American Wedding (2003)

Alternatieve titel: American Pie: The Wedding

3,04

Verenigde Staten / Duitsland
96 minuten / 103 minuten (unrated version)

geregisseerd door Jesse Dylan
met Jason Biggs, Alyson Hannigan en Seann William Scott

In dit derde deel uit de American Pie-reeks vraagt Jim Michelle ten huwelijk. De families van beiden komen samen voor de aanstaande bruiloft. Terwijl Jim er alles aan doet om een goede indruk te maken op de ouders van Michelle, doen Finch en Stifler hun best om indruk te maken op haar jongere zus.

394 BERICHTEN26 MENINGEN

avatar van Mr-Mcmovie
geplaatst: 13 april, 06:26 uur [permalink]
De minste uit de vier orginele american pie reeks maar nog steeds heel leuk en amusant.

Wat het hier minder maakte was dat Scott niet meer Stifler was zo als in de andere het kwam beetje TE over. Ook Oz ontbreekt hier vooral.

Wel heeft de film heel grappige momenten zo als de stripsters scenes met de ouders van michelle en als Stifler kak op eet was wel heel goed 🙂

Een halfje eraf maar nog steeds een 3,0 sterren waard.

avatar van IH88
geplaatst: 4 juni, 13:38 uur [permalink]
“Love isn't just a feeling. It's shaving your balls.”

Een aardig derde Pie avontuur maar wel wat minder dan de eerste twee delen. De humor moet te veel van alleen Stifler komen en alhoewel Scott weer aardig op dreef is, kan hij het niet in zijn eentje. Dat wil niet zeggen dat dit deel niet vermakelijk is want ook rond een trouwerij blijft er nog genoeg te lachen om onze vrienden die maar niet volwassen willen worden.

Biggs en Hannigan zijn leuk samen en natuurlijk is Biggs weer een held in de fysieke humor. En het is altijd een genot om Eugene Levy bezig te zien als Jim's dad. January Jones is prachtig als zusje van Hannigan maar ze krijgt weinig te doen en moet eigenlijk alleen als love interest fungeren voor Scottt en Kaye Thomas. Scott, Kaye Thomas en hun eeuwige strijd rond Stifler's mom blijft wel leuk. American Wedding is een leuk vervolg met weer dezelfde grove, puberale maar oh zo leuke humor.

avatar van Daan258
geplaatst: 28 juni, 16:52 uur [permalink]
Daan258 schreef:
ook al heb je deze film al zo vaak gezien het blijft leuk.
Stifler en Finch blijven echt mijn favorietXD
vooral de scene met de dance off in die gaybar 😂 echt geweldigXD

Gister weer bekeken en ik ben het nog steeds eens met mijn vorige bericht. 😛

geplaatst: 17 augustus, 22:33 uur [permalink]
Leuk voor de jongeren onder ons, heb er ook altijd wel om kunnen lachen ! heb er
altijd met plezier naar gekeken, maar de ene is nou eenmaal leuker dan de andere...

Naar mijn mening, is dit kwa leuk, de volgorde:

1. American Pie - 2
2. American Pie - 1
3. American Pie - The Wedding
4. American Pie - Reunion
5. American Pie - presents - The Naked Mile
6. American Pie - presents - Beta House
7. American Pie - presents - Band Camp
8. American Pie - presents - The Book Of Love

de originele cast blijft voor mij het beste ! en dus ook de leukste !

maar die van book of love.... grappig verhaaltje maar voorderest...
man man man wat triest allemaal ! vond het een beetje zielig,
ook de Stifler (scott) wat een sukkeltje !

STEVE EN DWIGHT DE BESTE ! ! !