn (vooralsnog gratis) beschikbaar op een site, met extra informatie over de film en links naar andere (kort)films van de makers (onder wie Fiona Tan, Erik van Lieshout en Gerald van der Kaap).

https://deverbeelding.site

kappeuter (crew)
Iedereen zijn eigen Netflix: de Vlaamse streamingdiensten doorgelicht - TV & Radio - KnackFocus

(betaalartikel, na registratie 3 artikelen per maand gratis te lezen)

Deze diensten komen aan bod in het artikel:
- UnCut
- Lumière
- Dalton
- CineMember
- MUBI
- YouTube

Ze zullen ergens de kosten moeten verhalen. Of het is beperkt internetten en gebruik je meer, dan betaal je gelijk de hoofdprijs en is gratis niet gratis meer.

Vlaamse Netflix moet inkomstenverliezen van zenders beperken - Demorgen (betaald)
Binnen amper acht jaar kijken we de helft van de tijd uitgesteld naar televisie, blijkt uit nieuw onderzoek. Die bliksemsnelle groei doet de reclame-inkomsten van de tv-zender smelten als sneeuw voor de zon. Samenwerken is de enige optie die hen rest. ‘Het is nu of nooit.’

Tja... ik kijk ook bijna altijd uitgesteld, maar het probleem is m.i. niet de hoeveelheid reclame die we voorgeschoteld krijgen, maar door de flauwe en niet boeiende reclames die ze uitzenden. Maak het eens interessant (grappig)... dat is bij de bron aanpakken. Dan zou ik met plezier naar reclames kijken.

Telenet maakt Play duurder, maar kijker krijgt in ruil alle HBO-reeksen -hln.be
Telenet trekt de prijs van zijn Netflix-concurrent Play op. Binnenkort kost het abonnement maandelijks 11,95 euro in plaats van 10 euro. Dankzij een verlengd en uitgebreid contract met het Amerikaanse productiehuis HBO zal er wel veel meer in Play zitten, belooft Telenet.

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=fMlDZSOhT5o

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

The Criterion Collection is officially launching its own independent streaming platform, named The Criterion Channel. The company, in a special arrangement with WarnerMedia, will have a “free-standing streaming service” that is set to launch in Spring 2019. The fate of Criterion has been a burning question for cinephiles since WarnerMedia announced the end of FilmStruck last month. FilmStruck has been the exclusive streaming home for Criterion since its launch in October 2016.

Criterion Collection to Launch Streaming Service in Spring 2019 | IndieWire

Vroeger zou ik juichen, maar we zullen er hier niet veel aan hebben vrees ik.

Waar krijg je wat voor hoeveel in België? Netflix, Telenet Play, Amazon Prime en Proximus vergeleken - hln.be
Telenet mengt zich serieus in de strijd om de seriekijker. Het aanbod van het pakket ‘Play’ wordt deze maand serieus uitgebreid, onder meer met de hele bibliotheek van topproducers HBO. In Mechelen wil men immers Netflix raken waar het pijn doet - ook als daarvoor de prijs voor de klant fors omhoog moet. Waar krijg je wat voor hoeveel? We vergeleken Netflix, Telenet Play, Amazon Prime en Proximus.

WarnerMedia Streaming Platform to Launch With Three Tiers of Service - Variety

WarnerMedia’s nascent streaming service will launch in beta form by the end of 2019 with three tiers of programming options, including an “entry-level” package focused on movies.

kappeuter (crew)
Bericht verplaatst naar Film > Algemeen > Fear Unlimited

Gast
geplaatst: vandaag om 05:50 uur

geplaatst: vandaag om 05:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.