menu

Filmdragers en apparatuur / Algemeen / Het grote dvd-weggeef topic

zoeken in:
Heeeeeeeeeeyyyyyyyy, bij deze is het bewezen dat je niet slim moet zijn om sjans te hebben. Alvast MUCCHOS GRACIAS, alexspyforever, ik stuur je meteen een mailtje.

Om niet met schuldgevoelens over zoveel geluk te moeten gaan slapen, doe ik meteen zelf een aanbieding:
Damages - TvMeter.nl
The Big C - TvMeter.nl
Twee volledige series op dvd, spiksplinternieuw - nog in plastic.
Zondagavond de random, wanneer de winnaar in België woont, kan het pakketje dinsdag verstuurd worden; wanneer de persoon in NL woont, zal het iets langer duren: een werkcollega gaat meestal in 't weekend op bezoek bij zijn ouders in Hulst, en dan zal de verzending pakweg een week later van daaruit gebeuren.

Het wordt kringloopwinkel...

Boenga schreef:
Het wordt kringloopwinkel...

O, ik dacht gereageerd te hebben, maar ben dat blijkbaar helemaal vergeten te doen.

1. Baggerman.

F***, Baggerman, ik heb de daad bij het woord gevoegd en heb de boxen vandaag effectief naar de kringwinkel gebracht.
Bijzonder jammer, ik geef ze echt wel liever aan iemand hier op MoMe.
Ik heb nog ergens een doos met behoorlijk wat dvd's staan, ik ga eens op zoektocht en voeg hier later deze week nog wat toe.
In elk geval sorry !
Vond het hoe dan ook bizar dat er helemaal geen reacties kwamen. Het ging toch al gauw om iets van een 75 of 80 euro...

Boenga schreef:
Vond het hoe dan ook bizar dat er helemaal geen reacties kwamen. Het ging toch al gauw om iets van een 75 of 80 euro...

Ja, ik ook! Waarschijnlijk had ik uiteindelijk wel gezien dat ik effectief niet had ingeschreven als er hier meer mensen hadden gereageerd. Jammer, maar mijn eigen schuld!

Heeft Ajax&Filmfreak ze uiteindelijk ook naar de kringloopwinkel gebracht?

Nee, ik heb ze uiteindelijk naar JJ_D in Belgie gestuurd.
Helaas nog niks gehoord of ze goed aangekomen zijn.....

Ajax&Filmfreak schreef:
Nee, ik heb ze uiteindelijk naar JJ_D in Belgie gestuurd.
Helaas nog niks gehoord of ze goed aangekomen zijn.....

Goed ontvangen, hartelijk dank!
Ik neem weldra verder contact met je op i.v.m. de hoge portkosten.

Chainsaw (moderator)
Sympathiek gebaar! Als je de DVD van The Tingler kwijt wil, heb ik daar wel interesse in.

Dank dat je aan mij / ons hebt gedacht, alexspyforever. Mooie titels, maar ikzelf laat deze aan mij voorbij gaan!

Bijzonder aardig die geste, waarvoor dank.
Ik zou interesse in The Tingler gehad hebben, ware het niet dat ik die al heb.

Ik ben geïnteresseerd! Night of the Hunter heb ik al weliswaar maar wat oldschool horror is altijd fijn

Sympathiek van je alexspyforever. Ik heb die DVDs al, maar er zullen hier ongetwijfeld users zijn die heel blij zijn met je aanbod.

Op zich zou ik The Night Of The Hunter wel willen hebben. Misschien heb ik nog iets liggen waar ik jou blij mee zou kunnen maken.

Ik bezit geen regiovrije blu-ray/dvd speler dus helaas geen William Castle voor mij

Dank je voor het hele mooie aanbod, alleen heb ik in 2018 al afscheid genomen van de DVD als format. Je mag het ook zien als: ik heb 2 prachtige mooie boekenkasten gevuld met DVD's en boeken (en met de DVD-verzameling ben ik uiterst tevreden).

Ik gooi het qua verzamelen voorlopig alleen op boeken. Online aanbod is nog een beetje schrapen, vooral qua classic aanbod, maar ik hoop van harte dat binnen 5 jaar alles van William Castle on demand beschikbaar is in Nederland.

joolstein schreef:
Ik bezit geen regiovrije blu-ray/dvd speler dus helaas geen William Castle voor mij
Regiovrije spelers, een must-have voor filmliefhebbers, een kleine greep: Multiregio Blu-ray spelers - Stegen Electronics

Dogie_Hogan schreef:
Regiovrije spelers, een must-have voor filmliefhebbers

Afgezien van af en toe een DVD-tje (van de kringloop) kijk ik alles via digitale videobestanden of VOD. Daarnaast speel ik ook zo goed als niets af op ons beeldscherm. Door alle aanwezige hierin huis die daar gebruik van maken, zal ik tot veel minder films toe komen dan dat ik nu per jaar kijk! Nu weet ik me prima te redden met mijn laptop en hoofdtelefoon. En zodoende hoef ook me niet te onttrekken aan onze knusse woonkamer. Eveneens kan die laptop mee naar mijn werk waar ik dan rustig verder kan kijken. Tja, en vandaar dat er ook geen regiovrije blu-ray/dvd speler nodig is. Al moet ik zeggen dat als alexspyforever, William Castle gaat weggeven ik soms wel kriebels krijg. Ondanks ik alles van hem (qua horror) dus digitaal bezit!

Mescaline (moderator)
alexspyforever schreef:
Wegens een opwaardering naar blu-ray met meer extra's zijn er in totaal 3 DVD's en 1 blu-ray die ik wil wegschenken. Het betreft 3 films van master of gimmicks William Castle dus echt wel voor de liefhebber.
Bedankt voor de tag, beetje laat antwoord maar heb The Tingler al en weinig interesse in de andere titels. Wel attent om o.a. mijn naam te noemen.

Metalfist is dus bereid om het hele pakket over te nemen, maar heeft Night of the Hunter al. Dan zal hij het niet erg vinden dat die naar RuudC gaat. Chainsaw had ik ook blij willen maken maar naar 3 verschillende sturen vind ik toch iets teveel gedoe met verzenden en de kosten.
Als Metalfist en Ruud mij een pm willen sturen voor de verdere afhandeling?

joolstein schreef:
(quote)

Afgezien van af en toe een DVD-tje (van de kringloop) kijk ik alles via digitale videobestanden of VOD. Daarnaast speel ik ook zo goed als niets af op ons beeldscherm. Door alle aanwezige hierin huis die daar gebruik van maken, zal ik tot veel minder films toe komen dan dat ik nu per jaar kijk! Nu weet ik me prima te redden met mijn laptop en hoofdtelefoon. En zodoende hoef ook me niet te onttrekken aan onze knusse woonkamer. Eveneens kan die laptop mee naar mijn werk waar ik dan rustig verder kan kijken. Tja, en vandaar dat er ook geen regiovrije blu-ray/dvd speler nodig is. Al moet ik zeggen dat als alexspyforever, William Castle gaat weggeven ik soms wel kriebels krijg. Ondanks ik alles van hem (qua horror) dus digitaal bezit!

Ik heb er jaren geleden ook eentje bij die Steegen gekocht. Voor zover ik weet de enige die dat doet in Nederland. In België heb ik niemand gevonden. Misschien dat de Mediamarkt het doet maar daar koop ik niet vaak. Op PC kan ik via Leawo blu ray player ook andere regio's bekijken zonder dat ik die optie van maximum 4 keer kunnen te switchen van regio op te gaan gebruiken.

alexspyforever schreef:
Misschien dat de Mediamarkt het doet maar daar koop ik niet vaak.
Ik heb mijn regiovrije Blu-ray speler daar gekocht maar dat was enkel maar omdat ik wat types had opgeschreven en dan op het internet had gezocht of ik ze makkelijk regiovrij kon maken. De medewerker van Mediamarkt viel in ieder geval uit de lucht toen ik over regio's begon..

Vinyl (serie) per ongeluk op Blu-ray gekocht . Iemand...?

Oh, ik heb de serie net afgekeken op Ziggo on demand. Vond het wel een fijne serie. Helaas heb ik geen Blu-Ray anders had ik wel interesse.

Boenga schreef:
Vinyl (serie) per ongeluk op Blu-ray gekocht . Iemand...?

Lijkt mij erg leuk!

1. Baggerman

Ik ook wel!

1. Baggerman
2. RuudC

Idem.

1. Baggerman
2. RuudC
3. j0enne

Al drie geïnteresseerden; ik val zowat van m'n stoel. In elk geval al heel blij dat ik 'm niet in de vuilnisbak moet gooien.
Zondagavond of uiterlijk maandagmorgen zet ik dat Random-ding in werking...!

True Random Number Generator

Min: 1

Max: 3
Result:
1