My Family (1995)

geregisseerd door Gregory Nava
met Jimmy Smits, Edward James Olmos en Esai Morales

In 1920 vertrekt de mexicaan José Sanchez nar een stadje dat Los Angeles heet. Daar hoopt hij zijn droom te kunnen waarmaken. Sanchez vindt onderdak bij een familielid dat El Californio heet. In het relaas dat volgt maken we, door zestig woelige jaren heen, kennis met José's kinderen, hun familie, hun problemen en hun dromen...

ik wil die film graag zien jlo speelt in die film.

Hele mooie film.
Prima uitwerking van de karakters.
Een film die je als kijker echt doet meeleven..

avatar van janfilmfan
aangestoken door alle goede berichten gekocht en vol verwachting bekeken, maar je zou er verontwaardigd van worden. Om een verhaal over vijftig jaar in twee uur te vatten vergt meesterschap. Dit is 100 blaadjes script teruggebracht tot een stapel cliché's, zowel in beeld als dialoog.
Twee sterren voor de aardige momenten, - Mr.California -
De oscar was voor make up en zoals Supersister zong: You mind about your make up, but you better make up your mind!.